• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656
    Link naar 4:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177770

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 20:17 ]

    Graham

    'Laat eens zien,' nog voor ik het briefje kon geven trok Ruby deze uit mijn handen. Ik volgde haar ogen die van het papiertje naar de klok gingen. 'Vreemd, het is na twaalven. Wat moet ze nu nog ophalen uit het gemeentehuis? En naar wie zou ze toegaan?' ze keek mij vragend aan. Ik haalde mijn schouders op waarna ik mij uitrekte. 'Ik denk dat we alvast naar bed kunnen gaan, Regina komt vanzelf wel een keer thuis.' zei Ruby met een geeuw, waardoor ook ik weer moest geeuwen. Ruby liep de trap op, terwijl ik vanuit de la de sleutels pakte en de deuren op slot deed. Als Regina de sleutels niet had poefde ze wel gewoon naar binnen. Na de sleutels weer te hebben opgeborgen hing ik mijn jas op de kapstok. In de kamer zag ik een leeg glas staan en had nu toch wel even zin in één glaasje whisky. Ik hoorde boven de kraan dus dronk ik in één slok de beker leeg waarna ik deze omspoelde en wegzette en meteen ook de fles. Terwijl ik de trap opliep maakte ik mijn stropdas al los. Ik liep eerst bijna de verkeerde kamer in. Want kon ik me toch voor me kop slaan. "Hey schat, slaap je al?" ik ging op de bedrand zitten en probeerde weer mijn schoenen uit te krijgen.

    Regina

    "Jos!" schreeuwde ik. Terwijl ik mijn schoudertas wat hoger optrok. De wind maakte het vrij koud buiten. Ik keek om me heen en zag alleen maar grafstenen. op de begraafplaats had ze vaker met andere contact gezocht. "Jos!" schreeuwde ik opnieuw terwijl ik om me heen bleef kijken.


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Storybrooke is kwa bezienswaardigheden niet zo special," zeg ik lachend "alhoewel ik het bos geweldig vind om pijl en boog te schieten,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    "Hey schat, slaap je al?" Graham kwam de kamer binnen lopen en ging op de rand van het bed zitten. Ik had moeite om mijn ogen open te houden. 'Mmm' mompelde ik. Met mijn hand zocht ik op de tast Graham. Toen ik z'n schouder beet had trok ik hem langzaam achterover in bed en kroop tegen hem aan. Hierna viel ik in slaap.


    Jos

    Ik verscheen op grafsteen, vlak achter Regina. 'Lieverd, je hoeft niet zo hard te schreeuwen. Ik sloeg mijn benen over elkaar en keek haar nieuwschierig aan. 'Waarmee kan ik je helpen? Ik mag toch aannemen dat je daarom hier zo hysterisch staat te krijsen?' Grijnsde ik.


    When you believe your dreams come true

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Dan doen we dat he!"



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Oké," zeg ik terwijl ik richting het bos loop. Eenmaal aangekomen op mijn favoriete plek stop ik. "Nou, hier is de plek waar ik vaak tot rust kom en train met pijl en boog schieten en andere dingen," zeg ik glimlachend als ik tegen een boom aan leun.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Graham

    'Mmm' hoorde ik Ruby zachtjes mompelen, waardoor ik even moest lachen. Ik probeerde mijn schoenen te snel uit te trekken waardoor ik weer in een conflict kwam met ze. Opeens voelde ik Ruby's hand over mijn schouder waarna me naar haar toe trok. "Ruby, ik heb me kleding nog aan." fluisterde ik. Ze kroop dichter tegen me aan. Was ze nu al in slaapgevallen? Voorzichtig wurmde ik me los en begon me verder uit te kleden. Met enkel mijn onderbroek aan kroop in het bed in. De al slapende Ruby trok ik zachtjes tegen mij aan en ik legde mijn arm over haar lichaam. Mijn oogleden werden zwaarder, zwaarder en zwaarder.

    Regina

    'Lieverd, je hoeft niet zo hard te schreeuwen". Rustig draaide ik me om en zag ik Jos op een grafsteen zitten. "Dat zou eens tijd worden." zei ik geïrriteerd. "Voorheen was een knipje met mijn vingers al voldoende." Jos keek me nieuwsgierig aan 'Waarmee kan ik je helpen? Ik mag toch aannemen dat je daarom hier zo hysterisch staat te krijsen?' er verscheen een grijns op het gezicht van Jos, maar ik bleef hem strak aankijken. "Vergeet niet dat je hier bent door mij." Jos moest weer even zijn plaats weten. "Ik heb inderdaad je hulp nodig. Het gaat over Henry. Ik wil dat je ervoor zorgt dat hij niet meer bij zijn echte familie wilt wonen, maar weer bij mij." Ik trok opnieuw mijn schoudertas wat hoger. "Gaat je dat lukken, pup?" een grijns betrad mijn glimlach.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Ik liep samen met Graham door het bos, hand in hand. Ik was zo gelukkig bij hem. Op een rustig plekje streken we neer. Ik hoorde een geluid in de bosjes. Voorzichtig liep ik er heen, toen ik om keek was Graham weg. 'Graham?' Riep ik paniekerig. Ik besloot verder naar het bosje te gaan. Voordat ik het doorhad was ik wolf inplaats van Ruby. Deze keer zou diegene mij niet ontsnappen. Met een grote sprong dook ik het bosje in en scheurde diegene aan stukken. Het lichaam trok ik uit de bosjes en het maanlicht scheen op z'n gezicht. Met een schok liet ik het lichaam los. Nee, wat had ik gedaan. Het was het levensloze lichaam van Graham. Met mijn staart tussen mijn poten rende ik huilend naar de maan weg. Met een schok werd ik wakker, badend in het zweet. Ik voelde dat mijn wangen nat waren van de tranen. Ik moest mij even oriënteren waar ik was, tot alles weer naar boven kwam. Ik zag Graham naast mij liggen. Maar het leek alsof hij niet ademde. 'Graham?' In paniek schudde ik hem door elkaar.


