• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rigel schreef:
    (...)

    Mitch vindt ze waarschijnlijk een beetje een softie en Jack kon ze het denk ik wel goed mee vinden.


    Hmm dus ik denk dat ze elkaar een beetje mijden?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Dat hij tijdens zijn eerste paar dagen papierwerk invullen al wat dingen over Angus heeft gehoord? En Angus over het ongemakkelijke ventje met een grote mensenkennis wat bij zijn broer op kantoor is komen werken?

    Exactely ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Hmm dus ik denk dat ze elkaar een beetje mijden?


    Yeah, is goed. ^^

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 22:29 ]


    -

    Is het misschien een idee dat er ook even relaties tussen Darren en de sportleerlingen wordt besproken ( aan wij hij training geeft)? Heb dit al met Oneira gedaan. c:


    breath of life

    Relaties
    Angus is zijn beste vriend. De twee delen zo ongeveer een enigzins gelijke blik op de wereld waardoor ze elkaar erg goed begrijpen.
    Quinn is zijn beste vriendin. Alhoewel dat misschien erg verrassend komt, omdat hij de meeste mensen zoals haar niet bepaald graag mag, kan hij erg veel lachen met haar. Hij voelt waarschijnlijk wel iets meer voor haar dan wat zij voor hem voelt, wat zo ongeveer op een soort crush uitkomt.
    Emilie is zijn pleegzus. Meer hierover bij Geschiedenis en Familie. Hij vindt Emilie een prima meid. Hij vindt het zeer goed dat ze zo doorzettend is en zich weinig aantrekt van anderen, maar hij kan zich regelmatig irriteren op haar hoofd die altijd op "Shine Bright Like A Diamond" lijkt te staan.
    Santiago geeft hij bijles Engels. Alhoewel hij niet specifiek een hekel aan de jongen heeft, zal het ook niet een snel een vriend van hem zijn.
    Gigi is een meisje waar hij graag foto's van neemt. Hij vindt haar simpelweg gewoon een mooi meisje en kan het ook opzich wel goed met haar vinden, maar verder is er niet zo speciaal veel tussen hen.


    Met zijn vijf relaties is Stuart echt een populaire koelie.



    Heb ik alles goed geïnterpreteerd en opgetypt?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Brooke is af! Ik ga nu weer een stukje verder werken aan Sasha :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Millard schreef:
    Relaties
    Angus is zijn beste vriend. De twee delen zo ongeveer een enigzins gelijke blik op de wereld waardoor ze elkaar erg goed begrijpen.
    Quinn is zijn beste vriendin. Alhoewel dat misschien erg verrassend komt, omdat hij de meeste mensen zoals haar niet bepaald graag mag, kan hij erg veel lachen met haar. Hij voelt waarschijnlijk wel iets meer voor haar dan wat zij voor hem voelt, wat zo ongeveer op een soort crush uitkomt.
    Emilie is zijn pleegzus. Meer hierover bij Geschiedenis en Familie. Hij vindt Emilie een prima meid. Hij vindt het zeer goed dat ze zo doorzettend is en zich weinig aantrekt van anderen, maar hij kan zich regelmatig irriteren op haar hoofd die altijd op "Shine Bright Like A Diamond" lijkt te staan.
    Santiago geeft hij bijles Engels. Alhoewel hij niet specifiek een hekel aan de jongen heeft, zal het ook niet een snel een vriend van hem zijn.
    Gigi is een meisje waar hij graag foto's van neemt. Hij vindt haar simpelweg gewoon een mooi meisje en kan het ook opzich wel goed met haar vinden, maar verder is er niet zo speciaal veel tussen hen.


    Met zijn vijf relaties is Stuart echt een populaire koelie.



    Heb ik alles goed geïnterpreteerd en opgetypt?


    This okay too? Yours is fine :3

    Stuart Terence Stephenson
    Stuart is wat je kan noemen Angus' beste vriend. Ze bekijken alles zo'n beetje door dezelfde bril. Ze kunnen ook op de meest random momenten selfies beginnen maken met elkaar, alsof ze modellen zijn. En judgen doen ze zeker ook, ze doen soms een 'wie komt er om de hoek' spel waarbij ze commentaar geven op de eerste persoon die achter de hoek vandaan komt, gewoon omdat ze dat kunnen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wow, dit gaat echt snel...
    net 98 berichten.


