• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 17:57 ]


    What would Emma do?

    Bjergsen schreef:
    (...)

    I feel you :')


    I think I found it though. De quote die ik moet hebben. Althans. I guess. Ik vind het goed genoeg om te juichen en te verwerken.


    Happy Birthday my Potter!

    Jerker schreef:
    Ik wou dat vandaag voorbij was.

    SamuelDrake schreef:
    Ik wil écht niet meer verder met mijn comic ugh, it's almost done crying
    oh mijn god nee


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, dit kon ik er ook nog bij hebben.

    ik wil geen examens meer


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gilderoy_ schreef:
    (...)

    Zijn teksten zijn onbegrijpelijk. Hij heeft nog nooit van een conclusie gehoord, waardoor alles door elkaar loopt en kapot vaag is. Ik snap wat hij zegt, maar ik moet specifiek kunnen verwijzen en dat is echt niet te doen. Huilen.

    Gelukkig heeft hij alle VWO-examinandi geleerd dat ze al oud genoeg zijn om te sterven zodra ze geboren zijn <3 #12mei #neverforget
    Succes!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Been, stop met kraken. Jeez.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kan iemand even naar Amersfoort komen en mijn zolderkamer binnenrijden met een bus a.u.b.
    Ik ben wel een beetje klaar met deze examens en mijn debiele, driedubbelovergehaalde mislukte brein :')

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    Gelukkig heeft hij alle VWO-examinandi geleerd dat ze al oud genoeg zijn om te sterven zodra ze geboren zijn <3 #12mei #neverforget
    Succes!

    wat

    //VRIIIIJJJJ ZIJN, IK WIL ALLEEN MAAR VRIIIIJJJJ ZIJN.
    Laat dit gevoel eindelijk eens verdwijnen D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    Gelukkig heeft hij alle VWO-examinandi geleerd dat ze al oud genoeg zijn om te sterven zodra ze geboren zijn <3 #12mei #neverforget
    Succes!


    Je kan je ook pas verhouden tot de wereld wanneer je accepteert dat je sterfelijk bent. En het maakt niet uit of je dood gaat of niet. De wereld wereldt toch wel lekker verder. Oftewel, nobody cares if you die or live. Nobody fucking cares. Gezellige man hoor die Heidegger. Op dit punt ben ik het overigens niet met hem eens. Keuzes hebben verschillende consequenties. Maar hij heeft wel gelijk dat technologie ons beïnvloedt door bepaalde dingen te belichten, maar gelijktijdig andere zaken te verhullen. Dus tja... :W


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn afgebroken sleutel is weer uit het slot door de aardige meneee^^ yaaay! Nu kan ik weer fietsen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    wait what :') since when zijn Froukje en Femke ineens Gilderoy 2.0?

    dussss er zijn er atm vier? o.O


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    wait what :') since when zijn Froukje en Femke ineens Gilderoy 2.0?

    dussss er zijn er atm vier? o.O


    Tegelijk met Anna en Yolanda, hahah

    Wie zijn Froukje en Femke? Wil je een handtekening?^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Metamorphoses schreef:
    wait what :') since when zijn Froukje en Femke ineens Gilderoy 2.0?

    dussss er zijn er atm vier? o.O


    I can't handle so much ego on one site omg

    Meezingen aub thanks doei


    Sarah = ongewoon sexy