• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Heeft het haast?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden



    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht:
    × Bezig met Concept
    × Concept klaar
    × Mee bezig
    × Wachten op antwoord
    × Aanpassen
    × Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    01.ParvaRubraHood
    02/Catmint
    03.Remiinds
    04.


    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4

    In Archive


    Topic 5

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina

    Afgerond

    240. SamuelDrake
    241. Atrox
    242. Sempre
    243. Harry_Potter007
    244. Framboise
    245. Inktwit
    246. Daisy_Evans
    247. DreamerN
    248. DreamerN
    249. Founder
    250. Dreadful
    251. Agent
    252. Middernacht
    253. Aurea
    254. Poshlost
    255. Middernacht
    256. Nishinoya
    257. Douceur
    258. Verloren>><<
    259. Virtues
    260. LittleBrego
    261. Aleshanee
    262. Faelain
    263. DreamerN
    264. Gentil
    265. Raja
    266. JohannaMason
    267. Mabel
    268. Heir
    269. Coverwedstrijd 1
    270. Plato
    271. Coverwedstrijd 2
    272. Coverwedstrijd 3
    273. Navigator
    274. Frodo
    275. MAGICALBEASTS
    276. Chirrut
    277. Myxterious
    278. Hermownninny
    279. Baudelaire
    280. CARAS
    281. DreamerN
    282. DreamerN
    283. DreamerN
    284. DreamerN
    285. Catmint
    286. Sterrenregen
    287. M0NA
    288. Tragically
    289. WrittenWords
    290. Herfst
    291. Liwanu
    292. PhiIophobia
    293. Frodo
    294. Frodo
    295. DreamerN
    296. Bartok
    297. Necessity
    298. Oakheart
    299. Saluja
    300. Xaeope
    301. Frodo

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 0:06 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Tuurlijk, was er al mee bezig. (:


    Dank je wel! (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Heyy,
    Ik wil graag nog een aanvraag doen :)

    We finally found you guys
    Het is het jaar 1500. Alexandra's ouders komen door tragische wijze om het leven en nu staat ze er alleen voor.
    Als Alexandra erachter komt dat ze naar het strenge Burgerweeshuis moet, besluit ze te vluchten.
    Als verstekeling op het schip van piraten, leert ze haar nieuwe familie kennen. Maar er wordt nog steeds naar haar gezocht...

    Ik wil er niet bepaalde plaatjes in, maar iets met een piraten en een meisje rond de vijftien zou leuk zijn :)
    Zou je er een spannende cover van kunnen maken, met iets van golvende zee op de achtergrond?

    Xx

    Ik hoop dat je nog niet bent begonnen aan mijn cover, want bij deze trek ik mijn verzoek in.
    Ik ga morgen mijn verhaal beginnen en heb ook een hele mooie cover van standal gekregen, die super goed bij mijn verhaal past.
    Als ik de volgende keer weer iets nodig heb, zal ik wel weer een verzoek doen, je covers zijn namelijk wel supermooi! (flower)


    take risks

    Aemilin schreef:
    Ik hoop dat je nog niet bent begonnen aan mijn cover, want bij deze trek ik mijn verzoek in.
    Ik ga morgen mijn verhaal beginnen en heb ook een hele mooie cover van standal gekregen, die super goed bij mijn verhaal past.
    Als ik de volgende keer weer iets nodig heb, zal ik wel weer een verzoek doen, je covers zijn namelijk wel supermooi! (flower)


    Oh, ik was inderdaad al wel begonnen aan je cover. Maar ik zal hem dan wel weg klikken. Wel jammer, was opzicht wel een leuke opdracht.

    Veel succes met je verhaal! (flower)


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oh, ik was inderdaad al wel begonnen aan je cover. Maar ik zal hem dan wel weg klikken. Wel jammer, was opzicht wel een leuke opdracht.

    Veel succes met je verhaal! (flower)


    Dankjewel! Maar goed nieuws ( :P ) , ik wil binnenkort ook een tweede story beginnen naast modify en daar heb ik dan ook weer een cover voor nodig, moet alleen het idee nog iets verder uitwerken (: , maar zal tegen die tijd wel weer een verzoek doen! En de cover is een beetje in dezelfde soort sfeer als deze (: (al is het verhaal wel heel anders)


    take risks

    MT


    obsessive rage

    * Titel Red Shoes, die moet erop, als het kan wat kleiner ook "Once Upon a Time" erbij
    * Korte Samenvatting Het is het verhaal van de Rode Schoentjes en de Zwanenbroeders gemixt op OUAT manier, meer is er niet te zeggen eigenlijk ^^
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt Georgie Henley is mijn faceclaim voor de hoofdpersoon, Peter Pan komt er ook een aantal keer in voor. Als het je lukt zou ik er ook rode spitzen (die dansschoenen van ballerina's) op willen en misschien ook ergens een zwaan, voor de rest maakt het niet zo uit
    * Sfeer die het weer moet geven Sprookjesachtig, mysterieus
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Extra's Nope


    obsessive rage

    Ik vind je covers zo mooi dat ik nogmaals er 1 aanvraag ;)

