• Oke hier maken we ook een story over.

    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkabi= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham=Fabian
    amber1= Amber
    Marisha= Patricia ( alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen )
    WensAter= Nienke

    ( wil je mee doen stuur effe pb naar me )

    Amber:
    "En daar is zoveel lawaai voor nodig" Hoorde ik Jeroen zeggen. Ik dacht dat hij wel even mee zou komen en die Nienke haar plaats zou laten weten. "Ja! Dat is er voor nodig en nu kom je mee en laat je die nieuwe haar plek weten. Want dit is allemaal heel raar!"

    Jeroen:
    "Waarom ik?" zei ik geïrriteerd, ik wil gewoon even tv kijken, ships eten en niks doen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Amber:
    "Nou omdat jij gemeen bent dus dan kan jij haar hier weg jagen!'

    Jeroen:
    "Ach donder op! Doe het zelf..." zei ik en loop weg.
    "Prutsers..."
    Dan kijk ik door de deur, ik zie het meisje staan, ze ziet er best zenuwachtig uit.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ( nu Ava )

    Nienke

    Er komt een jongen binnen, ik draai me om en kijk hem even aan. Na de mislukte ontmoeting met het blonde meisje dat mij liever kwijt dan rijk is is de moed me een beetje in de schoenen gezonken, maar ik besluit het weer op te pakken.
    'Hoi,' zeg ik met een zenuwachtig glimlachje.


    obsessive rage

    Jeroen:
    "Hoi" zegt het meisje.
    Ik krijg een heeel klein beetje medelijden met haar.
    "Hoi" zeg ik dan maar gewoon, "ik ben ook niet de aardigste dus ja.. Ja muschien niet heel handig om nu te praten. Maar welkom."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Nienke

    'Dankje,' zeg ik een tikkeltje onzeker. 'Ik ben Nienke,'


    obsessive rage

    Jeroen:
    "Jeroen." Zei ik, zo beleeft mogelijk.
    "Waar slaap je? Zeker toch niet bij Amber op de kamer?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Nienke

    'Als Amber blond is en op de gang staat, jawel,' zeg ik zachtjes. 'Ze lijkt me niet erg te mogen.'


    obsessive rage

    Jeroen:
    "Ik heb medelijden met je, moet je net met zo'n hysterisch trutje op een kamer... Kom maar mee ik stal je tassen daar wel..."
    Snel pakte ik de tassen op vragend aan mezelf waarom ik nou zo doe...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Nienke

    Ik glimlach. 'Dankje,' zeg ik en loop met hem mee. 'Dat is aardig van je.'


    obsessive rage

    Amber:

    Ik snap niet waarom hij helpt. "Waarom help je Jeroen! '

    Jeroen:
    "Ik had toch niets te doen, en ik vind het wel leuk om je te irriteren, huppeltrutje..." zei ik fel


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Amber:
    "ik had toch niets te doen, en ik vind het wel leuk om je te irriteren, huppeltrutje..." hoorde ik. Ik werd echt boos. vooral huppeltrutje oke ergens was het misschien waar, maar toch. Toen zei ik gemeen: "Nou dus je doet dit niet voor haar stiekem mag je haar gewoon niet. Prutser."