• Oke hier maken we ook een story over.

    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkabi= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham=Fabian
    amber1= Amber
    Marisha= Patricia ( alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen )
    WensAter= Nienke

    ( wil je mee doen stuur effe pb naar me )

    Victor

    Amber had nu de grens bereikt. Dit was de druppel die de emmer deed overlopen. "Amber Rosenbergh, nog één keer commentaar leveren en je hebt de hele week straf corvee. Dat betekent de hele week de wc's schoonmaken met een tandenborstel." Zo nu had ik dat kreng wel stil gekregen.


    Do I look like Mother Teresa?

    Amber:

    Toen was ik stil. "Oke dan" zei ik op een zeurende toon. En ik ging mijn spullen maar uitpakken.


    Nu Fabian en ik?

    Fabian

    Ik zette mijn fiets in het fietsenrek en deed deze op slot. Vervolgens liep ik het huis binnen en zag ik Viktor mopperend zijn kantoortje binnen lopen. Ik bleef even in de hal staan en tuurde naar boven, richting het kantoortje. Toen Viktor merkte dat ik keek deed hij het luxaflex naar beneden. Ik haalde mijn schouders op en liep mijn kamer binnen. Ik had het gevoel dat ik een klap in mijn gezicht kreeg. De hele kamer stonk naar Mick's zweet geur, hoewel hij nergens te bekennen was.


    Do I look like Mother Teresa?

    Amber:

    Ik kwam rennend en hijgend naar beneden en stormde Fabians deur in. "Fabian" Hijgde weer heel erg. En ging hijgend verder "Fabian... Ik... Ik...Joyce is weg...Naar Canada."

    Fabian

    Met mijn vingers kneep ik mijn neus dicht. "Fabian." ik hoorde een hijgende Amber achter mij. "Fabian... Ik... Ik...Joyce is weg...Naar Canada." Vragend keek ik Amber aan. Met een rare stem aangezien ik mijn neus dicht kneep zei ik;"Oke, Amber rustig blijven haal een keer diep adem." Ik besefte dat ze dat niet hier moest doen. Ik duwde Amber richting de woonkamer. "Oke, haal even een keer diep adem en vertel dan wat er aan de hand is."


    Do I look like Mother Teresa?

    Amber:
    Ik haal diep adem.
    Dan gaat de bel. "Wie zou dat kunnen zijn?"

    nu komt Nienke en ben jij even Victor Bryan

    Victor

    Opnieuw werd mijn rust onderbroken, maar dit keer niet door Amber maar door de deurbel. Mopperend liet ik mijn werk weer liggen en strompelde ik naar beneden. Bij de deur aangekomen deed ik deze open. Chagrijnig keek ik naar het meisje wat voor me stond. "Victor Emmanuel Roodemaar, opzichter van het huis Anubis en jij," ik keek het meisje van top tot teen aan. "Jij bent te laat. We zijn hier in dit internaat van een strak tijdschema."


    Do I look like Mother Teresa?

    Nienke

    Ik haal diep adem, trek mijn rugzak ietsje verder naar voren zodat hij niet van mijn schouder valt en kijk dan naar het gebouw.
    Goed. Hier zal ik dus intrekken. Ik ben benieuwd of de mensen die er al wonen aardig zijn, maarja, we zullen zien.
    Ik stap naar voren en bel dan aan, wachtend tot er iemand zal open doen.
    Ik slik. 'Sorry,' zeg ik. 'Ik... Stond in de file.'

    [Trouwens iedereen kan er gewoon zijn zoals in de serie, want degene die niet gespeeld zijn kan iedereen dan gewoon besturen in zijn posts]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 21:11 ]


    obsessive rage

    Victor

    "Pffff, file. De standaard smoesjes die de jeugd tegenwoordig gebruikt." Het liefst liet ik Trudy dit meisje het huis rondleiden, maar die was boodschappen aan het doen. "Goed, dit huis heeft een eeuwen oud bestaan." ik wees naar twee schilderijen. "Het echtpaar Winsbrugge Hennegauwe. Eigenaar van het huis anubis. Omgekomen in een auto-ongeluk dus is het overgegaan naar de Roodemaars. Goed zal ik je kamer maar aanwijzen?" Hoe eerder ik klaar was, hoe beter.


    Do I look like Mother Teresa?

    (Nu appie sorry)

    Nienke

    Viktor lijkt niet heel veel zin te hebben en me ook niet echt te geloven.
    Ik knik. 'Ja, is goed.' zeg ik dan maar.


    obsessive rage

    Amber:
    Ik kom er aan rennen en zeg. "Wie ben jij?"

    Appie
    Ik loop met een zak snoep onder mijn trui naar mijn kamer, eigenlijk mag er niet gegeten worden op de slaapkamers maar trudy is nu niet thuis dus dat geeft de geniale super Appie de tijd om snoep te nemen om zijn geheime voorraad aan te vullen.

    Ik zie Victor met een nieuwe rondlopen.
    "Yo Victor. Is ze niet wat jong voor je?" Lach ik en loop naar het meisje toe, ik heb toevallig mijn nephand. Ik steek mijn nephand naar haar uit en verberg mijn echte hand.
    "Hey ik ben Appie." Als ze mijn hand schud ga ik loslaten, ze gaat zich een bult schrikken!

    Oh even buiten onze rpg. Moeten we elkaar niet allemaal even als vriend vragen?

    Nienke

    'Hoi, Nienke.' zeg ik en pak zijn hand die eraf valt. Ik schrik even als ik zijn echte hand zie en schiet dan in de lach, nog deels geschrokken.


    obsessive rage