• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656
    Link naar 4:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177770

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 20:17 ]

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Ik heb wel een paar vragen," zei Ellie grijnzend "Waarom besloot je om juist hier in storybrooke te wonen," "Mijn legerdienst zat er op en ik liep naar een reisbureau. De vrouw achter de balie gaf me een foldertje van Storybrooke." Ik nam het uit mijn broekzak. "Hier. Ik was direct verkocht en vertrok al 5 uur later. En nu ben ik spaghetti met Parmezaanse kaas aan het eten!" Ik knipoogde eens. "Ik hoorde dat de mensen hier uit sprookjes kwamen of zoiets?"

    Emma

    'Ik wist het zelf ook niet, maar dat is een ingewikkeld verhaal. Mijn leven is gewoon een grote puinzooi, maar nu moeten we eerst hen helpen. Ik bedoel... Jij bent toch de Redster? Of had Peter nu weer iets bedacht?' Wat moest ik hierop zeggen ik ben de redster maar ben er niet trots op. 'ja, ik ben de redster.' Ander onderwerp snel. 'we moeten iets bedenken om zijn geheugen terug te brengen.



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Oké," zeg ik grijzend als hij z'n verhaal uitlegt. "Er zijn wel een aantal sprookjesfiguren hier aanwezig," zeg ik glimlachend "ik hoor daar enkel niet bij,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Is die wolf daar 1 van?" Opeens voelde ik me weer "wolf" worden. Ik had amper gevoelens of emoties op dit moment, hoe kon het? Was er misschien een andere wolf aanwezig? "Ellie. Het begint weer. Neem mijn cape alvast maar..."

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 17:58 ]

    Ava Heart

    Blijkbaar is Emma er ongeveer net zo trots op als ik trots ben met mijn verbintenis met Pan want ze wisselt gauw van onderwerp. Ik knik.
    'Ja,' zeg ik. 'Ruby, pas jij op Graham? Dan gaan wij op zoek naar Jos.'


    obsessive rage



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Ja, dat zij is volgens mij afkomstig van een sprookje," zeg ik terwijl ik de cape over hem een gooi.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Haha het wordt al een routine! Ik wil ze graag eens ontmoeten... Ze is van mijn soort dus... Dat moet ik zeker eens doen." Ik at alles van mijn bord en zei: "Dankje, het heeft gesmaakt!" Ik wilde haar oprecht bedanken. Ik had niet zo veel geld bij dus het geld voor dit avondeten had ik al uitgespaard. Ik moest snel een job vinden. "Weet je iets in de buurt waar ik kan gaan werken?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Graag gedaan," zeg ik glimlachend "ik heb geen idee voor banen. Ik zelf heb ook geen baan,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Hoe betaal je dan het eten en de huur?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "In Cyprus had ik heel wat geld," zeg ik glimlachend.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Ik in Rusland niet. Wel meer dan een gewoon iemand, maar ik moet rondkomen met wat ik heb en ik heb zeker geen overbodige luxe..."



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Ik was geadopteerd door een rijkeluis familie," zeg ik lachend terwijl ik een slok Amaretto neem.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Dan heb je best wel geluk gehad."



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Inderdaad,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Welk muziekgenre luister jij het liefste?"