• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Heeft het haast?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden



    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht:
    × Bezig met Concept
    × Concept klaar
    × Mee bezig
    × Wachten op antwoord
    × Aanpassen
    × Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    01.ParvaRubraHood
    02/Catmint
    03.Remiinds
    04.


    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4

    In Archive


    Topic 5

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina

    Afgerond

    240. SamuelDrake
    241. Atrox
    242. Sempre
    243. Harry_Potter007
    244. Framboise
    245. Inktwit
    246. Daisy_Evans
    247. DreamerN
    248. DreamerN
    249. Founder
    250. Dreadful
    251. Agent
    252. Middernacht
    253. Aurea
    254. Poshlost
    255. Middernacht
    256. Nishinoya
    257. Douceur
    258. Verloren>><<
    259. Virtues
    260. LittleBrego
    261. Aleshanee
    262. Faelain
    263. DreamerN
    264. Gentil
    265. Raja
    266. JohannaMason
    267. Mabel
    268. Heir
    269. Coverwedstrijd 1
    270. Plato
    271. Coverwedstrijd 2
    272. Coverwedstrijd 3
    273. Navigator
    274. Frodo
    275. MAGICALBEASTS
    276. Chirrut
    277. Myxterious
    278. Hermownninny
    279. Baudelaire
    280. CARAS
    281. DreamerN
    282. DreamerN
    283. DreamerN
    284. DreamerN
    285. Catmint
    286. Sterrenregen
    287. M0NA
    288. Tragically
    289. WrittenWords
    290. Herfst
    291. Liwanu
    292. PhiIophobia
    293. Frodo
    294. Frodo
    295. DreamerN
    296. Bartok
    297. Necessity
    298. Oakheart
    299. Saluja
    300. Xaeope
    301. Frodo

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 0:06 ]


    Credendo Vides

    Made these two for someone (: Same story, other titles / Languages.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik maak ook gewoon covers voor Wattpad hoor, zit er zelf ook op xD



    Ik ook! Hoe heet je op Wattpad?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    DreamerN schreef:
    In mijn uitstel gedrag voor school kreeg ik een nieuwe idee voor een zevendelig verhaal. Dus wat doe ik dan? Inderdaad... Ik maak direct een cover. Maar waarom zou het er bij eentje blijven? Nee, maak direct maar de gehele serie... xD Aanklikbaar voor grotere versie.

    Het verhaal is een soort mengeling tussen de zeven dodelijke zondes en sleeping beauty. Dat is echt een hele snelle soort van beschrijving.
    De overkoepelende titel van de serie is "Splintered Virtues" en elk boek heeft een corresponderende zonde en een nieuw hoofdpersonage.
    Ik denk dat ik het verhaal echt begin met uitschrijven tijdens Camp Nanowrimo in juli.


    misschien kan je die uiteindelijk wel aan een uitgever geven ^^ word volgens mij een super reeks

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 18:46 ]


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Middernacht schreef:
    (...)


    Ik ook! Hoe heet je op Wattpad?


    TheDreamerN. (;

    Aleshanee schreef:
    (...) misschien kan je die uiteindelijk wel aan een uitgever geven ^^ word volgens mij een super reeks


    Haha bedankt, and I hope so!
    Maar dan zou ik de covers allemaal nog aan moeten passen aangezien het allemaal bekende mensen zijn die ik heb gebruikt.
    Daarnaast wil ik sowieso alle verhalen die ik af heb ooit bij mij in de boekenkast hebben staan, velen natuurlijk gewoon in een enkele uitgave.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 19:16 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Haha bedankt, and I hope so!
    Maar dan zou ik de covers allemaal nog aan moeten passen aangezien het allemaal bekende mensen zijn die ik heb gebruikt.
    Daarnaast wil ik sowieso alle verhalen die ik af heb ooit bij mij in de boekenkast hebben staan, velen natuurlijk gewoon in een enkele uitgave.



    Ik voeg je toe met mijn nieuwe account PsychoSexy, dan weet je dat ik het ben ;)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    * Titel Come Get Near Me. Ik wil er ook graag een zonder, die mag er ook best wel anders uitzien als dat mogelijk is
    * Korte Samenvatting :
    'We life on the dark side of the American Dream'
    Dit is een fictief verhaal - geschreven in autobiografie stijl- over een jonge vrouw in Californië, die zowel fysieke als emotionele problemen ervaart.
    Muziek blijkt een goede uitlaatklep voor haar problemen te zijn. Maar als haar ze gedwongen wordt om haar muziek op te geven, lijkt haar leven de verkeerde kant op te gaan.
    Als ze op een dag Anthony ontmoet, een jonge man wiens leven altijd een avontuur geweest is, krijgt ze de inzicht om het leven anders te bekijken.
    'Be young, be dope, be proud'

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt:
    Deze sowieso https://pp.vk.me/c619516/v619516371/1d610/2yaxxmmlFxs.jpg vanaf haar onderrug zdat je dr kont niet kan zien. en http://anthonykiedis.net/info/wp-content/uploads/2010/07/blender-no-text-2.jpg
    - Het kan eigenlijk allemaal wat ik hieronder opschrijf, maar ik denk dat jij maar een paar uit moet kiezen om een geslaagde combinatie te maken. Iets met een Amerikaanse landweg, en muziek, misschien een groepje jongeren die muziek spelen (ze hoeven er niet heel netjes uit te zien) Een gitaar? Iets met drugs en drank. Ook speelt het zich af rond de jaren 80, dus het kan allemaal niet te modern zijn
    * Sfeer die het weer moet geven: Realistisch en eerlijk?
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Exta's: het is voor Wattpad, dus graag de juiste afmetingen.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 11:40 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...





