• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    chaos makes the muse

    Sans schreef:
    Blijkbaar is de bus vertrokken zonder een gedeelte van de groep en zijn ze al aangekomen...

    Die wat niet ingestapt zijn schrijven wel dat ze ingestapt zijn, haha. OF ja, ik doe dat wel tenminste. That's the beauty of RPG's ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 21:29 ]


    tya

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Laten we het erop houden dat iedereen er is. zoals ik al zei heb ik niet alles kunnen lezen omdat ik gek wordt van de bijna honderd berichten


    Haha snap ik, dan schrijf ik nu wel verder alsof ik er ben :3


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Anna heeft geen geluk met de kamerindeling als ze onzeker is :') dan wordt ze echt precies met de oudste jongen van allemaal die weinig schaamte heeft :x ingedeeld. Raven is er vast ook niet zo blij mee om met een minderjarige (ze is minderjarig toch?) te zitten :p


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Anna heeft geen geluk met de kamerindeling als ze onzeker is :') dan wordt ze echt precies met de oudste jongen van allemaal die weinig schaamte heeft :x ingedeeld. Raven is er vast ook niet zo blij mee om met een minderjarige (ze is minderjarig toch?) te zitten :p


    Anna is net 18 :)


    chaos makes the muse

    En nu ben ik online, wordt er weinig gereageerd!! XD


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    En nu ben ik online, wordt er weinig gereageerd!! XD


    Aww arme jij haha


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    HAha don't worry, I'm still here AnneFleur :P


    tya

    Oh en ik heb nog een klein probleempje; mijn faceclaim heeft op alle foto's behalve degene die ik bij mijn rol heb gezet bruin haar dus ik denk dat ik de foto bij mijn rol even verander in een bruinharige versie van mijn faceclaim

    (Edit: mijn faceclaim bij mijn rol had ook bruin haar maar het leek op blond dus ik zoek wel een duidelijke foto waar hij bruin haar heeft)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 21:58 ]


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Haha aw, zul je net zien!
    Ik blijf nog wel even online :')


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Haha aw, zul je net zien!
    Ik blijf nog wel even online :')


    gelukkig! Ik heb jou nodig! ;)


    chaos makes the muse

    Ik ga zometeen eventjes offline, dan verhuis ik mezelf van de bank naar mijn bed! xD


    chaos makes the muse

    Hahaha ik zit nog steeds aan mijn huiswerk, maar het komt er niet echt van. En ik moet nog een héééél stuk vertalen voor morgen, sigh.
    Maarja, huiswerk uitstellen at it's finest hehe


    tya

    Poshlost schreef:
    Hahaha ik zit nog steeds aan mijn huiswerk, maar het komt er niet echt van. En ik moet nog een héééél stuk vertalen voor morgen, sigh.
    Maarja, huiswerk uitstellen at it's finest hehe


    Zeker weten. Volgens mij heeft ieder daar een verborgen talent voor! Succes met vertalen!


    chaos makes the muse

    Wie is er nu eigenlijk nog online? Romy wil Anna en Albert niet te veel lastigvallen (;


    tya

    Poshlost schreef:
    Wie is er nu eigenlijk nog online? Romy wil Anna en Albert niet te veel lastigvallen (;


    Anna is er nog!


    chaos makes the muse