• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    AlecLightwood schreef:
    Zijn er nog maatjes voor Santiago?

    En een relatie tussen Sasha en Dom?


    Ik zal vanavond of morgen middag eerst Sasha afmaken, voordat ik nog enige relaties bespreek, gezien het zoals zij er nu staat misschien goed zou kunnen gaan, maar als ze af is dus totaal niet meer :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rigel schreef:
    Weet iemand misschien een faceclaim voor een redelijk jonge leraar?


    Sam Claflin? Kit Harington? Matthew Daddario?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 18:38 ]


    Bowties were never Cooler

    Oneira schreef:
    (...)

    Ik zal vanavond of morgen middag eerst Sasha afmaken, voordat ik nog enige relaties bespreek, gezien het zoals zij er nu staat misschien goed zou kunnen gaan, maar als ze af is dus totaal niet meer :3


    Prima. Roep maar wat je interessant vind of als je meer wil weten


    Bowties were never Cooler

    Hebben de daders trouwens al iets bedacht? :Y) (anders wil ik best helpen)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Relaties Angus Till Eisenhower
    Dit wordt stukje bij beetje wel aangevuld met ideetjes of besproken relaties.
    WAT ZOEK IK NOG?
    Iemand die een crush op hem heeft waarvan hij het weet en er mee speelt door haar of hem rond zijn vingers te draaien.
    Iemand die Angus absoluut niet mag, en hem altijd uit zijn schulp probeert te trekken door hem de provoceren.
    Iemand aan wie hij verplicht bijles moet geven.
    Iemand die hij onder zijn vleugel neemt.
    Iemand waar hij een relatie mee gehad heeft (al dan niet goede of slechte afloop).
    Iemand die zijn aankomende studies altijd afkraakt.
    Anders? (suggesties zijn altijd welkom)

    Studenten
    Adriana Elisa Collier
    Brooke Jasmine Rhodes
    Virginia "Gigi" Sigourney Desjardins
    Janny O'Donnel

    Emilie Aspyn Michel
    Nog een studente die hij bijles geeft, fysica deze keer. Op zich werkt het meisje goed mee, maar het feit dat ze altijd positief en blij is, stoort hem lichtelijk. Hij snapt ook niet hoe je jezelf zo voor iemand kan wegcijferen en onzelfzuchtig zijn zoals zij dat doet. Hierdoor durft hij soms een beetje uit de hoogte doen tegen haar om te zien welk effect het heeft.

    Evita Delgado
    Angus merkt dat het meisje hem mijdt. Hij geeft er niet veel om, maar kan het soms geweldig vinden om de blik op haar gezicht te zien als hun blikken eender waar eens kruisen.

    Felicia Ashlin Kane

    Jaimie Anne Patterson
    Angus heeft ooit een onenightstand gehad met het meisje, voor de rest is er weinig gebeurd tussen de twee. Ze mogen elkaar best wel, en ze zullen ook wel eens een babbeltje slaan, maar ze gaan nu niet elkaars grote geheimen delen onderling.

    Quin Rebecca Grey
    Sunset Dyani Greenleaf

    Dean Alexander Samuels
    Dominic Harris
    Evan Jordan Ambrose

    Mitchel ‘Mitch’ Dave Freeman
    Angus heeft een een beetje een crush op de jongeman, al zal hij dat nooit uitspreken of het laten merken. Dat buiten de kwestie gelaten zijn ze goede vrienden en trekken ze regelmatig met elkaar op. Hij geeft ook bijles Engels aan de jongeman en laat dus zijn gevoel voor taal los op hem.

    Santiago Miguel Chavez
    Angus kan het wel goed met de jongen vinden, en hij vindt het ook geweldig dat hij zijn samenspel met de jongeman kan oefenen. Zijn omgang met Santiago beschermt hem ook lichtjes voor de populariteit, maar toch niet al te veel.

    Sebastian Connor Montgomery

    Stuart Terence Stephenson
    Stuart is wat je kan noemen Angus' beste vriend. Ze bekijken alles zo'n beetje door dezelfde bril. Ze kunnen ook op de meest random momenten selfies beginnen maken met elkaar, alsof ze modellen zijn. En judgen doen ze zeker ook, ze doen soms een 'wie komt er om de hoek' spel waarbij ze commentaar geven op de eerste persoon die achter de hoek vandaan komt, gewoon omdat ze dat kunnen.

    Daders
    Bethany Goldstein

    Politie
    Dominic Matthew Zemo
    Angus kent hem niet persoonlijk, maar hij heeft wel de verhalen van zijn broer al gehoord. De nieuwe, een beetje teruggetrokken en stil, maar Angus denkt dat er meer achter zit.

