• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656
    Link naar 4:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177770

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 20:17 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Ik heb nog nooit daar gegeten dus dat kan ik niet beoordelen," zeg ik grinnikend als ik de deur open doe "Welkom in Villa Kyriakou of Sirmaisa!"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Haha. Best mooi!"



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Dankjewel," zeg ik glimlachend terwijl ik neerplof op de lichtblauwe bank "Ik heb het helemaal zelf in gericht!"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Ik zag het al. Het is echt jou stijl."



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Ja, mijn zus wou eigenlijk veel strepen, en dat wou ik niet," zeg ik lachend "ik won de ruzie. Neem plaats," ik klop op de bank.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    Ik ging zitten. "Mag ik een watertje?" Vroeg ik vriendelijk.



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Tuurlijk, wil je er ook wat Citroen in?" Vraag ik terwijl ik opsta.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Ja, dankje!"



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    Ik pak het drinken en daarna geef ik het aan Joseph "Et Viola, hier is jouw drinken," zeg ik terwijl ik voor mezelf een glas Amaretto neem. Mensen denken namelijk vaak dat ik achttien ben en dus kan drinken.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Cheers!" En we klinken. "Heb je eigenlijk nog familie?"

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 21:07 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Cheers," zeg ik terwijl ik een slok neem "Ik ken enkel mijn zus. Mijn ouders ken ik niet. Ik weet enkel hun afkomst,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Ik weet ook amper iets van mijn familie. Enkel dat mijn vader van Rusland komt en mijn moeder van Engeland. In heb wel de namen ergens ver weg zitten..."



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Dat is dus iets wat we overeen komen," zeg ik glimlachend "beiden bijna niks te weten over hun ouders,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Blijkbaar! Sinds wanneer woon je hier en hoe ben je hier beland?"

    Henry

    Ruby glimlachte naar mij, ze leek het niet erg te vinden. 'Wat gebeurd is, is gebeurd. Dat kunnen we niet meer terugdraaien. Bovendien was David er anders niet meer geweest. Ik heb Graham nu en jullie. Ik heb al het geluk van de wereld.' Ze gaf me een knuffel. "Nou dat betwijfel ik. Mijn moeder wilde hem als lokaas gebruiken voor Snow. Graham zou kunnen ontsnappen en jou tegenkomen in plaats van David. Jij stond aan dezelfde kant van David. Hij wist alles van the Evil Queen. Hij zou zich bij jou aansluiten. Op één of andere manier zou hij zijn hart in zijn lichaam krijgen en jullie zouden David redden." Ik keek haar ernstig aan. "Dan zou Graham nooit zijn doodgegaan, omdat we niet voorzichtig omgingen met operatie Cobra." Teleurgesteld sloeg ik het boek dicht.

    Graham

    Ruby gaf geen antwoord, maar stond op en pakte mijn mok. Daar was het antwoord wat niet kwam. Ze kwam terug en zette met een glimlach mijn mok voor me neer. 'Alstublieft sheriff.' Ik glimlachte terug naar Ruby. "Dankjewel Schat." en ik gaf haar een knipoog. Ik nam een grote slok van mijn koffie. "hmmm, is dit wel vers?" vroeg ik Ruby. Ik besloot om nieuwe koffie te zetten en liep met mijn mok het koffiezetapparaat, maar opeens wilde mijn benen niet meer naar voren. In plaats daarvan stortte ik neer op de grond en leek er een paarse rookwolk om mij heen te verschijnen...
    Ik deed mijn ogen weer open en gek genoeg lag ik niet op de grond of op een bed. Met mijn handen was ik vast geketend aan een ketting aan het plafond, gelukkig kon ik nog wel net staan. Ik keek om me heen. Was ik weer terug in de cel van Gold?


    Do I look like Mother Teresa?