• Oke hier maken we ook een story over.

    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkabi= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham=Fabian
    amber1= Amber
    Marisha= Patricia ( alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen )
    WensAter= Nienke

    ( wil je mee doen stuur effe pb naar me )

    Jep doen we en Ava reageer toch eens

    AppieAkkabi schreef:
    Oh even buiten onze rpg. Moeten we elkaar niet allemaal even als vriend vragen?


    Hoeft niet perse? Ik bedoel, mijn vriendenlijst heeft bijna geen vrienden van nu dus tja (;


    obsessive rage

    Deed je al

    amber1 schreef:
    Jep doen we en Ava reageer toch eens


    I did.


    obsessive rage

    (Nu die ik wat zeggen)

    Viktor

    Appie kwam aangelopen en stelde zich weer op een zijn manier voor aan Nienke. "Maak dat je wegkomt, jij..." schreeuwde ik, terwijl ik mijn mijn vuist balde. "Goed, dat was Appie dus." mopperde ik. "En hier is je kamer. na 10 uur stilte, lichten uit en dan wil ik een speld horen vallen."


    Do I look like Mother Teresa?

    Amber :

    Ik herhaal ongeduldig nog een keer wat ik zei. "Wie ben jij? En wat doe je hier?"

    Nienke

    Ik knik. 'Oké, begrepen.' zeg ik en kijk de kamer even in. 'Kan ik gewoon naar binnen gaan?'
    De neiging om er "alleen" achteraan te zeggen op haast bestraffende toon is best groot maar ik besluit het toch niet te doen. Deze man lijkt geen trek te hebben in grapjes.
    Dan zie ik het meisje. 'Oh, hoi,' zeg ik. 'Ik ben Nienke, ik ben nieuw hier.'
    Handig dat ik haar nu pas opmerk. Slim ben ik weer.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 22:23 ]


    obsessive rage

    Amber:
    "Wie ben jij?" En ik wordt steeds ongeduldiger

    Laat maar

    (Geen verwarring zeg dat je iets ga asten als je wat wilt zeggen ik wil wat zeggen)

    Ik wil wat zeggen

    Amber:
    Ik wordt boos."Is ze weg kom Jij al meteen. Nou moet jij zeker bij mij op de kamer gast mooi niet gebeuren."

    Ik ga wat posten


    obsessive rage

    Nienke

    Ik kijk het meisje verbaasd en lichtelijk gekwetst aan. Nu al verstoten door mijn nieuwe kamergenoot.
    Goed begin.
    'Het... Spijt me als er iemand weg is,' zeg ik zachtjes. 'Echt sorry,'
    Ik laat mijn hoofd lichtjes hangen.
    Oh yay. Ik zeg wel heel vaak sorry voor dingen waar ik niks aan kan doen.


    obsessive rage

    Nu ik wat posten