• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Heeft het haast?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden



    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht:
    × Bezig met Concept
    × Concept klaar
    × Mee bezig
    × Wachten op antwoord
    × Aanpassen
    × Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    01.ParvaRubraHood
    02/Catmint
    03.Remiinds
    04.


    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4

    In Archive


    Topic 5

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina

    Afgerond

    240. SamuelDrake
    241. Atrox
    242. Sempre
    243. Harry_Potter007
    244. Framboise
    245. Inktwit
    246. Daisy_Evans
    247. DreamerN
    248. DreamerN
    249. Founder
    250. Dreadful
    251. Agent
    252. Middernacht
    253. Aurea
    254. Poshlost
    255. Middernacht
    256. Nishinoya
    257. Douceur
    258. Verloren>><<
    259. Virtues
    260. LittleBrego
    261. Aleshanee
    262. Faelain
    263. DreamerN
    264. Gentil
    265. Raja
    266. JohannaMason
    267. Mabel
    268. Heir
    269. Coverwedstrijd 1
    270. Plato
    271. Coverwedstrijd 2
    272. Coverwedstrijd 3
    273. Navigator
    274. Frodo
    275. MAGICALBEASTS
    276. Chirrut
    277. Myxterious
    278. Hermownninny
    279. Baudelaire
    280. CARAS
    281. DreamerN
    282. DreamerN
    283. DreamerN
    284. DreamerN
    285. Catmint
    286. Sterrenregen
    287. M0NA
    288. Tragically
    289. WrittenWords
    290. Herfst
    291. Liwanu
    292. PhiIophobia
    293. Frodo
    294. Frodo
    295. DreamerN
    296. Bartok
    297. Necessity
    298. Oakheart
    299. Saluja
    300. Xaeope
    301. Frodo

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 0:06 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)[/spoiler]

    Ik ga ermee bezig. (: Al zie ik dat ik de foto van Novan niet makkelijk kan gebruiken. Heb je misschien nog een foto van hem als persoon van wat verder af? Net zoals de anderen?

    Ik heb al die mensjes gewoon op internet gezocht, dus anders zou je zelf ook wel één uit mogen zoeken c:
    Of wil je echt dat ik het doe?


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oké, dan pak ik die ook op. (: Ik hoop de komende tijd weer eens wat te kunnen maken. Het is op dit moment relatief rustig op stage, dus kan ik stiekem de MAC gebruiken voor eigen gebruik.


    Dat is wel nice ^^ Succes!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ParvaRubraHood schreef:
    (...)
    Ik heb al die mensjes gewoon op internet gezocht, dus anders zou je zelf ook wel één uit mogen zoeken c:
    Of wil je echt dat ik het doe?


    Ik neem aan dat jij beter weet hoe je personages eruit moeten zien. (; Tenzij je een face claim hebt, dan zou ik wel kunnen zoeken. Voor ik een geheel verkeerd persoon pak voor de cover.


    Credendo Vides

    In de tussentijd heb ik deze vier covers gemaakt (:

    ik probeer het echt weer op te pakken, maar op dit moment werkt mijn laptop thuis niet echt mee en moet ik een nieuwe halen om ook maar voor school en mijn examen bezig te kunnen. Wat al snel een laptop van over de 700 is... Hoogstwaarschijnlijk 800 a 900. ): Goede grafische kaart, genoeg geheugen en RAM, blablabla....
    Dus ik maak voornamelijk op mijn stageplek achter "mijn" Mac covers in de tijd die ik kan / mag missen. Natuurlijk hoop ik er binnenkort iets anders van te maken, al zou dat zo goed als al mijn spaargeld uitgeven betekenen. *gulp*




    [ bericht aangepast op 12 jan 2018 - 0:56 ]


    Credendo Vides

    En nog een aantal voor coveraanvraag topics om mijn inspiratie en de kunst weer een beetje op te pakken:



    Credendo Vides

    * Titel Lipstick killer
    * Korte Samenvatting

    Emily Ressler probeert haar mannetje te staan als detective. Dit is niet altijd gemakkelijk, zeker wanneer Emily met nachtmerries kampt over de gepleegde moorden. Bovendien denkt haar baas nogal stereotyperend over vrouwen, wat regelrecht ingaat tegen de feministische visie van Emily. De spanningen tussen de twee lopen op en bereiken een hoogtepunt wanneer haar baas beslist dat de toekomst van Emily zal afhangen van het oplossen van één specifieke misdaad. Die van The Lipstick Killer.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt : deze of deze. Of iets in die trant. inspiratie collectie
    * Sfeer die het weer moet geven mysterieus
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Heeft het haast? Redelijk ja.
    * Eventuele Exta's -


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Al jouw covers zijn nog steeds om te kwijlen. Ik zou echt eens mijn diensten gaan aanbieden bij een uitgever ofzo. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Al jouw covers zijn nog steeds om te kwijlen. Ik zou echt eens mijn diensten gaan aanbieden bij een uitgever ofzo. :')

    +1

    Echt love em so muchh


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    ^ Thanks you! (H) Ik heb alleen geen idee hoe ik daarin / daaraan moet begonnen en hoe door te zetten. Daarnaast moet ik ook eerst een wat betere laptop hebben voor ik echt weer uitgebreid covers kan maken. Deze trekt Photoshop niet meer en GIMP gaat nog net.

