• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Dan zou Mitch Spaans van hem kunnen hebben?


    Prima. Zal ik het erbij zetten?


    Bowties were never Cooler

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Sommige onderdelen bij Wiskunde(hij is wel goed in verhoudingen enzo), scheikunde, Engels, Spaans, economie, natuurkunde. Hij kan eigenlijk best goed leren, maar hij heeft de concentratie van een vlieg, ;')

    Hij kan hem wel Engels geven? Hij is er goed in. En Duits, maar dat krijgen Amerikanen doorgaans toch niet XD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Prima. Zal ik het erbij zetten?


    Is goed! Ik zet het er ook bij (;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Thrones schreef:
    (...)
    Hij kan hem wel Engels geven? Hij is er goed in. En Duits, maar dat krijgen Amerikanen doorgaans toch niet XD


    Prima!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Thrones schreef:
    (...)
    Voor welk vak zou ze makkelijk falen?
    @GiIderoy, welke vakken zijn er allemaal?
    EDIT: of hij neemt ze beiden op bijles, doesn't matter. Ik beperk het tot 3 studenten 1 of twee keer in de week :Y)
    [/font]


    Voor scheikunde of natuurkunde gaat ze sws falen!

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 19:53 ]

    Dalis schreef:
    (...)

    Voor scheikunde of natuurkunde gaat ze sws falen!

    Fysica dan. Ik ben zelf wel niet goed in fysica (wat natuurkunde is), maar met de leerstof erbij dan maar :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jaimie is zo goed als af. Ik zoek nog een ex en een vijand voor haar, is er iemand die interesse heeft?


    -

    Rigel schreef:
    Jaimie is zo goed als af. Ik zoek nog een ex en een vijand voor haar, is er iemand die interesse heeft?


    Santiago?


    Bowties were never Cooler

    Rigel schreef:
    Jaimie is zo goed als af. Ik zoek nog een ex en een vijand voor haar, is er iemand die interesse heeft?

    Angus can be an ex? Je moet maar eens kijken of ze compatibel kunnen zijn :3
    EDIT: en ik zou het gewicht ook even uit je rol halen, aangezien er in de huisregels staat dat je geen gewichten mag vermelden.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 20:41 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gigi zoekt ook nog een vijand (:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Santiago?


    Thrones schreef:
    (...)

    Angus can be an ex? Je moet maar eens kijken of ze compatibel kunnen zijn :3
    EDIT: en ik zou het gewicht ook even uit je rol halen, aangezien er in de huisregels staat dat je geen gewichten mag vermelden.


    Ik ga even jullie rollen lezen. ^^

    En oeps, dat wist ik niet. :s

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 20:48 ]


    -

    Voor Mitch zoek ik nog:
    Iemand die hem bijles wilt geven in Wiskunde, scheikunde, economie en/of natuurkunde.
    Wat losse vriend(inn)en met wie hij soms afspreekt
    Een ex of een vijand


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rigel schreef:
    (...)

    Ik ga even jullie rollen lezen. ^^

    En oeps, dat wist ik niet. :s


    Roep maar waar je aan denkt. Op de vorige pagina heb ik nog een paar standaard mogelijkheden staan


    Bowties were never Cooler

    @AlecLightwood, ik denk dat Santiago en Jaimie eerder vijanden dan exen zouden zijn. Ik denk dat Jaimie hem te vrolijk en optimistisch zou vinden en een beetje een weirdo.

    @Thrones, wow, allereerst complimenten voor je rol, wow! Ik denk dat Jaimie hem opzich wel zou mogen. Ik denk niet dat de twee geschikt samen zijn voor een echte relatie, maar ze kunnen misschien een one night stand gehad hebben?


    -