• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.







    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 17:48 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    . uit !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    De zanger omfg! Die mag wel even een beschuitje met mij eten.
    Net als Poli Genova trouwens ook al ben ik straight. :')

    Oh, en Paddy Mitchell en Mariano di Vaio, maar in mijn verhaal zijn ze gay, da's dan wel weer wat minder.... En MDV is een huurmoordenaar met hiv, ook niet zo chill.


    Slightly drunk.

    RoyaIs schreef:
    (...)

    welgeteld vier mensen


    Het voelt als iedereen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jerker schreef:
    De zanger omfg! Die mag wel even een beschuitje met mij eten.
    Net als Poli Genova trouwens ook al ben ik straight. :')

    Oh, en Paddy Mitchell en Mariano di Vaio, maar in mijn verhaal zijn ze gay, da's dan wel weer wat minder.... En MDV is een huurmoordenaar met hiv, ook niet zo chill.

    Ja, met mij ook. Al heb ik liever Sergey en Måns.

    How 'bout Justice Joslin?

    ^dit is offtopic


    i put the fun in funeral

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Het voelt als iedereen.

    Laat het nu maar gewoon zoals het is. Het heeft geen zin hier verder over te praten in dit topic.


    Pretty is just a pretty word.

    Bonafide schreef:
    ^dit is offtopic

    Kijk eens in welk sub forum dit topic staat voordat je je mond opentrekt. Danku.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 22:00 ]

    Ik kan de vakantie al bijna proeven. Ugh caaaan't fking wait.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Laat het nu maar gewoon zoals het is. Het heeft geen zin hier verder over te praten in dit topic.


    He, ik gaf alleen even een redenering hoor. Ik ging niet door. -.-

    Ik zeg een keer wat hoor, wauw.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vond Sergay niet zo bijzonder (cool). Ik like Mans' naam, ook al kan ik niet zo'n friggin' raar rondje op z'n a doen, maar hij is Zweeds, dus ik like hem.

    Wie de fuck is Justice Joslin? Nooit van gehoord....


    Slightly drunk.

    Oehoe oehoe oerend hard
    - Normaal doen


    Sarah = ongewoon sexy

    Jerker schreef:
    Ik vond Sergay niet zo bijzonder (cool). Ik like Mans' naam, ook al kan ik niet zo'n friggin' raar rondje op z'n a doen, maar hij is Zweeds, dus ik like hem.

    Wie de fuck is Justice Joslin? Nooit van gehoord....

    Say hello

    Chizuru schreef:
    (...)
    Kijk eens in welk sub forum dit topic staat voordat je je mond opentrekt. Danku.


    that's not how any of this works


    i put the fun in funeral

    Kan je nou niet ophouden met ruzie zoeken?


    Your make-up is terrible

    Weet je. Pleur toch lekker op met je Q. Ik ben deze negatieve, uitdagende sfeer hier zat. Mij zul je een tijdje (of het nou tot morgen is of volgende week) niet meer zien op het forum. Of in ieder geval alle negatieve topics. Toedeloe!

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 22:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.