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Thrones schreef:
    (...)

    This okay too? Yours is fine :3

    Stuart Terence Stephenson
    Stuart is wat je kan noemen Angus' beste vriend. Ze bekijken alles zo'n beetje door dezelfde bril. Ze kunnen ook op de meest random momenten selfies beginnen maken met elkaar, alsof ze modellen zijn. En judgen doen ze zeker ook, ze doen soms een 'wie komt er om de hoek' spel waarbij ze commentaar geven op de eerste persoon die achter de hoek vandaan komt, gewoon omdat ze dat kunnen.


    hahaha, yours is sooo much better. Ik ga bij mij er ook nog wel even wat achter zetten hoor, maar ik ben nu lui.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Panix schreef:
    Wow, dit gaat echt snel...
    net 98 berichten.

    Zeg me niet dat je een abo hebt op een praattopic,


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Millard schreef:
    Relaties
    Angus is zijn beste vriend. De twee delen zo ongeveer een enigzins gelijke blik op de wereld waardoor ze elkaar erg goed begrijpen.
    Quinn is zijn beste vriendin. Alhoewel dat misschien erg verrassend komt, omdat hij de meeste mensen zoals haar niet bepaald graag mag, kan hij erg veel lachen met haar. Hij voelt waarschijnlijk wel iets meer voor haar dan wat zij voor hem voelt, wat zo ongeveer op een soort crush uitkomt.
    Emilie is zijn pleegzus. Meer hierover bij Geschiedenis en Familie. Hij vindt Emilie een prima meid. Hij vindt het zeer goed dat ze zo doorzettend is en zich weinig aantrekt van anderen, maar hij kan zich regelmatig irriteren op haar hoofd die altijd op "Shine Bright Like A Diamond" lijkt te staan.
    Santiago geeft hij bijles Engels. Alhoewel hij niet specifiek een hekel aan de jongen heeft, zal het ook niet een snel een vriend van hem zijn.
    Gigi is een meisje waar hij graag foto's van neemt. Hij vindt haar simpelweg gewoon een mooi meisje en kan het ook opzich wel goed met haar vinden, maar verder is er niet zo speciaal veel tussen hen.


    Met zijn vijf relaties is Stuart echt een populaire koelie.



    Heb ik alles goed geïnterpreteerd en opgetypt?


    Anders kunnen Mitch en Stuart wel vrienden zijn?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Millard schreef:
    Relaties
    Angus is zijn beste vriend. De twee delen zo ongeveer een enigzins gelijke blik op de wereld waardoor ze elkaar erg goed begrijpen.
    Quinn is zijn beste vriendin. Alhoewel dat misschien erg verrassend komt, omdat hij de meeste mensen zoals haar niet bepaald graag mag, kan hij erg veel lachen met haar. Hij voelt waarschijnlijk wel iets meer voor haar dan wat zij voor hem voelt, wat zo ongeveer op een soort crush uitkomt.
    Emilie is zijn pleegzus. Meer hierover bij Geschiedenis en Familie. Hij vindt Emilie een prima meid. Hij vindt het zeer goed dat ze zo doorzettend is en zich weinig aantrekt van anderen, maar hij kan zich regelmatig irriteren op haar hoofd die altijd op "Shine Bright Like A Diamond" lijkt te staan.
    Santiago geeft hij bijles Engels. Alhoewel hij niet specifiek een hekel aan de jongen heeft, zal het ook niet een snel een vriend van hem zijn.
    Gigi is een meisje waar hij graag foto's van neemt. Hij vindt haar simpelweg gewoon een mooi meisje en kan het ook opzich wel goed met haar vinden, maar verder is er niet zo speciaal veel tussen hen.


    Met zijn vijf relaties is Stuart echt een populaire koelie.



    Heb ik alles goed geïnterpreteerd en opgetypt?


    Prima


    Bowties were never Cooler

    Ik zoek voor Jaimie eigenlijk nog een vriendschappelijke relatie haha.


    -

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Anders kunnen Mitch en Stuart wel vrienden zijn?


    Dat is het broertje van de dooie toch? Ja, hij leek me ook wel geschikt als vriend.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Rigel schreef:
    Ik zoek voor Jaimie eigenlijk nog een vriendschappelijke relatie haha.

    #Gimie4Life

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 22:50 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.