• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Heeft het haast?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden



    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht:
    × Bezig met Concept
    × Concept klaar
    × Mee bezig
    × Wachten op antwoord
    × Aanpassen
    × Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    01.ParvaRubraHood
    02/Catmint
    03.Remiinds
    04.


    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4

    In Archive


    Topic 5

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina

    Afgerond

    240. SamuelDrake
    241. Atrox
    242. Sempre
    243. Harry_Potter007
    244. Framboise
    245. Inktwit
    246. Daisy_Evans
    247. DreamerN
    248. DreamerN
    249. Founder
    250. Dreadful
    251. Agent
    252. Middernacht
    253. Aurea
    254. Poshlost
    255. Middernacht
    256. Nishinoya
    257. Douceur
    258. Verloren>><<
    259. Virtues
    260. LittleBrego
    261. Aleshanee
    262. Faelain
    263. DreamerN
    264. Gentil
    265. Raja
    266. JohannaMason
    267. Mabel
    268. Heir
    269. Coverwedstrijd 1
    270. Plato
    271. Coverwedstrijd 2
    272. Coverwedstrijd 3
    273. Navigator
    274. Frodo
    275. MAGICALBEASTS
    276. Chirrut
    277. Myxterious
    278. Hermownninny
    279. Baudelaire
    280. CARAS
    281. DreamerN
    282. DreamerN
    283. DreamerN
    284. DreamerN
    285. Catmint
    286. Sterrenregen
    287. M0NA
    288. Tragically
    289. WrittenWords
    290. Herfst
    291. Liwanu
    292. PhiIophobia
    293. Frodo
    294. Frodo
    295. DreamerN
    296. Bartok
    297. Necessity
    298. Oakheart
    299. Saluja
    300. Xaeope
    301. Frodo

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 0:06 ]


    Credendo Vides

    Ik zou graag mijn coveraanvraag verwijderen en een nieuw aanvragen. Als je al bent begonnen, geen probleem maak het dan maar af, maar, is dit nog mogelijk?

    Ik wil jou even heel erg bedanken voor de moeite en liefde die je erin hebt gestoken.
    Ik vind het helemaal goed zo je hoeft er echt niet verder dingen eraan te veranderen :Y)

    Deze komt sowieso in mijn boekje wanneer ik het laat uitdrukken. Thank you sweet.

    Dit is dus mijn nieuwe aanvraag:

    Titel: New Generation On Hogwarts
    Username: Harry_Potter007
    Korte samenvatting: Er was eens een 11 jarige jongen (Mandra) die woonde in een molen aan een rivier. Hij zocht een geschikte school samen met zijn ouders en zusje (9). Ze vonden niets. Tot die ene brief van Zweinstein...
    Plaatjes: Liefst een molen OF Zweinstein. Ook een jongen van 10-12 jaar. Voor de rest mag je zelf kiezen.
    Horizontaal/Verticaal: Liefst verticaal...
    Sfeer: Niet echt iets speciaal. Mag wel wat mysterieus.
    Faceclaims: Neen, ik heb er niet echt 1 in gedachten.
    Extra: Liefst een vrij tot zeer sierlijk lettertype. Er mag ook een Griekse kaart opstaan want de naam van het hoofdpersonage (Mandra) is ook een Griekse stad.

    Alvast bedankt en groetjes, Jens.

    SamuelDrake schreef:
    Ik wil jou even heel erg bedanken voor de moeite en liefde die je erin hebt gestoken.
    Ik vind het helemaal goed zo je hoeft er echt niet verder dingen eraan te veranderen :Y)

    Deze komt sowieso in mijn boekje wanneer ik het laat uitdrukken. Thank you sweet.


    No Problem. (: Ik ben blij dat je het mooi vind.


    Credendo Vides

    Omdat jij altijd geweldige covers maakt, kom ik hier weer met een aanvraag (; Deze heeft trouwens niet veel haast en hij is mega vaag, dus ik snap als je er moeite mee hebt :')

    Titel: Razernij. Zou ik trouwens een versie met titel en een versie zonder titel kunnen krijgen?
    Korte Samenvatting:
    Oh God, ik heb geen officiële samenvatting, dus ik moet het even ter plekke verzinnen. Sorry voor de shitty samenvatting.

