• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    O gosh, what did I miss. Homework is killing me, dus ik was vandaag niet erg actief en opeens like mega veel pages.


    She was always looking for more..

    Rigel schreef:
    (...)

    Okay, bedankt voor de nachtmerries enzo. :')

    Damn, ik krijg nu allemaal BH-reclame door het opzoeken van afbeeldingen. :')

    Hahahaahahah, same tho. Ik krijg ook allemaal VS-adds, not that I mind.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Jupp! Wat grappig^^


    ingewikkeld joh, dat is echt onhandig maar het is ook wel leuk
    sorry ik ben nu echt stom en zit me overal mee te bemoeien enzo en ik ben te moe en lui voor leestekens. morgen schaam ik me echt voor mezelf en ik ben niet eens dronken bruh je bent vijftien
    sommige mensen doen alsof drinken en blowen en dat soort shit op je vijftiende normaal is. nou sorry hoor, maar ik wil gewoon goede hersenen later stommerds.

    ik heet floor trouwens


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    wow ik zet mezelf echt super voorschut genant
    Oke jongens ik ga even heel veel zeggen;

    ik heb een vet cool gesprek met een youtuber die 1600 subs heeft ja ik voel me cool

    stuart gaat mijn langste rol ooit worden, heb ik net even besloten

    ik moet eigenlijk allang slapen

    weet iemand of throne of glass een leuk boek is?

    hoe heten jullie allemaal?

    eigenlijk wilde ik nog duits leren fuck

    capitals are overrated

    is uiensoep lekker?

    troye sivan is bae en cole sprouse is ook best wel leuk

    eigenlijk mag ik dat helemaal niet zeggen want ik heb een vriendje doei

    sorry ik ben in een superrandom bui

    hoe heten jullie eigenlijk allemaal? xanthe, jente, noa en miriam weet ik sorry waarschijnlijk nog wel meer

    Even een comment hierop. Hoe lang zoek je je rol te maken?
    Ik zou nu moeten slapen, ik wou Civil war kijken, maar ga waarschijnlijk Slam dunk kijken. Ik ben Xanthe maar dat weet iedereen wel (NOT). Ik ben voor duits gered door een vriendin die me de oplossingen heeft doorgestuurd van de oefeningen die we moesten maken. Ajuinsoep is meestal wel lekker. Zeker met een beetje belegen kaas erin.

    En natuurlijk ken je mij. Ik ben the queen of roles. Freer of the usernames, etc etc etc. #GoT


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Millard schreef:
    (...)

    hahaha de mijne zou dan echt zo zijn zovan "bruh"
    ach ja, hij zit ook helemaal stoer te doen dat hij vrouwelijke vriendinnen heeft. good job babe


    Hij is het al wel gewend hahaah.

    Iehwl het komt echt over alsof hij je ermee jaloers wil maken.


    breath of life

    Ik heb geen ads #Ananas

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 23:04 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Volgens mij gingen ze een pen in de halsslagader steken en zijn kleren buiten verbranden. Het doekje hadden ze op zijn geslachtsdelen gelegd. Hier waren ze nog wel over aan het discusseren tho


    wow dats wel sick. wel jammer van de geslachtsdelen. het was wel grappig als er helemaal gegeild werd op een lijk.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Saiph schreef:
    O gosh, what did I miss. Homework is killing me, dus ik was vandaag niet erg actief en opeens like mega veel pages.



    Uiensoep heb je gemist hahaha


    breath of life

    Esperite schreef:
    (...)


    Uiensoep heb je gemist hahaha


    O, wauw. Haha. Dat lijkt me ook echt uber importent.


    She was always looking for more..

    Thrones schreef:
    (...)
    Even een comment hierop. Hoe lang zoek je je rol te maken?
    Ik zou nu moeten slapen, ik wou Civil war kijken, maar ga waarschijnlijk Slam dunk kijken. Ik ben Xanthe maar dat weet iedereen wel (NOT). Ik ben voor duits gered door een vriendin die me de oplossingen heeft doorgestuurd van de oefeningen die we moesten maken. Ajuinsoep is meestal wel lekker. Zeker met een beetje belegen kaas erin.

    En natuurlijk ken je mij. Ik ben the queen of roles. Freer of the usernames, etc etc etc. #GoT


    eh ja dat weet ik nog niet, maar mijn langste rol is helemaal niet zo lang, dus is het niet zo lastig.

    eigenlijk ken ik je denk ik van het spamtopic en van dat je zei dat je me niet geschikt vond als bemiddelaar cry cry


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Esperite schreef:
    (...)


    Uiensoep heb je gemist hahaha

    uiensoep is de bom


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Millard schreef:
    (...)

    wow dats wel sick. wel jammer van de geslachtsdelen. het was wel grappig als er helemaal gegeild werd op een lijk.



    Duuuude ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zit funny Eurovision inzendingen te kijken... Dus niemand hier gaat lager zakken dan ik.


    Bowties were never Cooler

    Esperite schreef:
    (...)

    Hij is het al wel gewend hahaah.

    Iehwl het komt echt over alsof hij je ermee jaloers wil maken.


    ja maar ja ach, dan doet hij dan lekker. hij kan toch niemand beter krijgen want ik ben de beste
    nee hoor, hij is heel erg lief voor me en echt een schatje


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    AlecLightwood schreef:
    Ik zit funny Eurovision inzendingen te kijken... Dus niemand hier gaat lager zakken dan ik.

    Ik heb zojuist een esthetische foto opgezocht van uiensoep... I think we're even. c':


    Up with the sun. Gone with the wind.