• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656
    Link naar 4:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177770

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 20:17 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Doe me alsjeblieft geen pijn," zeg ik angstig terwijl ik naar achter deins.Ik ren direct richting het hotel, ik pak de cape en ik leg hem op hem neer.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski (Bijnaam: DE WOLF)

    "Bedankt. Ik denk dat dit nog best vaak gaat gebeuren... Als je een wolf ziet, bedenk dan dat ik dat kan zijn. Doe ons dus geen pijn..."



    Elina 'Ellie' Kyriakou | Elina Grabriella Sirmaisa

    "Zal ik doen, tenzij ik wordt aangevallen, dan bescherm ik mezelf," zeg ik terwijl ik het zweet van me afveeg "ik ben namelijk al een keertje aangevallen door een wolf en doordat ontdekte ik dat ik een Banshee ben, ik heb er nog een litteken van over op mijn nek,"

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 19:02 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Oke... Maar, die andere menswolf, is die getemd? Zo ja, door wie?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou | Elina Gabriella Sirmaisa.

    "Ik heb geen idee," zeg ik eerlijk "ik weet niet eens wie die wolf was,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Ik zou graag worden getemd. Dan kan ik gewoon mensen erop attent maken dat ze de cape over mij moeten doen. In het leger was er 1 iemand die mij begreep... Kay Abraski. Die goeie oude Kay... Had het maar nooit zo moeten eindigen..." Ik voelde me zo schuldig. Waarom deed ik dat toch... Ik was diep teleurgesteld in mezelf... :(



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Ik snap dat wel," zeg ik "In Cyprus was ik hartstikke depressief en er was maar een iemand die mij onder controle kon houden en die heb ik sinds mijn vertrek niet meer in levende lijf gezien," ik kijk hem medelevend aan.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Maar ik heb Kay wel vermoord! Sorry dat ik zo schreeuw jij kan er niets aan doen..." Ik wist met mijn emoties geen blijf, dus in vertelde alles maar. "Op een stormachtige avond in Thailand, moesten Kay, ik en enkele anderen op wacht staan. Opeens kreeg ik een sms. Het was mijn zus. "Onze ouders zijn allebei overleden in een auto-ongeluk." Dat kon ik niet geloven. Ik werd zo kwaad en verdrietig, dat ik een wolf werd. Kay nam zoals altijd mijn cape. Hij wilde hem over mij gooien maar ik stribbelde tegen. De andere manschappen probeerden me tegen te houden maar ik beet in het wilde weg. De meeste liepen weg, behalve Jay, Zane en Cole. Ze probeerden me tegen te houden maar ik beet ze 1 voor 1. Kay, die nog steeds probeerde de cape over mij te gooien, had nog niets. Jay en Zane kropen weg maar Cole hield me tegen. Toen Cole op me afliep beet ik Kay's been eraf. Cole had zoveel verdriet, maar deed de cape nog snel over mijn toe ik terug mens werd, kon ik niet geloven wat ik had gedaan. Ik ging, samen met Cole, mezelf aangeven. Ik moest voor 3 maanden in de cel, aangezien ik voor de rest altijd heel betrouwbaar was. Ik werd weer vrijgelaten, en toen werd me gezegd dat Jay en Zane enkele dagen na dit voorval ook waren gestorven. Enkel ik en Cole bleven over. Cole werd mijn nieuwe Cape-man, maar enkele weken later zat onze legerdienst er al op. Sindsdien heb ik Cole niet meer gehoord of gezien. Ik heb er echt spijt van. Vanaf die avond ben ik geen wolf meer geweest, tot nu dan toch. Daarom dat ik je op voorhand waarschuwde. Als ik je ooit echt iets zou aandoen dan... Moet je me maar... vermoorden..."



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    Ik deinsde angstig naar achter toen Joseph gilde. Als hij uitgepraten is geef ik hem een knuffel. "Rustig aan," zeg ik sussend "het komt wel goed, en anders kan ik je wegjagen met vuur,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Ik wil niet nog een dierbare kwijtspelen..."



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Ben ik dierbaar voor je?" zeg ik ongelovig.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Ja. Jij luisterd tenminste naar mij. Dat gebeurt niet veel..."



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Luisteren naar mensen is wat ik eenmaal doe," zeg ik grijnzend "tenzij ik ruzie heb met me zus, dan negeer ik haar hartstikke erg,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Haha. Hoe oud is je zus?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Ze is drie jaar ouder dan mij, dus twintig,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina