• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    chaos makes the muse

    Wie moet er dan op jou antwoorden?

    Jongens zouden jullie alles dat jullie niet typen als personage gewoon in het praattopic willen zetten? Anders raakt het speeltopic zo snel vol ^^''


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Okieieieie... Nu meld ik me even af i go to the badroom...

    IJsvogel schreef:
    Ik heb hier even lol om de namencombinatie van Romy, Raven en Ryan.
    K3 die vervangen word door R3, anyone? ;p


    Ik kom het R3 verpesten met Rick haha oeps nu is het R4


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Sans schreef:
    (...)

    Ik kom het R3 verpesten met Rick haha oeps nu is het R4

    The more, the merrier!


    tya

    Ik heb een idee voor een rpg idee
    Willen jullie hem cijferen?


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    Ik heb een idee voor een rpg idee
    Willen jullie hem cijferen?
    Ja!!!

    Jaaa
    Kun je een link sturen?




    In Galantis hebben de meeste mensen een leuk leven, andere mensen dan niet want ik weet ook niet alles. Alles gaat er goed en het bos is mooi. Ja, wist je dat nog niet?
    Galantis is een bos met watervallen en mooie plekken. Alles is het er vredig, maar op een dag veranderd alles. De mensen komen het bos in en kappen de bomen, ze proberen alles kapot te maken, maar dan komen de inwoners van Galantis in de tegen aanval, niemand kan er iets tegen doen, doden vallen, stukken bos vliegen in brand en niemand kan er iets tegen doen...


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Leuk!!
    Ik welke tijd speelt het zich af?

    Ik kan nu niet schrijven. Maar zo dra ik thuis ben lees ik alles. Mijn inbox overstroomt.
    Als ik thuis ben schrijf ik dat we aankomen bij de fabriek en geef ik de brief van xlementine


    chaos makes the muse

    Haha ik dacht al even dat je mijn stukje had gemist, take your time!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Hoe laat ongeveer na negen uur kan ik niet meer sturen.

    Wauww ik ben er even een avondje niet en ik moet meteen drie pagina's bijlezen :')
    Misschien dat ik met mijn mobiel nog even een post in elkaar weet te prutsen en anders post ik morgen weer (:

    Persoon van Romy: aangezien de bus alweer vertrekt, is het goed als ik hun minipauze even in elkaar flans?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hoi (cool)


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'