• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 17:27 ]

    Hmm, deze show houdt mijn aandacht erbij in elk geval. Ik vind het nog verrassend goed ook.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 19:32 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    ik weet niet hoe ik een topic moet maken man man man ik ben zo gefrustreerd

    Jup. Vanavond ga ik lekker in m'n eentje Queen of the Damned kijken met vol volume. Yesyesyes.

    TheaLovesCrows schreef:
    ik weet niet hoe ik een topic moet maken man man man ik ben zo gefrustreerd


    Index --> kies het juiste forum voor je topic ---> bovenaan staat een rij knoppen met 'mijn topics, actieve topics, etc.' waar ook 'nieuw topic' bij staat.

    Ugh
    dus ik heb al een tattoo waar mn ouders het gewoon mee eens waren en m super vet vinden

    maar ik wil er nog een van een game maar ik durf het ze niet te vertellen HAHA


    I live for the applause, you will die for it.

    Villainess schreef:
    (...)

    Index --> kies het juiste forum voor je topic ---> bovenaan staat een rij knoppen met 'mijn topics, actieve topics, etc.' waar ook 'nieuw topic' bij staat.

    ahh thanks ik ben hier sinds gisteren en weet nog niet hoe alles werkt :O

    Misschien moet ik toch nog iets nuttig doen vanavond.


    <3

    nou ben inmiddels al 5 minuten aan het zoeken voor dat topic gedoe maar WAAROM KAN IK HET GEWOON NIET VINDEN sorry voor capslock

    TheaLovesCrows schreef:
    nou ben inmiddels al 5 minuten aan het zoeken voor dat topic gedoe maar WAAROM KAN IK HET GEWOON NIET VINDEN sorry voor capslock


    Je moet wel eerst in het goede subforum gaan zitten en niet bij actieve topics.


    Your make-up is terrible

    TheaLovesCrows schreef:
    nou ben inmiddels al 5 minuten aan het zoeken voor dat topic gedoe maar WAAROM KAN IK HET GEWOON NIET VINDEN sorry voor capslock

    Forum index, zoek daar een subforum uit die bij je onderwerp past en klik op nieuw topic! c:


    Pretty is just a pretty word.

    Is het al een gepaste tijd voor een drankje?


    Sarah = ongewoon sexy

    CoStompe schreef:
    Is het al een gepaste tijd voor een drankje?

    Het is altijd een gepaste tijd voor een drankje?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Flazeda schreef:
    (...)

    Je moet wel eerst in het goede subforum gaan zitten en niet bij actieve topics.


    ik ben zelfs bij de mijn topics beland maar daar kom ik echt niet verder mee *facepalm*

    TheaLovesCrows schreef:
    (...)

    ik ben zelfs bij de mijn topics beland maar daar kom ik echt niet verder mee *facepalm*


    Daar moet je ook niet zijn. Misschien is het niet voor je voorbestemd om een topic aan te maken.


    Your make-up is terrible

    Mentys schreef:
    (...)
    Het is altijd een gepaste tijd voor een drankje?


    Oja nice. Gelukkig stimuleert iemand nog om te drinken


    Sarah = ongewoon sexy