• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    itscamilla schreef:
    (...)
    uiensoep is de bom



    ik heb dat nog nooit gegeten, maar wil echt weten hoe het smaakt, want als ik met uien kon trouwen zou ik het doen dus de soep moet zeker geweldig zijn.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    (...)

    ik heb dat nog nooit gegeten, maar wil echt weten hoe het smaakt, want als ik met uien kon trouwen zou ik het doen dus de soep moet zeker geweldig zijn.

    uiensoep is naar mijn mening de beste soep het is gewoon fucking lekker aaah


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Millard schreef:
    (...)

    eh ja dat weet ik nog niet, maar mijn langste rol is helemaal niet zo lang, dus is het niet zo lastig.

    eigenlijk ken ik je denk ik van het spamtopic en van dat je zei dat je me niet geschikt vond als bemiddelaar cry cry

    Hoe lang is de langste? En ja weet ik toch. Soms moet ik gewoon mijn mening zeggen, sorry bae but I have to, doe ik ook bij mijn leerkrachten one time it was not okay.
    @AlecLightwood Ik ga zo sport kijken... In een anime... En ik luister Rythm Inside nog steeds op repeat, who gives a fuck?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    itscamilla schreef:
    (...)
    Ik heb zojuist een esthetische foto opgezocht van uiensoep... I think we're even. c':


    Dustin the turkey, opera dupstep vampire, Violin Boy, Lordi, Ukrainian space grandma, russian grannies, gay saxiphonists... Nah


    Bowties were never Cooler

    Millard schreef:
    (...)

    ja maar ja ach, dan doet hij dan lekker. hij kan toch niemand beter krijgen want ik ben de beste
    nee hoor, hij is heel erg lief voor me en echt een schatje


    Hahah ahh cutee!


    breath of life

    Thrones schreef:
    Relaties Angus Till Eisenhower
    Dit wordt stukje bij beetje wel aangevuld met ideetjes of besproken relaties.
    WAT ZOEK IK NOG?
    Iemand die een crush op hem heeft waarvan hij het weet en er mee speelt door haar of hem rond zijn vingers te draaien.
    Iemand die Angus absoluut niet mag, en hem altijd uit zijn schulp probeert te trekken door hem de provoceren.
    Iemand aan wie hij verplicht bijles moet geven.
    Iemand die hij onder zijn vleugel neemt.
    Iemand waar hij een relatie mee gehad heeft (al dan niet goede of slechte afloop).
    Iemand die zijn aankomende studies altijd afkraakt.
    Anders? (suggesties zijn altijd welkom)

    Studenten
    Adriana Elisa Collier
    Brooke Jasmine Rhodes
    Virginia "Gigi" Sigourney Desjardins
    Janny O'Donnel

    Emilie Aspyn Michel
    Nog een studente die hij bijles geeft, fysica deze keer. Op zich werkt het meisje goed mee, maar het feit dat ze altijd positief en blij is, stoort hem lichtelijk. Hij snapt ook niet hoe je jezelf zo voor iemand kan wegcijferen en onzelfzuchtig zijn zoals zij dat doet. Hierdoor durft hij soms een beetje uit de hoogte doen tegen haar om te zien welk effect het heeft.

    Evita Delgado
    Angus merkt dat het meisje hem mijdt. Hij geeft er niet veel om, maar kan het soms geweldig vinden om de blik op haar gezicht te zien als hun blikken eender waar eens kruisen.

    Felicia Ashlin Kane

    Jaimie Anne Patterson
    Angus heeft ooit een onenightstand gehad met het meisje, voor de rest is er weinig gebeurd tussen de twee. Ze mogen elkaar best wel, en ze zullen ook wel eens een babbeltje slaan, maar ze gaan nu niet elkaars grote geheimen delen onderling.

    Quin Rebecca Grey
    Sunset Dyani Greenleaf

    Dean Alexander Samuels
    Dominic Harris
    Evan Jordan Ambrose

    Mitchel ‘Mitch’ Dave Freeman
    Angus heeft een een beetje een crush op de jongeman, al zal hij dat nooit uitspreken of het laten merken. Dat buiten de kwestie gelaten zijn ze goede vrienden en trekken ze regelmatig met elkaar op. Hij geeft ook bijles Engels aan de jongeman en laat dus zijn gevoel voor taal los op hem.

