• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Heeft het haast?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden



    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht:
    × Bezig met Concept
    × Concept klaar
    × Mee bezig
    × Wachten op antwoord
    × Aanpassen
    × Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    01.ParvaRubraHood
    02/Catmint
    03.Remiinds
    04.


    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4

    In Archive


    Topic 5

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina

    Afgerond

    240. SamuelDrake
    241. Atrox
    242. Sempre
    243. Harry_Potter007
    244. Framboise
    245. Inktwit
    246. Daisy_Evans
    247. DreamerN
    248. DreamerN
    249. Founder
    250. Dreadful
    251. Agent
    252. Middernacht
    253. Aurea
    254. Poshlost
    255. Middernacht
    256. Nishinoya
    257. Douceur
    258. Verloren>><<
    259. Virtues
    260. LittleBrego
    261. Aleshanee
    262. Faelain
    263. DreamerN
    264. Gentil
    265. Raja
    266. JohannaMason
    267. Mabel
    268. Heir
    269. Coverwedstrijd 1
    270. Plato
    271. Coverwedstrijd 2
    272. Coverwedstrijd 3
    273. Navigator
    274. Frodo
    275. MAGICALBEASTS
    276. Chirrut
    277. Myxterious
    278. Hermownninny
    279. Baudelaire
    280. CARAS
    281. DreamerN
    282. DreamerN
    283. DreamerN
    284. DreamerN
    285. Catmint
    286. Sterrenregen
    287. M0NA
    288. Tragically
    289. WrittenWords
    290. Herfst
    291. Liwanu
    292. PhiIophobia
    293. Frodo
    294. Frodo
    295. DreamerN
    296. Bartok
    297. Necessity
    298. Oakheart
    299. Saluja
    300. Xaeope
    301. Frodo

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 0:06 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Nee, die foto doet het niet.


    Ik weet niet wanneer ik nu weer een nieuwe cover maak, aangezien de deadline voor het schoolproject dat nu loopt ook bezig is en ik daarnaast samen met nog drie anderen een nieuw ontwerp van Selecta automaten moet gaan samenstellen. ^^"

    Die van mij heeft in ieder geval geen haast (: Veel succes met school!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Heyy,
    Klopt het dat ik maar 1x op de Wachtlijst sta? Niet aandringend bedoeld hoor :)

    Aurea schreef:
    Heyy,
    Klopt het dat ik maar 1x op de Wachtlijst sta? Niet aandringend bedoeld hoor :)


    Oh, dan was ik dat vergeten dat erbij te zetten. Bedankt dat je dat even melde. (:


    Credendo Vides

    Veel succes met school, neem je tijd. We zijn al blij dat je er zoveel moeite in steekt steeds ;)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...



    Harry_Potter007 schreef:
    Dit is dus mijn nieuwe aanvraag:

    Titel: New Generation On Hogwarts
    Username: Harry_Potter007
    Korte samenvatting: Er was eens een 11 jarige jongen (Mandra) die woonde in een molen aan een rivier. Hij zocht een geschikte school samen met zijn ouders en zusje (9). Ze vonden niets. Tot die ene brief van Zweinstein...
    Plaatjes: Liefst een molen OF Zweinstein. Ook een jongen van 10-12 jaar. Voor de rest mag je zelf kiezen.
    Horizontaal/Verticaal: Liefst verticaal...
    Sfeer: Niet echt iets speciaal. Mag wel wat mysterieus.
    Faceclaims: Neen, ik heb er niet echt 1 in gedachten.
    Extra: Liefst een vrij tot zeer sierlijk lettertype. Er mag ook een Griekse kaart opstaan want de naam van het hoofdpersonage (Mandra) is ook een Griekse stad.

    Alvast bedankt en groetjes, Jens.


    Deze heb ik eigenlijk een beetje onbewust gemaakt xD Ik was eigenlijk van plan om met een andere bezig te gaan, maar ik betrapte me er zelf op dat ik per ongeluk plaatjes voor deze bij elkaar aan het sprokkelen was.
    Ik heb ervoor gekozen om de jongen wat transparant te houden om het wat mysterieuzer te krijgen en om de molen toch nog zichtbaar te houden zonder de cover echt druk te maken.
    Ik ben benieuwd wat je ervan vind, als ik hem aan moet passen hoor ik het graag, het kan zijn dat ik nog een versie maak.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 23:49 ]


    Credendo Vides







    Frambois schreef:
    * Titel
    Ik denk Reality, maar dat weet ik nog niet zeker
    * Korte Samenvatting
    Het is een verhaal over de Disneyprinsessen. Ze bestaan echt, op een plek ergens op de aarde, waar niemand vanaf weet. Als er in ze wordt gelooft, is er niks aan de hand. Maar als dit op een dag steeds minder wordt, moeten de prinsessen er samen voor zorgen dat ze niet langzaam vervagen.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Het gaat je waarschijnlijk niet lukken om alle prinsessen erin te krijgen, maar als je er een paar gebruikt, het liefst zo echt lijkende tekeningen (dus niet uit films). Je bent hier helemaal vrij in. Zelf zal ik ook nog op zoek gaan naar plaatjes.
    * Sfeer die het weer moet geven
    Ik dacht aan magisch, sprookjesachtig.
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal, het liefst.
    * Eventuele Extra's
    -


    Ik heb uiteindelijk gewoon de titel erop gezet. Ik zal de cover zonder titel ook snel plaatsen. ^^ Ik heb de sfeer ook wat grimmiger gemaakt dan je misschien verwacht had. Puur omdat het best wel een beetje een grimmige samenvatting was. (Gelooft er niemand in hen dan zijn ze foetsie.) Daarnaast heb ik de cover ook simpel gehouden. ^^

    Hier die zonder tekst.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 16:31 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:



    (...)

