• Hoihoi!

    [EDIT: COVER IS AL GEKOZEN]
    Zoals de titel al verklapt heb ik een cover nodig. Het is voor een Hunger Games fanfictie, en aangezien ik zelf niet zo heel geweldig ben met covers en mijn inspiratie minder dan nul is, is er iemand die mij kan helpen?


    * Titel: Fearful Silence/Fearful death. Ik twijfel nog welke ik graag wil, dus als jullie je mening zouden willen geven zou dat heel fijn zijn. Voor op de cover graag Fearful Silence proberen ^^)
    * Korte Samenvatting:
    Ik heb niet echt een samenvatting, maar dit is de rode draad uit het verhaal.

    Het gaat over Aderyn, zestien jaar, een meisje uit District 1. Ze is er erg op gebrand om te winnen, en is een ware beroeps wat dat betreft. Ze is een natuurtalent met het zwaard en kan er dingen mee die je niet kan bedenken. Maar haar verder perfecte situatie heeft een heel groot nadeel: Aderyn heeft een paniekstoornis. Hoewel er nooit een diagnose is gesteld, weet ze zelf dat ze het heeft. De naam weet ze niet, net zomin dat het een stoornis is, maar ze weet wat het is, door ervaring. Ze is volkomen weerloos als ze een aanval heeft, en ze wil niet dat ook maar iemand achter deze zwakte komt. Daarom probeert ze de aanvallen te maskeren, maar dat lukt niet altijd.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Ik heb niet echt plaatjes, maar een zwaard zou wel erg fijn zijn, en eventueel ook nog een meisje met zwarte haren (en ogen) erin.
    Oh, en als het mooi uitkomt ook deze, maar dan moet je echt even kijken of dat handig is of niet.


    * Sfeer die het weer moet geven:
    Een beetje duister. Ondanks haar probleem is ze nog steeds de perfecte Beroeps, en deinst ze nergens voor terug. Verder misschien ook nog iets verdriet/angst? Kijk maar wat er lukt.
    * Horizontaal of verticaal?:
    Maakt niet uit
    * Eventuele Exta's
    De titel ongeveer zo, als het kan. (Bij de eerste afbeelding, met draak, inderdaad ^^)


    Voor degene wiens cover ik uiteindelijk ga gebruiken, heb ik vijf credits voor de moeite ^^
    Ik ga 16 mei ergens in de avond kiezen, iedereen die het lukt daarvoor nog een cover te maken, komt in mijn keuze lijstje (:

    Alvast superbedankt voor iedereen die iets gaat proberen, en voor iedereen die aangeeft welke titel je mooier vindt ^^

    Groetjes,
    Froukje

    Met dank aan DreamerN voor het lijstje :Y)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 13:57 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wil wel maar kan het nooit winnen van de rest

    Sorry domme vraag maar hoe kan ik de foto plaatsen

    nennest schreef:

    Oops foutje

    JarnesPotter schreef:
    (...)

    Je stijl spreekt me ontzettend aan, maar ik heb wel een paar opmerkingen:
    -Door het blauw is de rest bijna niet te zien. Kan je je het blauw iets afzwakken en de andere dingen iets scherper / feller maken?
    -Ik vind de titel mooi, maar hij lijkt wel erg overeen te komen met de titel van Jafar, en ik kan me voorstellen dat ze dat niet zo leuk vind..
    -Kan de titel ook iets groter?

    Sorry voor al mijn gezeur :'D


    Ik moet honestly zeggen dat ik gegokt heb wat "minder blauw" is aah help. (dus heb er gewoon een andere kleur doorheen gegooid)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Ik moet honestly zeggen dat ik gegokt heb wat "minder blauw" is aah help. (dus heb er gewoon een andere kleur doorheen gegooid)



    Hahahaha ik bedoelde dat je door het blauw het meisje niet zo goed meer zag. Of je haar dus iets meee naar de voorgrond kon halen en haar duidelijker maken ^^
    Big fan van de titel :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    JarnesPotter schreef:
    (...)

    Hahahaha ik bedoelde dat je door het blauw het meisje niet zo goed meer zag. Of je haar dus iets meee naar de voorgrond kon halen en haar duidelijker maken ^^
    Big fan van de titel :Y)


    Ooooh. Volgens mij is ze zo beter te zien zonder dat de rest al te veel is veranderd.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Ooooh. Volgens mij is ze zo beter te zien zonder dat de rest al te veel is veranderd.



    Ah ja, top! Bedankt ^^

    Vanavond ga ik kiezen ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    @Anna: Gaat het nog lukken om de laatste dingetjes aan te passen? Dat zou heel fijn zijn ^^
    @DreamerN: Bij jou even zo, gaat het bij jou lukken de 1 iets duidelijker te maken en het meisje rechtop te zetten?

    @Nennest: Ontzettend bedankt voor je poging, maar helaas gaat het hem toch niet worden. Blijf alsjeblieft wel doorgaan met covers maken! (:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Thanks het was leuk mee te doen

    Eentje met het meisje rechtop links eentje met het meisje rechtop rechts. ^^



    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Eentje met het meisje rechtop links eentje met het meisje rechtop rechts. ^^




    Top, super! Ik zet hem meteen in de pol ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Sorry ik kan de aanpassingen denk pas morgen doen Froukje. Yolanda is hier nu namelijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Sorry ik kan de aanpassingen denk pas morgen doen Froukje. Yolanda is hier nu namelijk.


    Okei, geen probleem ^^ Voor het kiezen maakt het niet uit ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.