    Jos

    "Dat zou eens tijd worden." zei ze geïrriteerd. "Voorheen was een knipje met mijn vingers al voldoende." Ik wilde een opmerking terug maken, maar liet het voor wat het was. Ze begon in ieder geval weer op haar ware aard te lijken. "Vergeet niet dat je hier bent door mij." Ik zuchtte overdreven en Rolde met mijn ogen. Ik heb inderdaad je hulp nodig. Het gaat over Henry. Ik wil dat je ervoor zorgt dat hij niet meer bij zijn echte familie wilt wonen, maar weer bij mij." Ging ze verder. Ik kuchte, 'Oh dus ik kan nu het vuile werk voor je opknappen?' Ze keek mij grijnzend aan. "Gaat je dat lukken, pup?" Ik keek haar beledigd aan. 'Pardon? Omdat je Ruby tot pup hebt gebombardeerd geeft jou het recht niet omdat bij mij te doen.' Ik sprong van de grafsteen en liep langzaam naar Regina toe. 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, honey' fluisterde ik in haar oor. Hierna verdween ik in een paarse wolk.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Rustig liep ik tussen de bomen door. Vader zag ik in de verte met Medion, terwijl ik met Omega de groep insloot. "Het zijn dus stropers." mompelde ik tegen Omega, terwijl hij mij met zijn kop schuin aankeek. Ik pakte mijn boog van mijn schouder en een pijl uit mijn koker. "Kwestie van een paar seconden Omega." Ik voelde waar de wind vandaan kwam en veranderde van positie. Nu stond ik juist. Wanneer het eerste schot werd gelost zouden Alpha, Medion en Omega de rest doen. "Klaar, Omega?" Ik wilde net schieten toen er een aardbeving plaats vond. Alles leek te trillen.
    'Graham?'
    Langzaam opende ik mijn ogen. "Hmmm, nog een paar minuutjes." mompelde ik, maar nu voelde ik me worden heen en weer geschud. Ik kwam langzaam overeind en zag Ruby huilend en zwetend in bed zitten. Ik was meteen klaar wakker. "Hè, wat is er?" vroeg ik terwijl ik haar knuffelde.

    Regina

    'Oh dus ik kan nu het vuile werk voor je opknappen?' Jo keek mij beledigd aan wanneer ik haar pup noemde. 'Pardon? Omdat je Ruby tot pup hebt gebombardeerd geeft jou het recht niet omdat bij mij te doen.' Jo sprong van de grafsteen af en kwam langzaam mijn kant oplopen. 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, honey' fluisterde ze in mijn oor. In een paarse rookwolk verdween Jos. Ik was weer helemaal alleen. "Pfff, wat denkt ze wel niet. Ik heb haar hier naartoe gebracht. Ik ben haar meesteres. Ze heeft maar naar mij te luisteren." mompelde ik. Ik ging weer op weg naar huis.


    Do I look like Mother Teresa?

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Oké," zegt ze terwijl ze richting het bos loop. Opeens stopt ze. "Nou, hier is de plek waar ik vaak tot rust kom en train met pijl en boog schieten en andere dingen," zegt ze glimlachend terwijl ze tegen een boom aanleunt. "Mag ik eens proberen?" Ik zag onder een struik een pijl en boog liggen en nam het.



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Mij best," antwoord ik "als je het maar niet sloopt. Anders ga je eraan,". Ik kijk naar Joseph afwachtend.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Waar moet ik mikken?" Ik draai rond met de pijl en boog, alsof ik echt een doel zoek.



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Doe maar op deze boom," zeg ik terwijl ik wijs naar de boom recht voor hem


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    Ellie vertelde me waar ik moest op schieten. Ik nam de pijl, legde hem op de juiste manier op de boog, spande het touwachtigding op, en schoot. Ik schoot recht in het midden van de boom, maar ik wilde wat bescheiden doen dus zei ik "Ahw, dat kan jij vast veel beter, nietwaar?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Je bent best goed voor een beginneling," zeg ik "maar ik doe dit als sinds mijn vijfde,". Ik pak de pijl en boog en mik op een appel die hoog in de bomen zit. Ik schiet op de appel en de appel valt naar beneden.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Jij bent al behendig! Ik kan natuurlijk wel beter schieten met een mitrailleur, of een AK-47... Dat doe ik al sinds m'n vijfde zestiende... Iedereen z'n ding natuurlijk he!"