• Hoihoi!

    [EDIT: COVER IS AL GEKOZEN]
    Zoals de titel al verklapt heb ik een cover nodig. Het is voor een Hunger Games fanfictie, en aangezien ik zelf niet zo heel geweldig ben met covers en mijn inspiratie minder dan nul is, is er iemand die mij kan helpen?


    * Titel: Fearful Silence/Fearful death. Ik twijfel nog welke ik graag wil, dus als jullie je mening zouden willen geven zou dat heel fijn zijn. Voor op de cover graag Fearful Silence proberen ^^)
    * Korte Samenvatting:
    Ik heb niet echt een samenvatting, maar dit is de rode draad uit het verhaal.

    Het gaat over Aderyn, zestien jaar, een meisje uit District 1. Ze is er erg op gebrand om te winnen, en is een ware beroeps wat dat betreft. Ze is een natuurtalent met het zwaard en kan er dingen mee die je niet kan bedenken. Maar haar verder perfecte situatie heeft een heel groot nadeel: Aderyn heeft een paniekstoornis. Hoewel er nooit een diagnose is gesteld, weet ze zelf dat ze het heeft. De naam weet ze niet, net zomin dat het een stoornis is, maar ze weet wat het is, door ervaring. Ze is volkomen weerloos als ze een aanval heeft, en ze wil niet dat ook maar iemand achter deze zwakte komt. Daarom probeert ze de aanvallen te maskeren, maar dat lukt niet altijd.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Ik heb niet echt plaatjes, maar een zwaard zou wel erg fijn zijn, en eventueel ook nog een meisje met zwarte haren (en ogen) erin.
    Oh, en als het mooi uitkomt ook deze, maar dan moet je echt even kijken of dat handig is of niet.


    * Sfeer die het weer moet geven:
    Een beetje duister. Ondanks haar probleem is ze nog steeds de perfecte Beroeps, en deinst ze nergens voor terug. Verder misschien ook nog iets verdriet/angst? Kijk maar wat er lukt.
    * Horizontaal of verticaal?:
    Maakt niet uit
    * Eventuele Exta's
    De titel ongeveer zo, als het kan. (Bij de eerste afbeelding, met draak, inderdaad ^^)


    Voor degene wiens cover ik uiteindelijk ga gebruiken, heb ik vijf credits voor de moeite ^^
    Ik ga 16 mei ergens in de avond kiezen, iedereen die het lukt daarvoor nog een cover te maken, komt in mijn keuze lijstje (:

    Alvast superbedankt voor iedereen die iets gaat proberen, en voor iedereen die aangeeft welke titel je mooier vindt ^^

    Groetjes,
    Froukje

    Met dank aan DreamerN voor het lijstje :Y)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 13:57 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.


    Happy Birthday my Potter!



    Hier is mijn probeerseltje, ik zag net dat de letters wat onscherp waren dus misschien dat ik dat dan wat kan aanpassen mocht je interesse tonen. Maar ik denk dat je keuze al redelijk vaststaat (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Het lijkt me een heel leuk verhaal en ik ga proberen wat te maken!


    How you doin'

    Ik wil het heel graag proberen, hoewel ik helaas niet zo goed ben ik HG fanfic covers - heb ik wel weer gemerkt.

    [EDIT] Het is inderdaad niet gelukt, sorry.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 17:51 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Jafar schreef:



    Jaaa super!! Zou je eventueel de F van Fearful ook nog iets dichter bij de e willen zetten, en het hele stukje Fear iets dichter bij de ful? Ik ben echt een superzeurkous, sorry :x Maar hij is echt superdepuper mooi!!

    @MrsNobody: Als eerste, bedankt voor het proberen! Jouw cover trekt me ergens ook wel, maar ik vind die van Jafar inderdaad iets mooier, hahah. In ieder geval bedankt voor het proberen en ga er zeker mee door!

    @Luna_Lovegood en Virtues: Super, ik wacht jullie covers nog even af! Ik weet niet hoelang jullie nodig hebben, ik heb alle tijd, maar naar Jafar vind ik het niet zo aardig om haar zolang te laten wachten, dus is het goed als ik morgenavond kies?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 17:30 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wil ook wel wat voor je proberen, als dat nog mag?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil ook wel wat voor je proberen, als dat nog mag?

    Graag! Dan wacht ik jullie drie nog even af ^^ Gaat het lukken hem voor morgenavond af te krijgen dan ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    JarnesPotter schreef:
    (...)

    Jaaa super!! Zou je eventueel de F van Fearful ook nog iets dichter bij de e willen zetten, en het hele stukje Fear iets dichter bij de ful? Ik ben echt een superzeurkous, sorry :x Maar hij is echt superdepuper mooi!!


    Ik ga nu eindelijk naar Civil War, dus ik denk dat ik dat dan wel later (maybe morgen ochtend oid, of vanavond nog idk wanneer ik tijd heb), aanpas, goed? c: mocht dat nog nodig zijn, want misschien worden die andere covers wel veel mooier natuurlijk haha


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ik ga nu eindelijk naar Civil War, dus ik denk dat ik dat dan wel later (maybe morgen ochtend oid, of vanavond nog idk wanneer ik tijd heb), aanpas, goed? c: mocht dat nog nodig zijn, want misschien worden die andere covers wel veel mooier natuurlijk haha


    Tuurlijk joh! Heel heel veel plezier toegewenst!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.


    Ik denk niet dat het helemaal is wat je zocht, maarja.


    obsessive rage

    WensAter schreef:


    Ik denk niet dat het helemaal is wat je zocht, maarja.


    Oewhh die is ook heel mooi!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Whahaha, ik zag net pas de tekst rechtsonder in het begintopic xD


    Credendo Vides

    Mijn eerste snelle poging, ik ben nog met één of twee andere probeersels bezig. ^^ Cover is aanklikbaar voor grotere versie.


    Credendo Vides

    Ik heb nu dit?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    DreamerN schreef:
    Mijn eerste snelle poging, ik ben nog met één of twee andere probeersels bezig. ^^ Cover is aanklikbaar voor grotere versie.



    WAuw. Die is ook echt ontzettend mooi! Ik heb nog wel een vraagje, kan je het meisje ''rechtop'' zetten? Het lijkt een beetje vreemd zoals ze nu lijkt te liggen. En, kan de 1 iets duidelijker? Het (hele mooie) zwaard blokkeert het nu een beetje.

    Standal schreef:
    Ik heb nu dit?



    Je stijl spreekt me ontzettend aan, maar ik heb wel een paar opmerkingen:
    -Door het blauw is de rest bijna niet te zien. Kan je je het blauw iets afzwakken en de andere dingen iets scherper / feller maken?
    -Ik vind de titel mooi, maar hij lijkt wel erg overeen te komen met de titel van Jafar, en ik kan me voorstellen dat ze dat niet zo leuk vind..
    -Kan de titel ook iets groter?

    Sorry voor al mijn gezeur :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.