    Ik ga even het wachtlijstje resetten en voor nu alleen de aanvragen begonnen in 2018 erin zetten. Heeft iemand diens "oude" nog nodig, gooi hem dan graag even overnieuw erin. Dit is voor mij ook handiger / makkelijker bij te houden.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    ^ Thanks you! (H) Ik heb alleen geen idee hoe ik daarin / daaraan moet begonnen en hoe door te zetten. Daarnaast moet ik ook eerst een wat betere laptop hebben voor ik echt weer uitgebreid covers kan maken. Deze trekt Photoshop niet meer en GIMP gaat nog net.

    Ik ga even het wachtlijstje resetten en voor nu alleen de aanvragen begonnen in 2018 erin zetten. Heeft iemand diens "oude" nog nodig, gooi hem dan graag even overnieuw erin. Dit is voor mij ook handiger / makkelijker bij te houden.


    Gewoon een open sollicitatie sturen en je portfolio erbij. Weet zeker dat je snel beet hebt haha. Maar een betere laptop is misschien wel handig om eerst te hebben dan!


    Every villain is a hero in his own mind.

    * Titel: Searching (Doet mee aan FOTY)
    * Korte Samenvatting:
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Ik heb niet echt veel kunnen vinden, misschien dat jij wat beter bent in het vinden van de juiste afbeelding. Ik heb er in elk geval 2: Deze https://i.pinimg.com/564x/4b/47/db/4b47db576c998bd1114e498b171c9646.jpg en deze https://i.pinimg.com/564x/0b/cc/2c/0bcc2cf13d1153afad1d963060b8cc4f.jpg Dit meisje komt het meest overeen met mijn personage, behalve de kleding die ze aan heeft. Mocht je iets beters vinden dan laat ik je daar geheel vrij in. De cover mag mysterious over komen en het thema voor FOTY is Zoektocht dus misschien iets in die trant?
    * Sfeer die het weer moet geven: Ik heb niet echt voorkeur?
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Heeft het haast? Ik wil me wel zo snel mogelijk opgeven voor FOTY
    * Eventuele Exta's Het is een Harry Potter verhaal.


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Wel, als dat betekent dat de wachtlijst op dit moment minder lang is, hier kom ik opnieuw :p

    Titel: R voor revolutie
    Korte Samenvatting:

    Ik heb nog geen officiële samenvatting, maar ik zal even wat samenvatten :p Het verhaal gaat over een wereld waarin robots eigenlijk de normaalste zaak ter wereld worden. Mijn hoofdpersonage, Maarten, heeft het echter niet zo op robots. Hij werkt voor een soort detective organisatie die 'ontspoorde' robots opspoort en ze uitschakelt. Aangezien Maarten een uniek talent heeft voor het interpreteren van een bepaalde misdaad, komt er een zware last op zijn schouders te liggen, waardoor hij er een paar keer bijna onderdoor gaat. Om die reden zorgt Maartens baas er voor dat hij een assistent ter beschikking krijgt. Deze is echter een robot (in de vorm van een jongetje van ongeveer een jaar of 6) en dat stelt Maarten niet bepaald gerust. Een tijd lang loopt alles op wieltjes, al is Maarten een beetje wantrouwig over zijn nieuwe robot-partner Joshua. Dan loopt echter alles in de soep; de robots, die al die tijd onderdrukt werden door de mens, komen zelf in opstand en beginnen een heuse kloppenjacht op mensen. In deze chaos krijgt maarten hulp uit onverwachte hoek: Joshua. Maar is Joshua's hulp echt gemeend, of probeert hij Maarten er enkel in te luizen?

    Eventueel plaatjes die je er in wilt: Het wordt geen zware sci-fi. De robots gaan er ongeveer hetzelfde uitzien als mensen, dus ik hoef zeker geen heel robot-achtige toestanden op de cover. Voor de rest ben je helemaal vrij wat je ermee doet c:
    Sfeer die het weer moet geven: Goh, sci-fi, drama, een beetje zo'n 'kloppenjacht' sfeer misschien, mysterieus
    Horizontaal of verticaal: Verticaal
    Heeft het haast? Nee


    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 18:54 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Inmiddels voorzien.

