• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    @itscamilla Ik ga dus maar gewoon slapen. Het gaat niet echt beter meer worden vandaag


    Bowties were never Cooler

    Jongens. Ik zoek in elk geval nog:

    Een vriend en/of liefdesinteresse/ex die hij niet kan vergeten voor Santiago
    Een vriend en/of liefdesinteresse voor Dom. [Of een ex uit zijn experimentele fase voor de ouderen. Zie zijn rol of gb/pb voor meer info]

    Ze zijn nu beiden vrij Koos Vriendloos en al helemaal Koos Relatieloos

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 1:01 ]


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    Jongens. Ik zoek in elk geval nog:

    Een vriend en/of liefdesinteresse/ex die hij niet kan vergeten voor Santiago
    Een vriend en/of liefdesinteresse voor Dom.

    Ze zijn nu beiden vrij Koos Vriendloos en al helemaal Koos Relatieloos


    Zo goed? ^^

    Dominic Matthew Zemo
    Angus kent hem niet persoonlijk, maar hij heeft wel de verhalen van zijn broer al gehoord. De nieuwe, een beetje teruggetrokken en stil, maar Angus denkt dat er meer achter zit.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Perfect!

    Angus Dom kent Angus van spreken, en Angus kent hem vast ook van spreken. Dom en Angus' broer werken namelijk samen op afdeling moordzaken. Hij weet alleen dat de jongen goed piano kan spelen en wat clingy kan zijn. Dom is daarom vrij benieuwd naar hem.

    Zoiets ook goed?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 0:33 ]


    Bowties were never Cooler

    De moordenaars kunnen natuurlijk ook altijd nog proberen Santiago verdacht te maken door de volgende te vermoorden voor wie hij de kaart der Dood legt. Gewoon n ideetje.
    Angus zal namelijk vast van Santiago horen dat het zo bij Jack is gebeurt en zijn angsten hierover.
    Daarbij zijn gekleurden in Amerika altijd eerder verdacht dan blanken, hoe oneerlijk ook.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 0:59 ]


    Bowties were never Cooler

    ^1 helemaal goed
    2 bekijk ik straks wel :3 sleep


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    wow dit gaat snel, did i miss something important?


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    AlecLightwood schreef:
    Jongens. Ik zoek in elk geval nog:

    Een vriend en/of liefdesinteresse/ex die hij niet kan vergeten voor Santiago
    Een vriend en/of liefdesinteresse voor Dom. [Of een ex uit zijn experimentele fase voor de ouderen. Zie zijn rol of gb/pb voor meer info]

    Ze zijn nu beiden vrij Koos Vriendloos en al helemaal Koos Relatieloos


    Ik heb Quinn voor je? c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Ik heb Quinn voor je? c:


    Ze zijn totaal tegenovergesteld, maar misschien is t iets. Had je zelf iets in gedachten?


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    De moordenaars kunnen natuurlijk ook altijd nog proberen Santiago verdacht te maken door de volgende te vermoorden voor wie hij de kaart der Dood legt. Gewoon n ideetje.
    Angus zal namelijk vast van Santiago horen dat het zo bij Jack is gebeurt en zijn angsten hierover.
    Daarbij zijn gekleurden in Amerika altijd eerder verdacht dan blanken, hoe oneerlijk ook.


    Poor himm!! Maar wel leuk :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ANTI schreef:
    wow dit gaat snel, did i miss something important?


    Volgens mij niet, nee


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Poor himm!! Maar wel leuk :')


    Hij voelt zich er zelfs schuldig voor, dus waarom niet?

    Ik gok namelijk niet dat de rest staat te trappelen om de bak in te draaien


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Hij voelt zich er zelfs schuldig voor, dus waarom niet?

    Ik gok namelijk niet dat de rest staat te trappelen om de bak in te draaien


    Nee precies! Ik vind het geniaal bedacht^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    De moed zakt me eigenlijk een beetje in de schoenen wat deze RPG betreft. :')


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    De moed zakt me eigenlijk een beetje in de schoenen wat deze RPG betreft. :')


    Waarom? Gaan we te snel?


    Bowties were never Cooler