    In 2017 breekt er een nieuwe ziekte uit. Men noemt het 'Razernij', omdat iedereen die het heeft zijn ethische waarden verliest en verandert in een psychopaat die enkel en alleen kan genieten van moorden op de wreedste manier die er bestaat. Of de ziekte besmettelijk is of niet, is onduidelijk en er zijn ook een heleboel mensen die beweren dat de Razernij niet meer is dan een fabeltje.

    Na een paar jaar heeft de Razernij zeker 50% van de wereldbevolking in zijn greep, terwijl een groot deel van de mensen die nog geheel normaal zijn vermoord zijn door de zogenaamde 'razenden'. En alsof dat alles niet genoeg is, hebben de meeste razenden ook nog eens een mutatie die hen extra sterk maakt, waardoor de normale mens geen schijn van kans heeft als hij tegenover een razende komt te staan.

    In deze apocalypische wereld volgen we Indy, een jongen die kost wat kost wil overleven. Tijdens zijn reis ontmoet hij verscheidene mensen die hem helpen - of net niet. Na een tijdje slaagt hij er zelfs in een kleine groep te vormen. Maar zodra één van de groepsleden in koele bloede vermoord wordt, is er maar één mogelijke conclusie: er bevindt zich een razende onder hen. Hun vriendschap wordt geveld door wantrouwen en terwijl iedereen elkaar beschuldigd, gaat de echte razende verder met het uitmoorden van de hele groep.

    Eventueel plaatjes die je er in wilt: Ik heb echt geen idee. Ik heb eigenlijk nooit echt een idee, maar nu heb ik niet eens een vaag idee, sorry...
    Sfeer die het weer moet geven: Apocalyptisch, dreigend, somber en het zou leuk zijn als het ook een beetje angst en wantrouwen uit zou stralen, al heb ik geen idee hoe je dat zou kunnen doen :')
    Horizontaal of verticaal: Verticaal.
    Eventuele Exta's: /


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    Omdat jij altijd geweldige covers maakt, kom ik hier weer met een aanvraag (; Deze heeft trouwens niet veel haast en hij is mega vaag, dus ik snap als je er moeite mee hebt :')

    Titel: Razernij. Zou ik trouwens een versie met titel en een versie zonder titel kunnen krijgen?
    Korte Samenvatting:
    Oh God, ik heb geen officiële samenvatting, dus ik moet het even ter plekke verzinnen. Sorry voor de shitty samenvatting.

    In 2017 breekt er een nieuwe ziekte uit. Men noemt het 'Razernij', omdat iedereen die het heeft zijn ethische waarden verliest en verandert in een psychopaat die enkel en alleen kan genieten van moorden op de wreedste manier die er bestaat. Of de ziekte besmettelijk is of niet, is onduidelijk en er zijn ook een heleboel mensen die beweren dat de Razernij niet meer is dan een fabeltje.

    Na een paar jaar heeft de Razernij zeker 50% van de wereldbevolking in zijn greep, terwijl een groot deel van de mensen die nog geheel normaal zijn vermoord zijn door de zogenaamde 'razenden'. En alsof dat alles niet genoeg is, hebben de meeste razenden ook nog eens een mutatie die hen extra sterk maakt, waardoor de normale mens geen schijn van kans heeft als hij tegenover een razende komt te staan.

    In deze apocalypische wereld volgen we Indy, een jongen die kost wat kost wil overleven. Tijdens zijn reis ontmoet hij verscheidene mensen die hem helpen - of net niet. Na een tijdje slaagt hij er zelfs in een kleine groep te vormen. Maar zodra één van de groepsleden in koele bloede vermoord wordt, is er maar één mogelijke conclusie: er bevindt zich een razende onder hen. Hun vriendschap wordt geveld door wantrouwen en terwijl iedereen elkaar beschuldigd, gaat de echte razende verder met het uitmoorden van de hele groep.

