• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Eleazar schreef:
    (...)

    Als je al een idee voor je innerlijk hebt gewoon een pb doen hierheen (als je Jared kan gebruiken) want ik kan het prima met een korte beschrijving c;

    @Thrones, dit kan je ook voor Gigi doen! Als je wilt c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    itscamilla schreef:
    (...)
    @Thrones, dit kan je ook voor Gigi doen! Als je wilt c:

    Eleazar schreef:
    (...)

    Als je al een idee voor je innerlijk hebt gewoon een pb doen hierheen (als je Jared kan gebruiken) want ik kan het prima met een korte beschrijving c;

    Jullie mogen op pagina 3 al gaan kijken, maar ik stel mezelf de regel er niet aan te beginnen voor ik mijn innerlijk heb uitgeschreven... Ik schrijf traag. Awh fack

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 20:12 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MT

    Ik ben echt vreselijk in karakters maken. 500 woorden is al veel bij mij ;') Hoe maken jullie toch zulke lange rollen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik ben echt vreselijk in karakters maken. 500 woorden is al veel bij mij ;') Hoe maken jullie toch zulke lange rollen?

    Veel research en elk aspect uitschrijven. #QueenOfRoles :'D
    EDIT: ik zit nu op gross 720 uitgeschreven woorden

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 20:18 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    (...)
    Veel research en elk aspect uitschrijven. #QueenOfRoles :'D


    Ik laat mijn karakter vaak ontwikkelen en als je mij vraagt om een rol te maken over dat karakter na een aantal weken, kan het echt een heel stuk langer ;') Het lukt me gewoon niet om dat op het begin al te doen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Thrones schreef:
    (...)
    Jullie mogen op pagina 3 al gaan kijken, maar ik stel mezelf de regel er niet aan te beginnen voor ik mijn innerlijk heb uitgeschreven... Ik schrijf traag. Awh fack

    Misschien is het een idee dat iedereen kleine impressies schrijft van elkaar? Uit je karakters pov natuurlijk. c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik heb ook echt rol problemen. Ik weet mijn char nooit zo neer te zetten als ik hem in mijn hoofd heb en in het speeltopic is hij dan uiteindelijk ook helemaal anders.
    Maar ik heb bijna het innerlijk af en dan post ik hem alvast.


    She was always looking for more..

    Saiph schreef:
    Ik heb ook echt rol problemen. Ik weet mijn char nooit zo neer te zetten als ik hem in mijn hoofd heb en in het speeltopic is hij dan uiteindelijk ook helemaal anders.
    Maar ik heb bijna het innerlijk af en dan post ik hem alvast.


    Dit. In m'n hoofd is m'n personage heel goed uitgewerkt, op papier wat minder :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    itscamilla schreef:
    (...)
    Misschien is het een idee dat iedereen kleine impressies schrijft van elkaar? Uit je karakters pov natuurlijk. c:


    Gewoon een klein stukje tekst wat jouw personage over dat personage denkt bedoel je?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik laat mijn karakter vaak ontwikkelen en als je mij vraagt om een rol te maken over dat karakter na een aantal weken, kan het echt een heel stuk langer ;') Het lukt me gewoon niet om dat op het begin al te doen


    Sameee. Ik ben echt slecht in innerlijken schrijven enzo, het komt er nooit helemaal goed uit.


    -

    Saiph schreef:
    Ik heb ook echt rol problemen. Ik weet mijn char nooit zo neer te zetten als ik hem in mijn hoofd heb en in het speeltopic is hij dan uiteindelijk ook helemaal anders.
    Maar ik heb bijna het innerlijk af en dan post ik hem alvast.


    Same (';


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Eleazar schreef:
    (...)

    Dit. In m'n hoofd is m'n personage heel goed uitgewerkt, op papier wat minder :')


    Ja, idd. In mijn hoofd lijkt het echt perfect en als ik het opschrijf ben ik bang dat iedereen er de verkeerde indruk van krijgt.


    She was always looking for more..

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Gewoon een klein stukje tekst wat jouw personage over dat personage denkt bedoel je?

    Precies, dan wordt het ook makkelijker om relaties uit te vogelen.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Het is niet zo dat mijn chars geen ruimte voor ontwikkeling meer hebben. Toen ik Nikolaj schreef had die zelfs het doel voor ontwikkeling en die rol is veel langer dan deze nu. Ik heb hem eerst gemaakt en later nog bijgewerkt ook (nog een 600tal woorden bijgeschreven). Soms maken de kleine details de rol. Nikolaj is zelfs de tweede versie van een rol die ik eerder al had gemaakt die ik uiteindelijk helemaal heb herschreven, maar ik kon er o zo veel mee doen.
    Het zijn trouwens ook vaak perfecte perso's die geen plaats meer hebben voor ontwikkeling, daarom heb ik vaak personages met veel hoeken af.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 20:28 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque