• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.







    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 17:48 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ohja:
    WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEND
    En dat drie dagen lang :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    mensjes, heel veel mensjes in deze wereld :P


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Posthuma schreef:
    Ohja:
    WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEND
    En dat drie dagen lang :Y)


    hahahahahahahahaha xD


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    girlicious schreef:
    Ik ga maar weer eens een poging wagen om verder te schrijven aan mijn verhaal
    Daar heb ik al 3 maanden niet meer aan geschreven :|


    jij krijgt 3 straf puntjes xD


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Nog 5 dagen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    GiIderoy schreef:
    Nog 5 dagen!


    huh, en dan ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik voel mij echt fabulous met mijn pasje en alles. Ben benieuwd of ik het morgen na 10-23:30 nog steeds zo leuk vind *O*


    Happy Birthday my Potter!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik leef voor dit lied. Dit lied is de hemel op aarde. Like, I'm dying rn.


    Slightly drunk.

    *smijt laptop uit raam*


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Jerker schreef:
    Ik leef voor dit lied. Dit lied is de hemel op aarde. Like, I'm dying rn.


    Fenks, nu heb ik weer iets nieuws om naar te luisteren.


    // Nu ben ik nog steeds niet toegekomen aan schrijven. Maar gamen is net zo leuk. Struggles.

    Ik heb ook bijna niks geschreven, maar Quizlet stalkt mij met PB's en zo. Een bepaalde persoon. Snap je. (cool) En mensen op whatsapp die te gezellig zijn

    + Luister die friggin' bridge! Op hoogste volume en dan knallen, oh wat heerlijk, hier kan ik uren van genieten.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 22:28 ]


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Ik heb ook bijna niks geschreven, maar Quizlet stalkt mij met PB's en zo. Een bepaalde persoon. Snap je. (cool) En mensen op whatsapp die te gezellig zijn

    + Luister die friggin' bridge! Op hoogste volume en dan knallen, oh wat heerlijk, hier kan ik uren van genieten.

    Heb jij daar ook al last van? What the hell. Denk dat die persoon snel moet kappen.

    Niet op vol volume helaas, iedereen slaapt al. Maar dat was echt awesome ^^

    Ja, en ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, want ergens is het ook wel weer reuzegezellig (krul). Dilemaaaa'ss...

    Ik pauzeerde gewoon even het typen om de bridge met gesloten ogen te kunnen luisteren. En het doet me denken aan Järke die van de flat af springt, wat een heerlijke scene is dat, zeker met dit als soundtrack. Beste verhaal wat ik ooit heb geschreven.


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Ja, en ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, want ergens is het ook wel weer reuzegezellig (krul). Dilemaaaa'ss...

    Ik pauzeerde gewoon even het typen om de bridge met gesloten ogen te kunnen luisteren. En het doet me denken aan Järke die van de flat af springt, wat een heerlijke scene is dat, zeker met dit als soundtrack. Beste verhaal wat ik ooit heb geschreven.

    Ja, is wel gezellig he, vind ik ook. Mijn hele hotmail inbox heeft 2 pagina's met ongelezen "XXX stuurde je een pb" staan.

    Ik heb je verhalen ook nog steeds op mijn wil-ik-lezen-lijstje staan. Maar ben eerst nog anderen aan het lezen die lang zijn, helaas. Ik heb je verhaal met die broers waarvan 1 in coma al wel gelezen. Die was cool. ^^