    Eventueel plaatjes die je er in wilt: Ik heb echt geen idee. Ik heb eigenlijk nooit echt een idee, maar nu heb ik niet eens een vaag idee, sorry...
    Sfeer die het weer moet geven: Apocalyptisch, dreigend, somber en het zou leuk zijn als het ook een beetje angst en wantrouwen uit zou stralen, al heb ik geen idee hoe je dat zou kunnen doen :')
    Horizontaal of verticaal: Verticaal.
    Eventuele Exta's: /


    als dit verhaal op quizlet komt, vertel me wanneer hij begint, het lijkt me fantastisch :Y)


    take risks






    Nog even een cover die ik snel voor iemand gemaakt had in diens help-ik-zoek-een-cover-topic.


    Credendo Vides

    Is het nog mogelijk om de cover van Alien Oi een beetje aan te passen? Mijn co-auteur vond de cover dus helemaal geweldig, maar ze had een kleine opmerking (en nu moet ik mijn best doen om het te beschrijven haha). Oké, ok die cover staat dus een soort rookwolk en die begint onder de titel. Maar mijn co-auteur vindt dat het stukje rook onder de titel (onder de ie van Alien meer bepaald) een beetje lijkt op de onderrug van een meisje en een stel billen (dit voelt vreemd om te zeggen haha), maar sinds Alien Oi een verhaal is bedoeld voor kinderen, is het dus een beetje ongepast. Kun je het nog een beetje aanpassen misschien? (Hopelijk ben ik niet te vaag bezig XD) Met en zonder titel als dat kan graag (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wil graag een cover :)

    Titel: De Selectie
    Korte samenvatting: het is een Themawedstrijd.
    Eventuele plaatjes die ik erin wil:


    En dan alleen het meisje :)


    Niet al te groot maar wel goed zichtbaar :)

    Sfeer die het moet geven: koninklijk en magisch als dat lukt :)
    Het liefst verticaal.


    Ik heb niet echt haast met de cover, maar het liefst wel vóór 10 juni :)


    Dankjewel!

    Gaterne

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 22:06 ]

    MT (H)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Gaterne->Aurea

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 7:42 ]

    Atrox schreef:
    Is het nog mogelijk om de cover van Alien Oi een beetje aan te passen? Mijn co-auteur vond de cover dus helemaal geweldig, maar ze had een kleine opmerking (en nu moet ik mijn best doen om het te beschrijven haha). Oké, ok die cover staat dus een soort rookwolk en die begint onder de titel. Maar mijn co-auteur vindt dat het stukje rook onder de titel (onder de ie van Alien meer bepaald) een beetje lijkt op de onderrug van een meisje en een stel billen (dit voelt vreemd om te zeggen haha), maar sinds Alien Oi een verhaal is bedoeld voor kinderen, is het dus een beetje ongepast. Kun je het nog een beetje aanpassen misschien? (Hopelijk ben ik niet te vaag bezig XD) Met en zonder titel als dat kan graag (:



    Bedoel je zo? Zelf zag ik het niet totdat jullie het zeiden en ik denk ook niet dat kinderen daar echt op gaan letten. (Ligt natuurlijk wel aan de leeftijdcategorie.)
    Maar hier is het aangepaste resultaat. Ik had hem niet meer in het programma staan, dus ik heb hem gewoon weer geopend, dus het formaat is een beetje gekrompen... xD


    Credendo Vides

    Middernacht schreef:
    MT (H)


    Welcome, Welcome (flower)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 23:46 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)


    Bedoel je zo? Zelf zag ik het niet totdat jullie het zeiden en ik denk ook niet dat kinderen daar echt op gaan letten. (Ligt natuurlijk wel aan de leeftijdcategorie.)
    Maar hier is het aangepaste resultaat. Ik had hem niet meer in het programma staan, dus ik heb hem gewoon weer geopend, dus het formaat is een beetje gekrompen... xD


    Haha, ik zag het ook niet tot mijn co-auteur het zei (; Maar dit is echt helemaal perfect! Is het misschien nog mogelijk om ook nog eentje zonder titel te krijgen? Dan ben je eindelijk af van mijn gezeur, haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    (...)
    Haha, ik zag het ook niet tot mijn co-auteur het zei (; Maar dit is echt helemaal perfect! Is het misschien nog mogelijk om ook nog eentje zonder titel te krijgen? Dan ben je eindelijk af van mijn gezeur, haha :')


    Tuurlijk, was er al mee bezig. (:


    Credendo Vides