• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.







    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 17:48 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wilde iets zeggen maar ben het alweer vergeten oh Alzheimer hallo


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Ik wilde iets zeggen maar ben het alweer vergeten oh Alzheimer hallo

    ;)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 21:18 ]

    Hebben we eindelijk iets gemeen.


    Sarah = ongewoon sexy

    Dat overkomt me zo vaak, @C, echt irritant. Of dan loop ik de keuken in voor een lepel, denk ik "oh, pak ik meteen ook vla", en loop ik terug naar mijn kamer zonder lepel. Like whut. Nog zoiets stoms: als ik ga sporten heb ik altijd het gevoel dat ik spullen ben vergeten terwijl ik áltijd al mijn spullen bij heb.


    Slightly drunk.

    jaa okeee discussies lezen in het zeiktopic is leuk


    Heaven is a place that we all have

    Als we daar dan niet nu weer over beginnen, de storm ging net een beetje liggen x)


    Slightly drunk.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 21:25 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jerker schreef:
    Dat overkomt me zo vaak, @C, echt irritant. Of dan loop ik de keuken in voor een lepel, denk ik "oh, pak ik meteen ook vla", en loop ik terug naar mijn kamer zonder lepel. Like whut. Nog zoiets stoms: als ik ga sporten heb ik altijd het gevoel dat ik spullen ben vergeten terwijl ik áltijd al mijn spullen bij heb.

    Dat heb ik ook wel eens. Ga ik naar mijn kamer voor mijn tandenborstel, sta ik iets later in de badkamer zonder de tandenborstel, maar met iets wat ik helemaal niet nodig heb daar. Ach, niet alles kan goed gaan (:

    Nah

    Jerker schreef:
    Als we daar dan niet nu weer over beginnen, de storm ging net een beetje liggen x)


    quizlet is als het weer in belgie/nederland, wanneer je denkt dat de storm is gaan liggen en het allemaal zonnig is, wordt je opeens weggeblazen.

    mods neem dit niet te serieus op :'D


    Heaven is a place that we all have

    Jerker schreef:
    Als we daar dan niet nu weer over beginnen, de storm ging net een beetje liggen x)


    Wie was nou eigenlijk de schuldige? en waarom? en hoe is het afgelopen? en hoe gaat dit verder? Zijn ze nu beste vriendinnen met een gezamelijke passie voor orale dingen discussies?

    De avond is nog jong wat dat betreft. Teveel vragen nu


    Sarah = ongewoon sexy

    Zo veel te doen, zo weinig tijd. Waren de dagen maar wat langer.

    CoStompe schreef:
    (...)

    Wie was nou eigenlijk de schuldige? en waarom? en hoe is het afgelopen? en hoe gaat dit verder? Zijn ze nu beste vriendinnen met een gezamelijke passie voor orale dingen discussies?

    De avond is nog jong wat dat betreft. Teveel vragen nu

    Ik weet niet over welke orale dingen jij het hebt, maar mijn koffie is heerlijk, dank je.


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    (...)
    Ik weet niet over welke orale dingen jij het hebt, maar mijn koffie is heerlijk, dank je.


    hij bedoelt discussies :')


    Heaven is a place that we all have

    hij bedoelt wat

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 21:42 ]


    i put the fun in funeral