    Jared Lestrange Christians
    Sasha Amber Forrester

    Leraren
    Darren Eliot
    Angus kan het best met zijn trainer vinden. Hij merkt ook wel dat hij het touw niet te strak gespannen houdt en Angus dus redelijk vrij is om te doen en te laten wat hij wil, maar hij volgt nog wel altijd de trainingen mee. Desnoods om nieuwe worpen uit te werken, of gewoon om de andere nog wat op punt te stellen.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 0:25 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind het perfect!


    Bowties were never Cooler

    GiIderoy schreef:
    Hebben de daders trouwens al iets bedacht? :Y) (anders wil ik best helpen)

    Malfoys en ik hebben al wel een moord kunnen bespreken, maar we moeten het nog voorleggen aan persoon nummer drie :3 Maar summary van het idee:
    The victim gets stabbed with a pencil in the neck, hitting the carotid. They leave the boy behind naked and a handkerchief with the number 1 on is there to cover his private parts.

    Reden: This is bloody, they burn the clothes somewhere outside the school.

    Angus heeft het gedaan, want hij is gestoord.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    Relaties Angus Till Eisenhower
    Dit wordt stukje bij beetje wel aangevuld met ideetjes of besproken relaties.
    WAT ZOEK IK NOG?
    Iemand die een crush op hem heeft waarvan hij het weet en er mee speelt door haar of hem rond zijn vingers te draaien.
    Iemand die Angus absoluut niet mag, en hem altijd uit zijn schulp probeert te trekken door hem de provoceren.
    Iemand aan wie hij verplicht bijles moet geven.
    Iemand die hij onder zijn vleugel neemt.
    Iemand waar hij een relatie mee gehad heeft (al dan niet goede of slechte afloop).
    Iemand die zijn aankomende studies altijd afkraakt.
    Anders? (suggesties zijn altijd welkom)

    Studenten
    Adriana Elisa Collier
    Brooke Jasmine Rhodes
    Virginia "Gigi" Sigourney Desjardins
    Janny O'Donnel
    Emilie Aspyn Michel
    Evita Delgado
    Felicia Ashlin Kane
    Jaimie Anne Patterson
    Quin Rebecca Grey
    Sunset Dyani Greenleaf

    Dean Alexander Samuels
    Dominic Harris
    Evan Jordan Ambrose
    Mitchel ‘Mitch’ Dave Freeman
    Angus heeft een een beetje een crush op de jongeman, al zal hij dat nooit uitspreken of het laten merken. Dat buiten de kwestie gelaten zijn ze goede vrienden en trekken ze regelmatig met elkaar op.

    Santiago Miguel Chavez
    Angus kan het wel goed met de jongen vinden, en hij vindt het ook geweldig dat hij zijn samenspel met de jongeman kan oefenen. Zijn omgang met Santiago beschermt hem ook lichtjes voor de populariteit, maar toch niet al te veel.

    Sebastian Connor Montgomery
    Stuart Terence Stephenson

    Daders
    Bethany Goldstein

    Politie
    Dominic Matthew Zemo
    Jared Lestrange Christians
    Sasha Amber Forrester

    Leraren
    Darren Eliot


    Emilie kan wel die persoon zijn waar hij verplicht bijles aan moet geven?

    Thrones schreef:
    (...)
    Malfoys en ik hebben al wel een moord kunnen bespreken, maar we moeten het nog voorleggen aan persoon nummer drie :3 Maar summary van het idee:
    The victim gets stabbed with a pencil in the neck, hitting the carotid. They leave the boy behind naked and a handkerchief with the number 1 on is there to cover his private parts.

    Reden: This is bloody, they burn the clothes somewhere outside the school.

    Angus heeft het gedaan, want hij is gestoord.


    Eeeew, dit zie ik voor me ;') eeeew;') Ik vind het een leuk idee^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Thrones schreef:
    Relaties Angus Till Eisenhower
    Dit wordt stukje bij beetje wel aangevuld met ideetjes of besproken relaties.
    WAT ZOEK IK NOG?
    Iemand die een crush op hem heeft waarvan hij het weet en er mee speelt door haar of hem rond zijn vingers te draaien.
    Iemand die Angus absoluut niet mag, en hem altijd uit zijn schulp probeert te trekken door hem de provoceren.
    Iemand aan wie hij verplicht bijles moet geven.
    Iemand die hij onder zijn vleugel neemt.
    Iemand waar hij een relatie mee gehad heeft (al dan niet goede of slechte afloop).
    Iemand die zijn aankomende studies altijd afkraakt.
    Anders? (suggesties zijn altijd welkom)

    Studenten
    Adriana Elisa Collier
    Brooke Jasmine Rhodes
    Virginia "Gigi" Sigourney Desjardins
    Janny O'Donnel
    Emilie Aspyn Michel
    Evita Delgado
    Felicia Ashlin Kane
    Jaimie Anne Patterson
    Quin Rebecca Grey
    Sunset Dyani Greenleaf

    Dean Alexander Samuels
    Dominic Harris
    Evan Jordan Ambrose
    Mitchel ‘Mitch’ Dave Freeman
    Angus heeft een een beetje een crush op de jongeman, al zal hij dat nooit uitspreken of het laten merken. Dat buiten de kwestie gelaten zijn ze goede vrienden en trekken ze regelmatig met elkaar op.