    Santiago Miguel Chavez
    Angus kan het wel goed met de jongen vinden, en hij vindt het ook geweldig dat hij zijn samenspel met de jongeman kan oefenen. Zijn omgang met Santiago beschermt hem ook lichtjes voor de populariteit, maar toch niet al te veel.

    Sebastian Connor Montgomery

    Stuart Terence Stephenson
    Stuart is wat je kan noemen Angus' beste vriend. Ze bekijken alles zo'n beetje door dezelfde bril. Ze kunnen ook op de meest random momenten selfies beginnen maken met elkaar, alsof ze modellen zijn. En judgen doen ze zeker ook, ze doen soms een 'wie komt er om de hoek' spel waarbij ze commentaar geven op de eerste persoon die achter de hoek vandaan komt, gewoon omdat ze dat kunnen.

    Daders
    Bethany Goldstein

    Politie
    Dominic Matthew Zemo
    Jared Lestrange Christians
    Sasha Amber Forrester

    Leraren
    Darren Eliot
    Angus kan het best met zijn trainer vinden. Hij merkt ook wel dat hij het touw niet te strak gespannen houdt en Angus dus redelijk vrij is om te doen en te laten wat hij wil, maar hij volgt nog wel altijd de trainingen mee. Desnoods om nieuwe worpen uit te werken, of gewoon om de andere nog wat op punt te stellen.

    Angus's relationships so far.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Dustin the turkey, opera dupstep vampire, Violin Boy, Lordi, Ukrainian space grandma, russian grannies, gay saxiphonists... Nah

    Okay... Da's best fout. I'll give you the win c':


    Up with the sun. Gone with the wind.

    itscamilla schreef:
    (...)
    uiensoep is naar mijn mening de beste soep het is gewoon fucking lekker aaah


    Het lijk mij echt heel ranzig, het spijt me ;(

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 23:10 ]


    breath of life

    itscamilla schreef:
    (...)
    uiensoep is naar mijn mening de beste soep het is gewoon fucking lekker aaah


    Guys.. ik moet ergens voor uitkomen. Ik lust geen uiensoep. :')


    -

    Thrones schreef:
    (...)
    Hoe lang is de langste? En ja weet ik toch. Soms moet ik gewoon mijn mening zeggen, sorry bae but I have to, doe ik ook bij mijn leerkrachten one time it was not okay.
    @AlecLightwood Ik ga zo sport kijken... In een anime... En ik luister Rythm Inside nog steeds op repeat, who gives a fuck?


    nee ja achteraf heb ik dezelfde mening hoor. ik ben namelijk ongemotiveerd in ongeveer alles en ja.

    oke, ik ben nu helemaal voor jou aan het kijken wat mijn langste rol is. Luna Celine Ainsley met 2137 woorden. echt best wel weinig


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    itscamilla schreef:
    (...)
    Okay... Da's best fout. I'll give you the win c':


    Nu een nummer wat heet: Alcohol is Free... Conchita was het hoogtepunt van de avond


    Bowties were never Cooler

    Thrones schreef:
    (...)
    Angus's relationships so far.


    Ik heb Evan nog voor je? Ik weet alleen nog niet echt wat, ik moet Agnus zo nog even doorlezen.


    She was always looking for more..

    Rigel schreef:
    (...)

    Guys.. ik moet ergens voor uitkomen. Ik lust geen uiensoep. :')

    en opeens heb ik het gevoel alsof we zo ver weg van elkaar staan lmao just kidding de enige soep die ik lust zijn uien, erwten en kippen.

    @Alec, that sounds promising


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Kunnen we wel een beetje ontopic blijven?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Saiph schreef:
    (...)

    Ik heb Evan nog voor je? Ik weet alleen nog niet echt wat, ik moet Agnus zo nog even doorlezen.

    Lees hem even rustig door en ik hoor wel wat je wil ^^ Ik ben even bezig met mijn basuke wat bij te schaven
    @Floor: Angus is 3338, als je hem veel langer zoekt te maken dan die andere, try to reach this. Pls not 8000 like I once did... It's really torture...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque