• Oke hier maken we ook een story over.

    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkabi= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham=Fabian
    amber1= Amber
    Marisha= Patricia ( alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen )
    WensAter= Nienke

    ( wil je mee doen stuur effe pb naar me )

    Is het niet beter dat je steeds je bericht aanpast? Dan blijft het overzichtelijker en raakt het forum niet zo snel vol


    Do I look like Mother Teresa?

    Amber:

    Ik denk van ga lekker ergens anders wonen. "Uhm. Nou je gaat in ieder geval niet op mijn kamer slapen. Je vervangt gewoon een van mijn beste vriendinnen."

    Snap het niet

    Nienke
    Nu merk ik dat er toch iets in mij knapt. Alsof ik hier voor mijn eigen plezier ben.
    'Ik kan er ook niks aan doen oké!' roep ik nu wat geïrriteerd. Alsof het mijn schuld is. Zoek iemand anders om je woede op te uiten.
    Ik draai me om en loop dan weg, ik heb geen zin om deze discussie verder te voeren.

    [Graham, ja, wel handiger]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 22:34 ]


    obsessive rage

    Ik ga wat doen

    Amber:
    Ik vindt het niet meer normaal en stap op Victor af." Victor dit kun je echt niet maken! Is ze even naar Canada is er gelijk weer een nieuwe. "Toen zucht ik. En werd ik wat banger way je ook aan mijn stem hoorde. " of komt ze nooit meer terug Victor?"

    (Is mislukt sorry dat in een bericht heb wel goede getypt) (moet gaan andere keer verder?)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 22:46 ]

    Viktor

    " Victor dit kun je echt niet maken! Is ze even naar Canada is er gelijk weer een nieuwe. " Amber slaakte een diepe zucht, waardoor mijn irritatie level omhoog ging. " of komt ze nooit meer terug Victor?" ik kon nog net mijn woeden inhouden. "Joyce komt niet meer terug en jij hebt het maar te doen met die Nienke. En nu wil ik rust!" kwaad liep ik mijn kantoor weer in.


    Do I look like Mother Teresa?

    Amber: Ik keek boos naar Appie. En vondt het niet leuk dat hij nog zo leuk kon doen terwijl. Nienke zomaar haar plaats in pikt. Oké misschien kan ze best mee vallen. Maar toch. "Appie! Waarom kun je nog zo vrolijk blijven?!'

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 6:24 ]

    (Nu jeroen binnenvallen dus we wachten tot ze kan reageren)

    Noa

    Ik zat een boekje te lezen in bed en hoorde beneden allemaal geluid. Ik liep naar beneden om te kijken wat er was. "wat is er aan de hand?"

    Amber:
    "Joyce... Ze... Ze is weg."

    Jeroen
    "Wat gebeurt er hier allemaal!? Eve serieus!"
    Boos kom ik de trap op. Maar het blijft stil, ja tuurlijk, die prutsers zeggen niets. Denk ik geïrriteerd.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Amber:
    Ik dacht wat moet je nou weer! Maar ja ik ging het toch maar vertellen
    "Oke. Nou Jeroen Joyce is weg en dat stomme meisje probeert haar plaats in te pikken ze staat in de woonkamer."

    Jeroen
    "Ok..." zei ik maar mompelede er nog achteraan, "Dan is die prutser ook eindelijk weg."
    "En daar is zoveel lawaai voor nodig?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]