• Hoihoi!

    [EDIT: COVER IS AL GEKOZEN]
    Zoals de titel al verklapt heb ik een cover nodig. Het is voor een Hunger Games fanfictie, en aangezien ik zelf niet zo heel geweldig ben met covers en mijn inspiratie minder dan nul is, is er iemand die mij kan helpen?


    * Titel: Fearful Silence/Fearful death. Ik twijfel nog welke ik graag wil, dus als jullie je mening zouden willen geven zou dat heel fijn zijn. Voor op de cover graag Fearful Silence proberen ^^)
    * Korte Samenvatting:
    Ik heb niet echt een samenvatting, maar dit is de rode draad uit het verhaal.

    Het gaat over Aderyn, zestien jaar, een meisje uit District 1. Ze is er erg op gebrand om te winnen, en is een ware beroeps wat dat betreft. Ze is een natuurtalent met het zwaard en kan er dingen mee die je niet kan bedenken. Maar haar verder perfecte situatie heeft een heel groot nadeel: Aderyn heeft een paniekstoornis. Hoewel er nooit een diagnose is gesteld, weet ze zelf dat ze het heeft. De naam weet ze niet, net zomin dat het een stoornis is, maar ze weet wat het is, door ervaring. Ze is volkomen weerloos als ze een aanval heeft, en ze wil niet dat ook maar iemand achter deze zwakte komt. Daarom probeert ze de aanvallen te maskeren, maar dat lukt niet altijd.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Ik heb niet echt plaatjes, maar een zwaard zou wel erg fijn zijn, en eventueel ook nog een meisje met zwarte haren (en ogen) erin.
    Oh, en als het mooi uitkomt ook deze, maar dan moet je echt even kijken of dat handig is of niet.


    * Sfeer die het weer moet geven:
    Een beetje duister. Ondanks haar probleem is ze nog steeds de perfecte Beroeps, en deinst ze nergens voor terug. Verder misschien ook nog iets verdriet/angst? Kijk maar wat er lukt.
    * Horizontaal of verticaal?:
    Maakt niet uit
    * Eventuele Exta's
    De titel ongeveer zo, als het kan. (Bij de eerste afbeelding, met draak, inderdaad ^^)


    Voor degene wiens cover ik uiteindelijk ga gebruiken, heb ik vijf credits voor de moeite ^^
    Ik ga 16 mei ergens in de avond kiezen, iedereen die het lukt daarvoor nog een cover te maken, komt in mijn keuze lijstje (:

    Alvast superbedankt voor iedereen die iets gaat proberen, en voor iedereen die aangeeft welke titel je mooier vindt ^^

    Groetjes,
    Froukje

    Met dank aan DreamerN voor het lijstje :Y)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 13:57 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dames en heren, de poll

    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 20:21 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    *ziet dit te laat*


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb besloten dat ik, ondanks de uitslag van de poll, voor de cover van Jafar ga. Iedereen die iets heeft geprobeerd, ontzettend bedankt.
    @Anna: De credits komen zsm jouw kant op ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wow, ik had echt verwacht dat je één van de andere twee zou kiezen eigenlijk (bloos)



    Ik heb de tekst dichter bij elkaar gezet voor je, zoals je vroeg c:


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Wow, ik had echt verwacht dat je één van de andere twee zou kiezen eigenlijk (bloos)



    Ik heb de tekst dichter bij elkaar gezet voor je, zoals je vroeg c:


    Helemaal super! Ik heb heel erg getwijfeld, maar die van jou trok me toch het meest ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Iedereen die iets geprobeerd heeft, ontzettend bedankt. Hier is een link daar de story, voor de geïnteresseerden, met de cover van GredWeasley.
    Klik!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.