• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 17:57 ]


    What would Emma do?

    Ik voel me.. eenzaam.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Waarom?
    Soms snap ik jou echt niet meer...


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom snappen jullie er niks van? Ik ben niet iedereen, ok?! Ik mag toch zeker wel zelf bepalen hoe mijn leven eruitziet en loopt?


    16 - 09 - '17

    A howl in the moonlight, howling for youuuuuuu


    Slightly drunk.

    Bagans schreef:
    Waarom snappen jullie er niks van? Ik ben niet iedereen, ok?! Ik mag toch zeker wel zelf bepalen hoe mijn leven eruitziet en loopt?


    Precies! Fuck those people!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaaah, heerlijk deze regen. :3


    Deep inside, I've never felt alive

    I'm so done! Jammer dat ik niet naar een onbewoond eiland kan verhuizen, ik zou meteen inpakken en vertrekken.


    16 - 09 - '17

    Bagans schreef:
    I'm so done! Jammer dat ik niet naar een onbewoond eiland kan verhuizen, ik zou meteen inpakken en vertrekken.


    Zou... zou ik mee hebben gemogen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Dan trakteer ik wel.'
    [...]
    'No, kidding, ik ben gierig.'

    Oh oh well :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bagans schreef:
    I'm so done! Jammer dat ik niet naar een onbewoond eiland kan verhuizen, ik zou meteen inpakken en vertrekken.


    Life sucks club go go yo! :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goddonut


    Heaven is a place that we all have

    Oh. Fuck. Te veel gegeten.


    What would Emma do?

    Meh, ik snap niet waarom ik de laatste tijd zo moe ben. Dan heb ik eindelijk tijd om wat dingen voor mezelf te doen en dan heb ik opeens nergens zin meer in. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hahaha ik zie een duizendpoot in de badkamer terwijl ik douche en het enige wat ik denk is: oeh, zit ik nu in een horrorfilm?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    GiIderoy schreef:
    Hahaha ik zie een duizendpoot in de badkamer terwijl ik douche en het enige wat ik denk is: oeh, zit ik nu in een horrorfilm?


    Och nee toch, maar je bent veel te perfect daarvoor! :o


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.