• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 17:27 ]

    Flazeda schreef:
    (...)

    Daar moet je ook niet zijn. Misschien is het niet voor je voorbestemd om een topic aan te maken.


    Belachelijk zeg iedereen moet toch een topic aan kunnen maken lijkt mij?

    Don't make it gay. Keep your head straight.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    TheaLovesCrows schreef:
    (...)

    Belachelijk zeg iedereen moet toch een topic aan kunnen maken lijkt mij?


    Dat was een grapje.

    Helemaal bovenaan vind je een aantal grijze blokjes.


    Klik op de rood omcirkelde index. (Klik op het plaatje voor een grotere versie.)
    Als je eenmaal in een subforum zit, bijvoorbeeld forum spelletjes, ga je naar diezelfde rij balkjes als daarnet, nu staat daar een extra knop met 'nieuw topic'. As simple as that.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:11 ]

    Huh ik kan ook geen nieuw topic aanmaken wat is dit


    Sarah = ongewoon sexy

    Villainess schreef:
    (...)

    Dat was een grapje.

    Helemaal bovenaan vind je een aantal grijze blokjes.


    Klik op de rood omcirkelde index. (Klik op het plaatje voor een grotere versie.)
    Als je eenmaal in een subforum zit, bijvoorbeeld forum spelletjes, ga je naar diezelfde rij balkjes als daarnet, nu staat daar een extra knop met 'nieuw topic'. As simple as that.


    ik ben de site echt helemaal onderste boven aan het halen alle vakjes gehad moet je er geen vip voor zijn trouwens om een topic te kunnen openen?

    TheaLovesCrows schreef:
    (...)

    ik ben de site echt helemaal onderste boven aan het halen alle vakjes gehad moet je er geen vip voor zijn trouwens om een topic te kunnen openen?


    Als dat zo is dan schrijf ik me direct uit. Wel gek dit. Misschien moet je er anders even een topic voor openen, dan kunnen we hier ontopic blijven


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik kan wel topics openen?^


    Heaven is a place that we all have

    CoStompe schreef:
    (...)

    Als dat zo is dan schrijf ik me direct uit. Wel gek dit. Misschien moet je er anders even een topic voor openen, dan kunnen we hier ontopic blijven


    Tuurlijk niet haha, je hoeft geen VIP (hier word dat Golden Member ofwel GM genoemd) te zijn om dat soort dingen te doen. Ik vermoed dat de site even een mini-bug heeft, dat gebeurd wel eens. Misschien helpt het om even in en uit te loggen, of anders moet je even een tijdje wachten ben ik bang.

    CoStompe schreef:
    (...)

    Als dat zo is dan schrijf ik me direct uit. Wel gek dit. Misschien moet je er anders even een topic voor openen, dan kunnen we hier ontopic blijven


    eeuuuhhhhh... ik wil niet veel zeggen maar als je mijn berichten leest kan ik geen topic openen

    RoyaIs schreef:
    Ik kan wel topics openen?^


    Maak dan even een topic ervoor aan, voor die persoon.. en even erin zeggen dat topics openen niet werkt. Bug ofzo


    Sarah = ongewoon sexy

    Villainess schreef:
    (...)

    Tuurlijk niet haha, je hoeft geen VIP (hier word dat Golden Member ofwel GM genoemd) te zijn om dat soort dingen te doen. Ik vermoed dat de site even een mini-bug heeft, dat gebeurd wel eens. Misschien helpt het om even in en uit te loggen, of anders moet je even een tijdje wachten ben ik bang.



    ik zal eens proberen uit te loggen en dan weer in te loggen

    TheaLovesCrows schreef:
    (...)

    eeuuuhhhhh... ik wil niet veel zeggen maar als je mijn berichten leest kan ik geen topic openen


    Ja, oh ja gek. Raar dit.


    Sarah = ongewoon sexy

    CoStompe schreef:
    (...)

    Ja, oh ja gek. Raar dit.


    ik snap er zelf ook werkelijk waar helemaal niks van :/

    Hier is het topic enzo, heb het in Klachten gezet.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177840


    Heaven is a place that we all have

    Sigh ><

    Ehh. Ja. Ik crush echt te hard op Lestat.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:29 ]