• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    chaos makes the muse

    MTJE XD


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Kan iemand reageren, ik even niet want ik heb net op de busvloer gekotst xd


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    al gedaan ;)

    Ik heb blijkbaar geen ABO genomen...

    Hoe zet je je RPG in het rollentopic
    want ze komen bij mij bij de actieve topics terrecht


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Ik heb hier even lol om de namencombinatie van Romy, Raven en Ryan.
    K3 die vervangen word door R3, anyone? ;p


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    HAhaha ja ik moest ook even gniffelen :'D
    R3 lijkt me leuker dan K3, hopelijk hahaha

    En hoe bedoel je Undertale?


    tya

    Als ik een nieuwe topic aanmaak krijg ik in de rea steeds dat hij bij de actieve topics terecht komt


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    En ik ben J1

    MTTT


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Hey guys, ik wil jullie er even casually aan reminden dat je 100 woordjes moet schrijven in een stukje, dat maakt het wat leuker om te lezen/op te reageren ;x


    tya

    Ja dat weet ik maar soms vind ik het nogal onbeleefd iets te zeggen en dan nog van alles te doen...........

    Of course, maar je kunt ondertussen iets uit de omgeving vertellen, of iets over je personage wat je nog niet hebt kwijtgegeven etc (:


    tya

    Dat is wel slim. Ik ga het vanaf nu doen...

    Ik wacht nog op reactie op mijn stuk, dus ik lees alles mee hoor, maar ik kan niet reageren hehe


    tya