• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Esperite schreef:
    (...)

    Had je iets in gedachten? Ik ga zo even Gigi doorlezen is misschien wat makkelijker :)

    Lees haar maar eerst even door! c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Esperite schreef:
    (...)


    Oehh even kijken wie Jared is hahaha


    Staat op de laatste pagina! c:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    itscamilla schreef:
    (...)
    Lees haar maar eerst even door! c:




    Ik denk dat vijanden of iets in die richting het sowieso niet gaat worden door Evita's innerlijk. Het past het niet zo goed dat ze mensen gaat haten enzo aangezien ze iedereen eigenlijk hetzelfde behandeld en dat het haar verder allemaal niks uit maakt. Dus ik weet niet aan welke richting jij zat te denken?


    breath of life

    Eleazar schreef:
    (...)

    Staat op de laatste pagina! c:


    Oké kon het eerst niet vinden blijkt het dat je gewoon boven mijn personage staat, oeps.

    Maar aan wat voor relatie zat je te denken? Aangezien Evita niet snel mensen echt toelaat enzo.


    breath of life

    Kan mijn char running back zijn in het footballteam?


    She was always looking for more..

    Saiph schreef:
    Kan mijn char running back zijn in het footballteam?


    Als je het bij je rol zet komt het goed(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Esperite schreef:
    Hellooo iemand die nog iets van een relatie met Evita wil? Ze is niet zo aardig maar ze wil wel eetmaatjes hebben op school hahah. Ander soort relaties mogen natuurlijk ook!


    Ik heb Brooke open staan, dus heb je suggesties? Ze staat op pagina drie.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oneira schreef:
    Mag Brooke in het voetbalteam als aanvoerder? ;3


    Sinds iedereen het hier vraagt. xd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dat Eurekamoment wanneer je de fout in je lay-out vindt :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Esperite schreef:
    (...)



    Ik denk dat vijanden of iets in die richting het sowieso niet gaat worden door Evita's innerlijk. Het past het niet zo goed dat ze mensen gaat haten enzo aangezien ze iedereen eigenlijk hetzelfde behandeld en dat het haar verder allemaal niks uit maakt. Dus ik weet niet aan welke richting jij zat te denken?

    Ik denk dat Gigi haar zal negeren, puur door de vibe die van haar afkomt. Als je dat goed vindt?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Oja kan Evita dan kickboksen? Ik was sport eigenlijk totaal vergeten.


    breath of life

    itscamilla schreef:
    (...)
    Ik denk dat Gigi haar zal negeren, puur door de vibe die van haar afkomt. Als je dat goed vindt?


    Is goeedd!


    breath of life

    Oneira schreef:
    (...)

    Ik heb Brooke open staan, dus heb je suggesties? Ze staat op pagina drie.



    Hmm misschien eetmaatjes? Misschien kunnen ze vanuit daar vriendinnen worden? Het is niet zo dat ze heel goed bij elkaar passen omdat Brooke best wel lief is maar ik denk dat het dan misschien toch wel leuk is?


    breath of life

    Argh ik wil ook relaties uitdokteren, but innerlijk D:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    Argh ik wil ook relaties uitdokteren, but innerlijk D:


    Als je al een idee voor je innerlijk hebt gewoon een pb doen hierheen (als je Jared kan gebruiken) want ik kan het prima met een korte beschrijving c;


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.