    Deze heb ik eigenlijk een beetje onbewust gemaakt xD Ik was eigenlijk van plan om met een andere bezig te gaan, maar ik betrapte me er zelf op dat ik per ongeluk plaatjes voor deze bij elkaar aan het sprokkelen was.
    Ik heb ervoor gekozen om de jongen wat transparant te houden om het wat mysterieuzer te krijgen en om de molen toch nog zichtbaar te houden zonder de cover echt druk te maken.
    Ik ben benieuwd wat je ervan vind, als ik hem aan moet passen hoor ik het graag, het kan zijn dat ik nog een versie maak.

    Ik vind het heel erg mooi! Anders dan ik had verwacht, maar nu ik erover nadenk past dit beter bij het verhaal. Bedankt voor de moeite!!!

    DreamerN schreef:







    (...)

    Ik heb uiteindelijk gewoon de titel erop gezet. Ik zal de cover zonder titel ook snel plaatsen. ^^ Ik heb de sfeer ook wat grimmiger gemaakt dan je misschien verwacht had. Puur omdat het best wel een beetje een grimmige samenvatting was. (Gelooft er niemand in hen dan zijn ze foetsie.) Daarnaast heb ik de cover ook simpel gehouden. ^^

    Hier die zonder tekst.



    Wauw! Dat van het grimmige vind ik niet zo erg, het kasteel op de achtergrond maakt het dan toch weer sprookjesachtig. Zou je alleen nog in het klein onder de titel mijn quizlet naam kunnen zetten; Framboise? En ook Disney?
    En als het lukt zou je dan ook de prinsessen die onderaan staan kunnen vervangen voor dit plaatje?

    http://66.media.tumblr.com/a224c5fcd68c165d0baa015c2b1ccef4/tumblr_n499lftI8P1qgutpuo1_1280.jpg

    of

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/15/79/0a/15790a40384f14708a25fb4908de5c7d.jpg

    Als dat niet kan is het helemaal geen probleem!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 21:03 ]


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "

    * Titel Uitgeroeid
    * Korte Samenvatting Elijah en Toby worden op een dag wakker in de toekomst. De mensheid blijkt uitgeroeid, maar een onderzoeksteam uit het verleden probeert de oorzaak te achterhalen en tegelijkertijd dieren opnieuw uit te zetten. De twee jongens kunnen niet meer terug, zullen hun familie nooit meer terugzien en moeten aan de nieuwe bevehebbers uitleggen wat ze hier doen, terwijl hun geheugen hun in de steek laat. En waarom wordt er zoveel aandacht besteed aan een nieuwe manier van oorlogvoering? Welke vijand hebben ze hier, op een uitgestorven aarde?
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Een van deze drie, het liefst waar het tot stof vergaan het beste naar voren komt

    Ik heb verder een aantal sfeerplaatjes die er zeker niet allemaal in moeten, maar dan kun je zelf kijken. (:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9 - de bovenste

    Ik dacht zelf nog aan een cover met bijvoorbeeld linksboven een futuristisch gebouw (bijv. 9) en rechtsonder een die verwoesting laat staan, die door een soort gekleurde bliksemschicht van elkaar gescheiden zijn. Maar gebruik vooral je eigen vrijheid. Daar vertrouw ik helemaal op. ^^

    * Sfeer die het weer moet geven: mysterieus
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Exta's

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 8:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heyy,
    Omdat ik je covers zo mooi vind kom ik nu met mijn derde (!) aanvraag.
    Het verhaal is het vervolg op Stalked, daarvoor heb je al eens een cover voor gemaakt :)
    Ik wil graag een mysterieuze cover met een zwangere vrouw, een homokoppel, een sexy blonde Taylor en een zwarte schim op de achtergrond.
    De titel, Unexpected, moet er wel op. Mijn naam en die van Girlicious in het klein en de cover het liefste verticaal :)
    Alvast bedankt voor de geweldige cover!

    Aurea schreef:
    Heyy,
    Omdat ik je covers zo mooi vind kom ik nu met mijn derde (!) aanvraag.
    Het verhaal is het vervolg op Stalked, daarvoor heb je al eens een cover voor gemaakt :)
    Ik wil graag een mysterieuze cover met een zwangere vrouw, een homokoppel, een sexy blonde Taylor en een zwarte schim op de achtergrond.
    De titel, Unexpected, moet er wel op. Mijn naam en die van Girlicious in het klein en de cover het liefste verticaal :)
    Alvast bedankt voor de geweldige cover!


    Moet de cover ook aansluiten op die van Stalked qua uiterlijk?


    Credendo Vides

    Een beetje, in zo'n zelfde mysterieuze stijl :)

    Ondertussen weer even twee gemaakt voor mensen met hun eigen help-ik-heb-een-cover-nodig-topic ^^


    Credendo Vides

    Weer prachtig!


    16 - 09 - '17

    DreamerN schreef:
    Ondertussen weer even twee gemaakt voor mensen met hun eigen help-ik-heb-een-cover-nodig-topic ^^





    Weet je toevallig van wie dat Loki verhaal is?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...