• Sommige van jullie zullen het weten, andere niet: Ik speel cod4 en ik zit in een 'cracked' zombie server. Onze clan telt ongeveer 1000 mensen en ik speel er nu sinds Januari 2015. In september 2015 (een stuk later dan had gekund) ben ik member geworden van de zombie clan 'FNRP' waarna ik eigenlijk niet zo heel veel heb gespeeld.

    Een admin maakte me dit (een signature zoals de zinnetjes hier onder onze topic posts, maar daar heb je dus afbeeldingen) en ik voelde me meer gewaardeerd dan ooit:



    In Januari van dit jaar zou ik admin zijn geworden in de clan, maar mijn laptop moest vervangen worden, daarna was ik mijn game kwijt en daarna gebeurde het met mam....lang verhaal kort: Ik miste mijn kans en shit happend.

    Acht dagen geleden werd ik weer actief en door mijn goede contact met de clan leiders, mijn activiteit die gelijk weer de lucht in schoot en het feit dat ik gewoon awsome ben :Y) leidde er toe dat ik alsnog binnen enkele dagen, vrijdag officieel ochtend gepromoveerd werd. Een jeugd droom kwam uit: Niet alleen een plek in een clan.....maar een functie!(:


    (Klik op foto voor groter)

    En vandaag ontving ik nieuwe signatures van een mede admin.(: Quizlet wilt ze helaas alleen niet als afbeelding laten zien, dus bij deze haha:

    http://i.imgur.com/deU420Z.gifv
    http://i.imgur.com/XNCw067.gifv

    Lang verhaal kort: Ik ben super trots en ik wou deze mijlpaal even delen met jullie.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPICA schreef:
    Gefeliciteeeeeeerd <3


    DANKU.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat gaaf! Ik vergeet soms bijna dat dit soort posities natuurlijk ook gewoon buiten Q bestaan, haha. Gefeliciteerd. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Wat gaaf! Ik vergeet soms bijna dat dit soort posities natuurlijk ook gewoon buiten Q bestaan, haha. Gefeliciteerd. *O*


    Haha ja dat kan ik me helemaal voorstellen, bedankt Inge!:3

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 20:47 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteeetd! Dat is echt leuk^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Congratz!! Veel plezier met je functie (;


    26 - 02 - '16

    Oeh, wat gaaf! Gefeliciteerd! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    GiIderoy schreef:
    Gefeliciteeetd! Dat is echt leuk^^


    Thanks, het is inderdaad écht (Heeeeeeel erg) leuk!;3 hehe.


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha superleuk!


    ars moriendi

    Mondaze schreef:
    Congratz!! Veel plezier met je functie (;


    Bedankt, dat zal wel lukken.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Rubin schreef:
    Oeh, wat gaaf! Gefeliciteerd! ^^


    Bedankt!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Apocalyptic schreef:
    Haha superleuk!


    Understatement hehe.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Gefeliciteerd. (:



    Bedankt.=3


    You were born original, don't die as a copy.