• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 17:27 ]

    Jongens bedankt voor jullie hulp het is inmiddels gelukt :)

    TheaLovesCrows schreef:
    Jongens bedankt voor jullie hulp het is inmiddels gelukt :)


    Graag gedaan. Groetjes terug


    Sarah = ongewoon sexy

    CoStompe schreef:
    (...)

    Graag gedaan. Groetjes terug


    heb hem bij artiesten geplaatst bij Tokio Hotel hele forum vol met Tokio Hotel kom ik aan met mijn topic XD

    TheaLovesCrows schreef:
    (...)

    heb hem bij artiesten geplaatst bij Tokio Hotel hele forum vol met Tokio Hotel kom ik aan met mijn topic XD


    Je weet dat dat alleen voor Tokio Hotel is, hé..? Er is letterlijk een subforum voor overige artiesten.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:34 ]


    Your make-up is terrible

    50 fucking Sunset Sarsparilla bottle caps verder en ik heb eindelijk Pew Pew.

    Toepasselijke naam voor een wapen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lekker puberaal over crush praten is zowel geweldig als ontzettend zenuwslopend. Waarom ben ik ook al weer een tiener want ik zuig in het zijn van een tiener


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn favoriete juf van de basisschool is overleden. Ze heeft jaren tegen kanker gevochten en nu verloor ze. Mijn oma is gister nog op bezoek geweest en heeft gezegd dat ze mijn favoriete juf was. Ze vroeg of ik nog steeds met planten bezig was. En ja, dat ben ik zeker. Allemaal van haar geleerd. Bedankt lieve juf voor de tijd dat ik je mocht meemaken.

    Wat een terugslag weer.. Godverdomme, ik had er al geen zin meer en nu kan mijn zus niet eens komen.. Kan het gewoon niet overgeslagen worden want ik ga me toch niet jarig voelen op die dag, dat voel ik nu al.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo veel dorst. ALWEER. Wat is dit.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Is dit wie ik denk dat het is?

    Ik moet helemaal niets.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Chizuru schreef:
    Mijn favoriete juf van de basisschool is overleden. Ze heeft jaren tegen kanker gevochten en nu verloor ze. Mijn oma is gister nog op bezoek geweest en heeft gezegd dat ze mijn favoriete juf was. Ze vroeg of ik nog steeds met planten bezig was. En ja, dat ben ik zeker. Allemaal van haar geleerd. Bedankt lieve juf voor de tijd dat ik je mocht meemaken.
    gecondoleerd ;;

    // cheetos my lov


    because i knew you, i have been changed for good

    Beetje klaar met leven op het moment.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ^ omg ja cheetos. Ik heb een hele zak voor mezelf atm

    Een begrafenis en drie keer uit eten in 8 dagen. Yay my life.


    Your make-up is terrible