    Hier de cover voor Agent, ook al sta je nog als Jyn in mijn wachtlijst xD
    Ik ben benieuwd wat je ervan vind. De stijl die ik heb gebruikt voor de cover heb ik geprobeerd aan te laten sluiten op de andere. Dúath.

    Voor vandaag ga ik denk ik proberen om er nog één á twee af te ronden uit mijn wachtlijst.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:




    Hier de cover voor Agent, ook al sta je nog als Jyn in mijn wachtlijst xD
    Ik ben benieuwd wat je ervan vind. De stijl die ik heb gebruikt voor de cover heb ik geprobeerd aan te laten sluiten op de andere. Dúath.

    Voor vandaag ga ik denk ik proberen om er nog één á twee af te ronden uit mijn wachtlijst.


    Khaleesi! Mooie cover, ik vind de contrasten ook mooi.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...



    Cover voor Dreadful

    Ik heb het geïnspireerd op de cover die je me had laten zien, maar er toch enig sinds een beetje vanaf geweken.Zo zijn de gezichten wat waziger en groter.
    Verder heb ik hem toch simpel gehouden. Ik hoor graag wat je ervan vind en of ik hem nog aan moet passen.


    Credendo Vides



    Aurea schreef:
    Ik wil graag een cover :)

    Titel: De Selectie
    Korte samenvatting: het is een Themawedstrijd.
    Eventuele plaatjes die ik erin wil:


    En dan alleen het meisje :)


    Niet al te groot maar wel goed zichtbaar :)

    Sfeer die het moet geven: koninklijk en magisch als dat lukt :)
    Het liefst verticaal.


    Ik heb niet echt haast met de cover, maar het liefst wel vóór 10 juni :)



    Dankjewel!

    Gaterne




    Voor het geval je hem nog wel nodig had... I know dat het al veel later is dan 10 juni. :X
    Ik heb de cover lekker simpel gehouden en de kleuren gebruikt voor de achtergrond die ook in het plaatje zitten om het echt één geheel te maken.


    Haha, hierbij heb ik mijn quota voor vandaag al gehaald (': Ga zeker kijken of ik er nog meer uit mijn mouw kan schudden vanavond. Zit nu even lekker in een creatieve bui.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 18:01 ]


    Credendo Vides




    De eerste cover voor Middernacht (; De Iron from Ice one.
    Het is een redelijk simpele cover gebleven, ook om het bij te laten dragen aan de somberheid.

    Cover zonder tekst :


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:



    (...)



    Voor het geval je hem nog wel nodig had... I know dat het al veel later is dan 10 juni. :X
    Ik heb de cover lekker simpel gehouden en de kleuren gebruikt voor de achtergrond die ook in het plaatje zitten om het echt één geheel te maken.


    Haha, hierbij heb ik mijn quota voor vandaag al gehaald (': Ga zeker kijken of ik er nog meer uit mijn mouw kan schudden vanavond. Zit nu even lekker in een creatieve bui.

    Hij is mooi, maar zou je misschien iets meer ruimte willen laten tussen 'De Selectie' en 'Quizlet'?
    Want nu zit het een beetje op elkaar gekropt.
    Verder ben ik er heel blij mee!

    Aurea

    DreamerN schreef:




    Hier de cover voor Agent, ook al sta je nog als Jyn in mijn wachtlijst xD
    Ik ben benieuwd wat je ervan vind. De stijl die ik heb gebruikt voor de cover heb ik geprobeerd aan te laten sluiten op de andere. Dúath.

    Voor vandaag ga ik denk ik proberen om er nog één á twee af te ronden uit mijn wachtlijst.


    Oh wauw, heel mooi. Ik heb serieus gisteren nog eens door deze pagina gescrold en me bedacht hoe mooi deze cover wel niet was, maar ik had er totaal niet op gelet dat het die voor Undómë was x)
    Ik ben er echt heel blij mee ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Agent schreef:
    (...)

    Oh wauw, heel mooi. Ik heb serieus gisteren nog eens door deze pagina gescrold en me bedacht hoe mooi deze cover wel niet was, maar ik had er totaal niet op gelet dat het die voor Undómë was x)
    Ik ben er echt heel blij mee ^^


    Haha, dat is best wel apart (': Maar ik ben blij dat je hem mooi vind!


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Haha, dat is best wel apart (': Maar ik ben blij dat je hem mooi vind!


    Ik was een beetje moe denk ik, haha


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."