• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 17:57 ]


    What would Emma do?

    You're wonderful.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    'A tribute to *insert famous name*'
    Dit soort youtube filmpjes vind ik echt onzin. Het is niet alsof die mensen dood zijn ofzo, hallo. En bovendien is het alleen maar sexy plaatjes met een cool muziekje. I mean, c'mon, get a life people.

    waarom is dit zo obvious


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Beauty is echt een gek beest hahaha. Lief ding. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    Beauty is echt een gek beest hahaha. Lief ding. C:


    "Maar de mensen vinden haar toch altijd een beetje raar. Ze is anders dan wij allemaal" (A)


    Happy Birthday my Potter!

    Die hooikoortspillen waren een grove fout, holyshit.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom ging ik me juist depressief voelen van blijheid vandaag, wtf, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh.

    // For everyone here that is not feeling well:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 19:06 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik wou dat vandaag voorbij was.


    Slightly drunk.

    Ik ben moe :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    en het begint gewoon allemaal opnieuw totdat iedereen waarvan ik houd dood is


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Meh, ik wil verwijzen naar McLuhan, maar dat mag niet, want hij behoort niet tot de directe cursusstof. Damn achtergrondkennis die ik niet mag gebruiken door deze beperkte opdracht :/

    Edit: Uhl nu moet ik gaan verwijzen naar Heidegger, no D:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 19:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rot migraines, ga weg.


    Your make-up is terrible

    Gilderoy_ schreef:
    Meh, ik wil verwijzen naar McLuhan, maar dat mag niet, want hij behoort niet tot de directe cursusstof. Damn achtergrondkennis die ik niet mag gebruiken door deze beperkte opdracht :/

    Edit: Uhl nu moet ik gaan verwijzen naar Heidegger, no D:


    Ew, Heidegger heb ik al lang niet meer gehoord


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bjergsen schreef:
    (...)

    Ew, Heidegger heb ik al lang niet meer gehoord


    Zijn teksten zijn onbegrijpelijk. Hij heeft nog nooit van een conclusie gehoord, waardoor alles door elkaar loopt en kapot vaag is. Ik snap wat hij zegt, maar ik moet specifiek kunnen verwijzen en dat is echt niet te doen. Huilen.


    Happy Birthday my Potter!

    Gilderoy_ schreef:
    (...)

    Zijn teksten zijn onbegrijpelijk. Hij heeft nog nooit van een conclusie gehoord, waardoor alles door elkaar loopt en kapot vaag is. Ik snap wat hij zegt, maar ik moet specifiek kunnen verwijzen en dat is echt niet te doen. Huilen.


    I feel you :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.