• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 17:57 ]


    What would Emma do?

    Yesss. Tijd voor Alice in wonderland. c:

    Oeps. Ik moet beter leren lezen.
    Wacht


    Deep inside, I've never felt alive

    Wiarda schreef:
    (...)
    Beste Thomas,

    Menig keren langs verschillende snackbars en shoarmatenten gefietst met een melancholisch beeld van jou in mijn achterhoofd. Nog steeds niet gegeten. Kapsalon is inmiddels meer een symbool voor jouw bestaan in mijn leven dan een echt eetbaar gerecht.

    Mvg
    Jip


    Ik voel me vereerd. Ik zal bij iedere kapsalon even aan mezelf denken ter ere van jouw bericht. Bedankt.


    Sarah = ongewoon sexy

    Volgens mij ben ik een best triest persoon.
    Alle spiegels uit mijn kamers weggehaald omdat ik niet meer naar mezelf wil kijken. Alleen het hoognodige zoals make-up, en dan meteen weer omdraaien. *sigh*

    Nu heb ik zin in een kapsalon, maar ik ben ziek.


    Your make-up is terrible

    Villainess schreef:
    Volgens mij ben ik een best triest persoon.
    Alle spiegels uit mijn kamers weggehaald omdat ik niet meer naar mezelf wil kijken. Alleen het hoognodige zoals make-up, en dan meteen weer omdraaien. *sigh*


    Maar je bent zo'n prachtig persoon! Zowel van binnen als van buiten. Zeker niet triest


    Happy Birthday my Potter!

    Flazeda schreef:
    Nu heb ik zin in een kapsalon, maar ik ben ziek.


    Wil je mee naar het vuurwerk vrijdag met Relinde en mij als je wat beter bent?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Wil je mee naar het vuurwerk vrijdag met Relinde en mij als je wat beter bent?


    Oh ja, kermis hé? Ik ben nog helemaal niet geweest, lol. Ik wil wel mee, ik weet zeker dat Mitchell ook wel graag wilt, haha. Als jullie dat niet erg vinden, tho.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Oh ja, kermis hé? Ik ben nog helemaal niet geweest, lol. Ik wil wel mee, ik weet zeker dat Mitchell ook wel graag wilt, haha. Als jullie dat niet erg vinden, tho.


    Relinde heeft niets te willen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pittig accuraat


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Relinde heeft niets te willen xd


    Hahaha okay. Hoe laat begint het?


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Hahaha okay. Hoe laat begint het?


    Tien uur geloof ik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gilderoy_ schreef:
    (...)

    Maar je bent zo'n prachtig persoon! Zowel van binnen als van buiten. Zeker niet triest



    Dat is lief van je om te zeggen ^^

    Wait for it. Just wait. Karma will get you.