    Titel: Fout in het verleden
    Username: Harry_Potter007
    Korte samenvatting: Er was eens een jongen, Jonas. Hij leefde in 1547. Zijn vader was de koning van een kleine nederzetting in het voormalige Frankrijk, toen Gallia. Van zijn vader moest hij een meisje van een andere adellijke familie kiezen om mee te trouwen. Hij vond niets, dus zijn vader sloot hem op. Hij kocht de cipier om en ontsnapte. Hij stak met behulp van het schip van zijn nonkel de Noordzee over. Naar het Verenigd Koninkrijk, toen Brittannia. Daar kwam hij terecht bij een boerenfamilie. Hij ging op een dag houthakken, en zag daar een meisje. Hij werd verliefd. Ze praten en praten, maar opeens komt de man waar hij bij woont naar hem zoeken. Het meisje loopt weg, en Jonas gaat ze achterna. Dan komt hij dingen te weten die hij liever niet wilde weten...
    Plaatjes: Een kaart van de VK en Frankrijk op de achtergrond, en een jongen en meisje van 15-20 jaar.
    Horizontaal/Verticaal: Liefst verticaal...
    Sfeer: Het deel van de jongen heen autenthiek, ouderwets. Dat van het meisje heel modern.
    Faceclaims: Jongen Francisco Lachowski:



    En meisje Jennifer Morrison:



    Extra: De titel natuurlijk, en mijn echte naam Jens Broeckx.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 17:05 ]

    Harry_Potter007 schreef:
    Ik vind je covers zo mooi dat ik nogmaals er 1 aanvraag ;)

    Titel: Fout in het verleden
    Username: Harry_Potter007
    Korte samenvatting: Er was eens een jongen, Jonas. Hij leefde in 1547. Zijn vader was de koning van een kleine nederzetting in het voormalige Frankrijk, toen Gallia. Van zijn vader moest hij een meisje van een andere adellijke familie kiezen om mee te trouwen. Hij vond niets, dus zijn vader sloot hem op. Hij kocht de cipier om en ontsnapte. Hij stak met behulp van het schip van zijn nonkel de Noordzee over. Naar het Verenigd Koninkrijk, toen Brittannia. Daar kwam hij terecht bij een boerenfamilie. Hij ging op een dag houthakken, en zag daar een meisje. Hij werd verliefd. Ze praten en praten, maar opeens komt de man waar hij bij woont naar hem zoeken. Het meisje loopt weg, en Jonas gaat ze achterna. Dan komt hij dingen te weten die hij liever niet wilde weten...
    Plaatjes: Een kaart van de VK en Frankrijk op de achtergrond, en een jongen en meisje van 15-20 jaar.
    Horizontaal/Verticaal: Liefst verticaal...
    Sfeer: Het deel van de jongen heen autenthiek, ouderwets. Dat van het meisje heel modern.
    Faceclaims: Jongen Francisco Lachowski:



    En meisje:



    Extra: De titel natuurlijk, en mijn echte naam Jens Broeckx.

    Dat meisje is Emma xD

    Aurea schreef:
    (...)
    Dat meisje is Emma xD


    Waha indeed, alleen is ze hier geloof ik gewoon Jennifer Morrison ^^


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Waha indeed, alleen is ze hier geloof ik gewoon Jennifer Morrison ^^
    Ik zocht gewoon Once Upon A Time girls! (werkt de foto van Francisco Lachowski?)

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) Ik zocht gewoon Once Upon A Time girls! (werkt de foto van Francisco Lachowski?)


    Nee, die foto doet het niet.


    Ik weet niet wanneer ik nu weer een nieuwe cover maak, aangezien de deadline voor het schoolproject dat nu loopt ook bezig is en ik daarnaast samen met nog drie anderen een nieuw ontwerp van Selecta automaten moet gaan samenstellen. ^^"


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Nee, die foto doet het niet.


    Ik weet niet wanneer ik nu weer een nieuwe cover maak, aangezien de deadline voor het schoolproject dat nu loopt ook bezig is en ik daarnaast samen met nog drie anderen een nieuw ontwerp van Selecta automaten moet gaan samenstellen. ^^"
    Het is niet dringend hoor. Ik wilde gewoon al in de lijst staan... En ik zal de foto wel doen werken of die nu wilt of niet!

    Voilà gefikst!

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) Het is niet dringend hoor. Ik wilde gewoon al in de lijst staan... En ik zal de foto wel doen werken of die nu wilt of niet!


    Die tekst eronder was over het algemeen. Daarom ook die extra returns.


    Credendo Vides