    ElijahxNiklaus schreef:
    * Titel: Searching (Doet mee aan FOTY)
    * Korte Samenvatting:
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Ik heb niet echt veel kunnen vinden, misschien dat jij wat beter bent in het vinden van de juiste afbeelding. Ik heb er in elk geval 2: Deze https://i.pinimg.com/564x/4b/47/db/4b47db576c998bd1114e498b171c9646.jpg en deze https://i.pinimg.com/564x/0b/cc/2c/0bcc2cf13d1153afad1d963060b8cc4f.jpg Dit meisje komt het meest overeen met mijn personage, behalve de kleding die ze aan heeft. Mocht je iets beters vinden dan laat ik je daar geheel vrij in. De cover mag mysterious over komen en het thema voor FOTY is Zoektocht dus misschien iets in die trant?
    * Sfeer die het weer moet geven: Ik heb niet echt voorkeur?
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Heeft het haast? Ik wil me wel zo snel mogelijk opgeven voor FOTY
    * Eventuele Exta's Het is een Harry Potter verhaal.


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Hier nog eentje van mij ^^

    * Titel Ultima Ratio
    * Korte Samenvatting

    ULTIMA RATIO


    Save me, before I fall apart...


    In een wereld waar gamen naar het volgende niveau is getild ontstaat er een crisis. Eeuwen na een mislukt experiment in een laboratorium wordt een grote, oude boom die op de voormalige laboratoriumplek staat radioactief. Niemand weet wat er aan de hand is, niemand weet wat te doen. De organisatie die op het vreemde fenomeen is gezet lanceert een spel om de oplossing te vinden door de beste gamers ter wereld.
    Vales, een jonge, maar geweldige bètatester, neemt deel aan dit spel, maar weet na afloop niet meer wie ze kan vertrouwen. Iedereen lijkt haar te ondervragen, te achtervolgen, en te willen kennen. De enige die ze vertrouwt is Loren, een slimme jongeman die in de ruimte aan een geheim project werkt. Samen bouwen het technische genie en de briljante gamer het perfecte vangnet voor Vales op: een programma dat haar zal beschermen.
    Niets lijkt haar tegen te kunnen houden haar leven te vervolgen, maar het tegendeel wordt bewezen.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt Iets dat te maken heeft met levensenergie of zenuwsignalen. De cover die ik nu heb is gewoon een plaatje van internet geplukt, maar ik vind het yin-yang symbool niet echt mooi. Heeft niks te maken met mijn verhaal. Dus iets met spacey life-energy zou gaaf zijn. Het liefst geen boom, dat is zo obvious, of je moet echt iets heel gaafs weten hiermee. Het liefst rechtenvrije foto's zodat ik de cover ook zou kunnen gebruiken mocht ik het boek willen drukken.
    * Sfeer die het weer moet geven Mysterieus, gamer-achtig, maar ook donker vanwege de stalkers uiteindelijk. Beetje futuristisch mag ook. Beetje zoals degene die ik nu heb, deze is alleen niet volledig rechtenvrij, vandaar deze aanvraag.
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Heeft het haast? Het is voor SOTY, maar ik heb geduld hoor.
    * Eventuele Exta's Mijn username mag er ook, maar zou je er sowieso eentje zonder kunnen maken? Dan kan daar in de toekomst mijn echte naam op mocht ik het publiceren.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2018 - 10:39 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Remiinds schreef:
    * Titel Lipstick killer
    * Korte Samenvatting
    Emily Ressler probeert haar mannetje te staan als detective. Dit is niet altijd gemakkelijk, zeker wanneer Emily met nachtmerries kampt over de gepleegde moorden. Bovendien denkt haar baas nogal stereotyperend over vrouwen, wat regelrecht ingaat tegen de feministische visie van Emily. De spanningen tussen de twee lopen op en bereiken een hoogtepunt wanneer haar baas beslist dat de toekomst van Emily zal afhangen van het oplossen van één specifieke misdaad. Die van The Lipstick Killer.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt : deze of deze. Of iets in die trant. inspiratie collectie
    * Sfeer die het weer moet geven mysterieus
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Heeft het haast? Redelijk ja.
    * Eventuele Exta's -



    Iets gemaakt met de foto's die ik bij elkaar had gesprokkeld. Waarschijnlijk is het iets anders geworden als dat je in gedachten had... (':
    Ben benieuwd wat je ervan vind en of ik iets moet veranderen.





    Btw....

    Hier de link naar mijn nieuwe topic!!! >>CLICK<<


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Credendo Vides