• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 17:57 ]


    What would Emma do?

    Villainess schreef:
    (...)

    I can't handle so much ego on one site omg


    Ego? Helemaal niet! Ik kan er ook niets aan doen dat ik zo perfect ben. Ik heb gewoon voldoende zelfvertrouwen! Wil je anders een handtekening?(: dat maakt je vast vrolijk


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben er echt zo klaar mee, maar ik moet nog even twee verwijzingen hebben en uitwerken en de bibliografie in orde maken. Well, at least I'm done with Heidegger. For now.


    Happy Birthday my Potter!

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Ego? Helemaal niet! Ik kan er ook niets aan doen dat ik zo perfect ben. Ik heb gewoon voldoende zelfvertrouwen! Wil je anders een handtekening?(: dat maakt je vast vrolijk


    Vergeet geen foto erbij te doen. Volgens mij kan ze dat wel gebruiken. We moeten ons best doen iedereens dagen zo perfect te maken als wij zelf zijn c:


    Happy Birthday my Potter!

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Ego? Helemaal niet! Ik kan er ook niets aan doen dat ik zo perfect ben. Ik heb gewoon voldoende zelfvertrouwen! Wil je anders een handtekening?(: dat maakt je vast vrolijk


    Ik ben hier niks bij. En dan zeggen ze dat ík erg ben


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    tijd om te schrijven en ik weet niet of ik daar heel erg blij mee ben of juist heel erg bang voor ben


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Onweer D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    tijd om te schrijven en ik weet niet of ik daar heel erg blij mee ben of juist heel erg bang voor ben


    Beste Jip,

    Wat is de status rondom de kapsalon?

    Met vriendelijke groet,
    Thomas


    Sarah = ongewoon sexy

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Ego? Helemaal niet! Ik kan er ook niets aan doen dat ik zo perfect ben. Ik heb gewoon voldoende zelfvertrouwen! Wil je anders een handtekening?(: dat maakt je vast vrolijk


    . . .
    *passes out*
    *wakes up*
    Wil je er een kus op geven, dan kan ik die 584209 keer per dag tegen mijn wang drukken en doen alsof jij me een kus geeft.

    Okay jap het is tijd voor Fuck it all heel hard meezingen.


    Happy Birthday my Potter!

    waarom komt er een frozen schoolagenda wanneer ik klaar ben met mijn school
    zo oneerlijk


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Tegelijk met Anna en Yolanda, hahah

    Wie zijn Froukje en Femke? Wil je een handtekening?^^


    Oh, waarschijnlijk zag ik jullie stiekem gewoon als één toen :")


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Villainess schreef:
    (...)

    . . .
    *passes out*
    *wakes up*
    Wil je er een kus op geven, dan kan ik die 584209 keer per dag tegen mijn wang drukken en doen alsof jij me een kus geeft.


    Maar natuurlijk! Alles voor mijn grootste fans!


    Alsjeblieft!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zo blij met mijn nieuwe boekjes. c: Er ist wieder da, de 100-jarige man die uit het raam klom en verdween en het zevende kind. Zo veel lezen!!


    What would Emma do?

    Want dit mag natuurlijk wel weer.


    Your make-up is terrible

    CoStompe schreef:
    (...)

    Beste Jip,

    Wat is de status rondom de kapsalon?

    Met vriendelijke groet,
    Thomas

    Beste Thomas,

    Menig keren langs verschillende snackbars en shoarmatenten gefietst met een melancholisch beeld van jou in mijn achterhoofd. Nog steeds niet gegeten. Kapsalon is inmiddels meer een symbool voor jouw bestaan in mijn leven dan een echt eetbaar gerecht.

    Mvg
    Jip

    // Blijkt dus dat ik geen idee heb hoe de chronologie van mijn eigen verhaal ook al weer werkt en dat is dom want een sterfdatum van een belangrijk personage lijkt me toch wel een pittig belangrijk ding om te weten (ik faal als schrijver en ik ben er emotioneel over)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.