• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656
    Link naar 4:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177770

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 20:17 ]

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Ja, graag. Heb je ook wat kaas?"

    Lisa

    Ik kwam aan bij het zeedierenopvangcentrum en vroeg meteen bij de balie. 'mevrouw, kan ik naar het schildpadje gaan die vandaag is binnen gekomen?' De vrouw keek me raar aan. 'nee sorry, we zijn nu niet Open voor bezoekers en ze zit in een apart badje.' Ik was een beetje verdrietig. 'laat haar binnen.' Hoorde ik achter mij. Het was die man die er bij was, zou hij me nog herkennen?



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Ik heb Paramazaanse kaas," zeg ik terwijl ik de basiclicum pak en de kaas en voor mezelf ook wat pesto.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Dankje, dat is lekker. Ik wil vragen stellen maar ik weet niet wat ik kan vragen. Heb jij een vraag voor mij?"

    Graham

    Ruby gromde lichtjes naar mij. 'Je hart,' vroeg ze verbaast. 'Je hebt je hart al lang terug, Regina heeft hem teruggestopt.' Ik weet wat er aan de hand was met Ruby, maar ze vertelde dingen die nooit gebeurd waren. Was Ruby verliefd op mij? Toen ik vertelde dat Emma voor mij de ware was, werden haar ogen groter, viel haar mond open en zag tranen in haar ogen komen. "Zo bedoelde ik het niet Ruby." mompelde ik zachtjes. Huh, wacht ik had gevoelens geuit net richting Ruby. Dus ik beschikte weer over mijn hart?
    Ik werd uit mijn gedachtes gewekt toen ik Ruby's stem weer hoorde. 'Regina, er is iets met Graham, hij herinnert zich niets. Zelfs niet dat wij wat hebben,' mijn mond viel open van verbazing. Dat was het dan. Ik was er klaar mee. Ik wilde weglopen toen opeens een meisje tevoorschijn kwam. 'Graham, jij herinnert je je niet meer dat je iets met Ruby had?' Wat was dit toch met iedereen? Ik had nooit met Ruby gehad en wie was dit meisje? "Sorry, maar jij bent?" vroeg ik kalmpjes.

    Regina

    Ik gaf Henry een zoen vlak voordat hij de schoolbus instapte. De bus reed weg en ik keek hem na voordat die de bocht omging. Op dat moment ging mijn telefoon.
    "Regina Mills."
    'Regina,' Het was Ruby en aan haar stem kon ik horen dat er iets mis was. 'Er is iets met Graham, hij herinnert zich niets. Zelfs niet dat wij wat hebben,'
    Ruby kon mijn gezichtsuitdrukking niet zien, maar mijn mond stond wijd open van verbazing. "Sorry, wat zeg je me nu? Waar ben je? Ik kom er gelijk aan!"


    Do I look like Mother Teresa?

    Ava Heart

    'Goed, je herinnert je mij ook niet meer.' verzucht ik. 'Ik ben Ava, Ava Heart, en ik slaap hier. Jos, een creatie van Regina, heeft je geheugen waarschijnlijk afgepakt. Jij had iets met Ruby, of je me nu gelooft of niet, maar je hield van haar.'
    Ik zucht en kom naast hem zitten. 'Het is een lang verhaal. Wat herinner je je nog wel?'


    obsessive rage

    Emma

    Ik had nu een rondje gelopen en besloot om straks toch maar is naar Graham te gaan om te vragen of ik zijn hulp-sheriff mag zijn. Ik liep naar het politiebureau. 'wat is hier aan de hand?'

    Ben nu werken tot 9 uur, het spijt me maar een uitgebreid antwoord komt wanneer ik thuis ben :D


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    "Regina Mills." beantwoorde Regina mijn telefoongesprek. Ze luisterde mijn verhaal aan, vervolgens bleef het even stil aan de andere kant van de lijn. Sorry, wat zeg je me nu? Waar ben je? Ik kom er gelijk aan!" Opgelucht hing ik op. Ik had Regina nu even heel hard nodig. Ik draaide mij om en zag dat Ava met Graham stond te praten. 'Goed, je herinnert je mij ook niet meer.' verzucht Ava.. 'Ik ben Ava, Ava Heart, en ik slaap hier. Jos, een creatie van Regina, heeft je geheugen waarschijnlijk afgepakt. Jij had iets met Ruby, of je me nu gelooft of niet, maar je hield van haar.' Ze ziuchtte en ging naast hem zitten. 'Het is een lang verhaal. Wat herinner je je nog wel?' Ik keek het meisje dankbaar aan. Als ik nu met Graham zou praten zou ik mij teveel laten leiden door mijn emoties. En dan zou het moeilijk worden om mij te kunnen beheersen. Bovendien geloofde hij mij toch niet, hij dacht dat ik gek was. Op dat moment kwam Enma het bureau binnen lopen. Mijn ogen werden groot, nee zij zou alles verpesten. Ik zou Graham verliezen. Ik wist het zeker. Met een sprong stond ik tussen Graham en Emma in. Normaal gesproken mocht ik Emma graag, maar nu was ze gevaarlijk bezig. Mijn instinct schreeuwde dat ik Graham moest beschermen tegen anderen, en daar was ik op dit moment mee bezig. Mijn ogen flitsten van hun normale kleur naar een felle lichte kleur, steeds heen en weer. Ik merkte dat ik zachtjes gromde richting Emma. Ik drukte mijn nagels in mijn handpalm, de pijn maakte mij niets uit. Ik moest mij nu beheersen.


    When you believe your dreams come true

    Ava Heart

    'Ruby!' riep ik en rende naar haar toe. 'Rustig maar, er is niks aan de hand,'
    Ik loop naar Emma toe. 'Dit is niet het moment,' sis ik en duw haar de deur uit, die ik dan botweg dichtsla en op slot draai.


    obsessive rage



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Ik heb wel een paar vragen," zeg ik grijnzend "Waarom besloot je om juist hier in storybrooke te wonen," zeg ik terwijl ik een hap neem.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Emma

    Een meisje duwde mij de deur uit. Wat was dit nou? Met mijn magie maakte ik de deur weer Open.' Kunnen jullie even rustig vertellen wat er aan de hand is?'

    Ava Heart

    'Graham is zijn geheugen kwijt.' leg ik uit. 'Hij denkt nu weer dat jullie wat hebben, terwijl jij wat met mijn vader hebt, volgens hem. Alleen zit Killian nu vast op Neverland. En hij had iets met Ruby, wat hij nu vergeten is.'
    Ik kijk Emma aan. Ik snap niet wat Hook in haar ziet, blijkbaar hebben we toch wel een erg groot verschil qua smaak.
    Niet dat ik zulke goede keuzes maak, maar goed.


    obsessive rage

    Emma

    'Graham is zijn geheugen kwijt.' begint het meisje. 'Hij denkt nu weer dat jullie wat hebben, terwijl jij wat met mijn vader hebt, volgens hem. Alleen zit Killian nu vast op Neverland. En hij had iets met Ruby, wat hij nu vergeten is.' Hu hoezo vader? 'klopt ja, maar hoezo is hij jou vader?' Ze keek me aan. Killian heeft nooit iets gezegd over een dochter.

    Ava Heart

    'Ik ben... De dochter van Hook,' stamel ik. 'Ik wist het zelf ook niet, maar dat is een ingewikkeld verhaal. Mijn leven is gewoon een grote puinzooi, maar nu moeten we eerst hen helpen. Ik bedoel... Jij bent toch de Redster? Of had Peter nu weer iets bedacht?'


    obsessive rage