• Oke hier maken we ook een story over.

    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkabi= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham=Fabian
    amber1= Amber
    Marisha= Patricia ( alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen )
    WensAter= Nienke

    ( wil je mee doen stuur effe pb naar me )

    oke. Uhm Nienke komt aan lopen begin maar Victor. Gesprek tussen jou en Nienke. ( speel weer de baas super stom van me )

    wacht iedereen

    Nienke is weg dus we beginnen met Victor en mij.

    Dus begin jij nou of ik?


    Do I look like Mother Teresa?

    ik toch

    Okay


    Do I look like Mother Teresa?

    Amber komt binnen en gaat naar haar kamer en ziet dat alle spullen van Joyce weg zijn en roept: 'Victor!'

    Victor

    Terwijl de opera muziek door mijn kantoor galmde was ik rustig bezig met het schoonmaken van een paar van mijn opgezette dieren. "Heerlijk zo werken Corcus." zei ik tegen mijn opgezette gevleugelde vriend, mijn raaf. Al snel had ik spijt van mijn opmerking, Vanuit de meidenkamers hoorde ik Amber schreeuwen. Mopperend liep ik ernaartoe. "Amber Rosenbergh, hoe vaak moet ik het nu nog zeggen. Ik wil rust en stilte in dit huis!"


    Do I look like Mother Teresa?

    ( niet om je na te apen maar is goede tactiek dus doe ook)


    Amber:

    "Maar. Joyce slaapt ze niet meer hier? Alle kamers zijn nog het zelfde. Ik heb ook niks meer van haar gehoord. Ze gaat toch niet weg zonder wat te zeggen?"

    Victor

    Een diepe zucht kwam uit mijn longen. "Maar. Joyce slaapt ze niet meer hier? Alle kamers zijn nog het zelfde. Ik heb ook niks meer van haar gehoord. Ze gaat toch niet weg zonder wat te zeggen?" vroeg Amber. "Haar ouders hebben haar als verrassing komen ophalen en ze komt niet meer terug. Ze gaat met haar ouders naar Canada." mopperde ik terug naar Amber. Met mijn handen in mijn zakken en nog steeds mijn chagrijnige hoofd draaide ik me om. "Heeft mevrouw nog meer te zeuren, of kan ik weer rustig verder?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Amber:

    Ik was heel erg verbaasd. "Canada?" Ik dacht dat is veel te ver. En ik ben bang om alleen te slapen. Je hoorde de bangheid wel een beetje aan mijn stem. "Maar met wie moet ik nu samen slapen?"

    Victor

    Nog steeds kon ik niet terug naar Corvus. "Canada?" hoorde ik Amber zich hardop afvragen. "Ja Canada ja." zei ik geïrriteerd. "Maar met wie moet ik nu samen slapen?" zei Amber op een zielige manier. Mijn irritatie niveau steeg altijd door haar. "Alleen, totdat er een nieuweling is."

    Noa slaapt trouwens nu niet op zolder, maar bij Patricia, omdat we geen Mara hebben.


    Do I look like Mother Teresa?

    oh ja



    amber:

    "Maar dat overleef ik niet hoor" zei ik paniekerig.

    Viktor

    Ik merkt dat Amber lichtjes in paniek raakte. "Maar dat overleef ik niet hoor." Al kuchend moest ik lachen. "Tja dat zijn jou zorgen niet de mijne."


    Do I look like Mother Teresa?

    Amber:

    Ik raakte nog erger in paniek en dacht er aan om pappie te bellen. "Ik ga pappie bellen en zeggen dat je niet goed voor ons zorgt. " Toen was ik een paar seconden stil en zei daarna weer "Dan laat je anders maar mooi iemand anders alleen slapen"