    Santiago Miguel Chavez
    Angus kan het wel goed met de jongen vinden, en hij vindt het ook geweldig dat hij zijn samenspel met de jongeman kan oefenen. Zijn omgang met Santiago beschermt hem ook lichtjes voor de populariteit, maar toch niet al te veel.

    Sebastian Connor Montgomery
    Stuart Terence Stephenson

    Daders
    Bethany Goldstein

    Politie
    Dominic Matthew Zemo
    Jared Lestrange Christians
    Sasha Amber Forrester

    Leraren
    Darren Eliot


    Iemand aan wie hij verplicht bijles moet geven. Dit kan Mitch zijn? Hij heeft sowieso bijles voor meerdere vakken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dalis schreef:
    (...)

    Emilie kan wel die persoon zijn waar hij verplicht bijles aan moet geven?

    Voor welk vak zou ze makkelijk falen?
    @GiIderoy, welke vakken zijn er allemaal?
    EDIT: of hij neemt ze beiden op bijles, doesn't matter. Ik beperk het tot 3 studenten 1 of twee keer in de week :Y)
    [/font]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 19:42 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Eeeew, dit zie ik voor me ;') eeeew;') Ik vind het een leuk idee^^

    Soms werkt mijn brein als dat van een psychopaat :'D Eerste wat ik dacht was: veel bloed en dan kwam meteen halsslagader :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    (...)
    Voor welk vak zou ze makkelijk falen?
    @GiIderoy, welke vakken zijn er allemaal?


    Sommige onderdelen bij Wiskunde(hij is wel goed in verhoudingen enzo), scheikunde, Engels, Spaans, economie, natuurkunde. Hij kan eigenlijk best goed leren, maar hij heeft de concentratie van een vlieg, ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Santiago zoekt nog mensen:
    Die bijles Spaans of Geschiedenis van hem hebben.
    Die hem zien als een duivelskind door zijn Tarot-kaarten.
    Die met hem gedate heeft voor een week na een verloren weddenschap.
    Iemand die hem Engels bijles geeft nu Jack dood is.
    Wat je dan ook kan verzinnen.

    Jack Santiago en Jack waren een vreemd stel samen. Jack was een van de populairste jongens van de school, en Santiago is een buitenbeentje. Toch klikte het, vooral ook door hun gezamenlijke interesse voor Tarot-kaarten. Santiago legde elke dag voor Jack zijn kaarten uit en gaf hem bijles in Spaans, terwijl Jack Santiago hielp met zijn Engels, wat nog altijd gammel is.
    Mitch Santiago voelt zich verantwoordelijk om Mitch te helpen met het verwerken en hem steun te geven in deze tijd. De enige manier waarvan hij denkt dat het werkt, zijn de Tarotkaarten, gezien dat ook hielp voor zijn broer.
    Angus Santiago en Angus zijn begonnen met samen piano spelen en het zo is uitgegroeid tot een vriendschap en een heel fijne overeenkomst om hun samenspel te verbeteren. Daarbij schermt de omgang met Santiago Angus wat af van de drukte van de populariteit.
    Stuart De twee jongens staan neutraal tegenover elkaar. Stuart geeft Santiago Engelse bijles nu Jack is overleden. Hij is hier heel dankbaar voor, maar vind dit nog wel wat ongemakkelijk gezien het verlies van Jack nog heel vers is.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 21:53 ]


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    Santiago zoekt nog mensen:
    Die bijles Spaans of Geschiedenis van hem hebben.
    Die hem zien als een duivelskind door zijn Tarot-kaarten
    Die met hem gedate heeft voor een week na een verloren weddenschap
    Wat je dan ook kan verzinnen.
    Jack Santiago en Jack waren een vreemd stel samen. Jack was een van de populairste jongens van de school, en Santiago is een buitenbeentje. Toch klikte het, vooral ook door hun gezamenlijke interesse voor Tarot-kaarten. Santiago legde elke dag voor Jack zijn kaarten uit en gaf hem bijles in Spaans, terwijl Jack Santiago hielp met zijn Engels, wat nog altijd gammel is.
    Mitch Santiago voelt zich verantwoordelijk om Mitch te helpen met het verwerken en hem steun te geven in deze tijd. De enige manier waarvan hij denkt dat het werkt, zijn de Tarotkaarten, gezien dat ook hielp voor zijn broer.
    Angus Santiago en Angus zijn begonnen met samen piano spelen en het zo is uitgegroeid tot een vriendschap en een heel fijne overeenkomst om hun samenspel te verbeteren. Daarbij schermt de omgang met Santiago Angus wat af van de drukte van de populariteit.


    Dan zou Mitch Spaans van hem kunnen hebben?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!