• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Millard schreef:
    (...)

    Dat is het broertje van de dooie toch? Ja, hij leek me ook wel geschikt als vriend.



    HAHAHA omggg ;') ja, hahahha. het is het broertje van die dooie. En top dat is leuk^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    wow ik zet mezelf echt super voorschut genant

    Oke jongens ik ga even heel veel zeggen;

    ik heb een vet cool gesprek met een youtuber die 1600 subs heeft ja ik voel me cool

    stuart gaat mijn langste rol ooit worden, heb ik net even besloten

    ik moet eigenlijk allang slapen

    weet iemand of throne of glass een leuk boek is?

    hoe heten jullie allemaal?

    eigenlijk wilde ik nog duits leren fuck

    capitals are overrated

    is uiensoep lekker?

    troye sivan is bae en cole sprouse is ook best wel leuk

    eigenlijk mag ik dat helemaal niet zeggen want ik heb een vriendje doei

    sorry ik ben in een superrandom bui

    hoe heten jullie eigenlijk allemaal? xanthe, jente, noa en miriam weet ik sorry waarschijnlijk nog wel meer

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 22:54 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    Oke jongens ik ga even heel veel zeggen;

    ik heb een vet cool gesprek met een youtuber die 1600 subs heeft ja ik voel me cool

    stuart gaat mijn langste rol ooit worden, heb ik net even besloten

    ik moet eigenlijk allang slapen

    weet iemand of throne of glass een leuk boek is?

    hoe heten jullie allemaal?

    eigenlijk wilde ik nog duits leren fuck

    capitals are overrated

    is uiensoep lekker?

    troye sivan is bae en cole sprouse is ook best wel leuk

    eigenlijk mag ik dat helemaal niet zeggen want ik heb een vriendje doei

    sorry ik ben in een superrandom bui

    hoe heten jullie eigenlijk allemaal? xanthe, jente, noa en miriam weet ik sorry waarschijnlijk nog wel meer

    ten eerste uiensoep is de bom and my name is camilla c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    itscamilla schreef:
    (...)
    #Gimie4Life



    #GimieIsLoveGimieIsLife


    -

    Rigel schreef:
    (...)

    #GimieIsLoveGimieIsLife



    #Shrek #ImeanGimieIsEverything


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Millard schreef:
    Oke jongens ik ga even heel veel zeggen;

    ik heb een vet cool gesprek met een youtuber die 1600 subs heeft ja ik voel me cool

    stuart gaat mijn langste rol ooit worden, heb ik net even besloten

    ik moet eigenlijk allang slapen

    weet iemand of throne of glass een leuk boek is?

    hoe heten jullie allemaal?

    eigenlijk wilde ik nog duits leren fuck

    capitals are overrated

    is uiensoep lekker?

    troye sivan is bae en cole sprouse is ook best wel leuk

    eigenlijk mag ik dat helemaal niet zeggen want ik heb een vriendje doei

    sorry ik ben in een superrandom bui

    hoe heten jullie eigenlijk allemaal? xanthe, jente, noa en miriam weet ik sorry waarschijnlijk nog wel meer



    Femke is my name en ik moet eigenlijk ook Duits leren (dat doe ik ook, half, tussendoor, oeps) En ik begrijp je probleem, ik heb mijn vriend net even gestalkt met foto's van Tyler en dat hij echt knap is en zo maar oké.


    breath of life

    Esperite schreef:
    (...)


    Femke is my name en ik moet eigenlijk ook Duits leren (dat doe ik ook, half, tussendoor, oeps) En ik begrijp je probleem, ik heb mijn vriend net even gestalkt met foto's van Tyler en dat hij echt knap is en zo maar oké.


    Nietwaar ik ben Femke! D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    itscamilla schreef:
    (...)

    #Shrek #ImeanGimieIsEverything



    Haha. :')


    -

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Nietwaar ik ben Femke! D;


    Omg zijn we naamgenootjes? Dat vind ik leuk


    breath of life

    GiIderoy schreef:
    (...)


    HAHAHA omggg ;') ja, hahahha. het is het broertje van die dooie. En top dat is leuk^^


    oh ja sorry respect voor het lijk. ik wil echt weten hoe ze het gaan doen enzo of weten we dat al? ik deed bij toneel een moordstuk en ik was zo'n vrouwtje dat overal vanaf weet van de politie enzo
    "de patholoog anatoom is degene die het lijk onderzoekt en de doodsoorzaak vaststelt" nou dat weet ik nu ook voor mijn hele leven, leuk man.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Rigel schreef:
    (...)

    Haha. :')


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Esperite schreef:
    (...)

    Omg zijn we naamgenootjes? Dat vind ik leuk


    Jupp! Wat grappig^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Esperite schreef:
    (...)


    Femke is my name en ik moet eigenlijk ook Duits leren (dat doe ik ook, half, tussendoor, oeps) En ik begrijp je probleem, ik heb mijn vriend net even gestalkt met foto's van Tyler en dat hij echt knap is en zo maar oké.


    hahaha de mijne zou dan echt zo zijn zovan "bruh"
    ach ja, hij zit ook helemaal stoer te doen dat hij vrouwelijke vriendinnen heeft. good job babe


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    (...)

    oh ja sorry respect voor het lijk. ik wil echt weten hoe ze het gaan doen enzo of weten we dat al? ik deed bij toneel een moordstuk en ik was zo'n vrouwtje dat overal vanaf weet van de politie enzo
    "de patholoog anatoom is degene die het lijk onderzoekt en de doodsoorzaak vaststelt" nou dat weet ik nu ook voor mijn hele leven, leuk man.


    Volgens mij gingen ze een pen in de halsslagader steken en zijn kleren buiten verbranden. Het doekje hadden ze op zijn geslachtsdelen gelegd. Hier waren ze nog wel over aan het discusseren tho


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    itscamilla schreef:
    (...)



    Okay, bedankt voor de nachtmerries enzo. :')

    Damn, ik krijg nu allemaal BH-reclame door het opzoeken van afbeeldingen. :')


    -