• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    chaos makes the muse

    Poshlost schreef:
    Wie is er nu eigenlijk nog online? Romy wil Anna en Albert niet te veel lastigvallen (;


    Heey ik zag dat je het over douches had, morgen geeft Clementine de regels over de badkamer, slaapkamer en het eten.


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Heey ik zag dat je het over douches had, morgen geeft Clementine de regels over de badkamer, slaapkamer en het eten.

    Oke das goed!
    Hebben we deze dag nog als ‘‘vrije/leuke’’ dag om alles te exploren offff...? (:


    tya

    O oke, ik dacht al dat Clementine gesokn genegeerd werd.

    Poshlost schreef:
    Romy Salvati
    | outfit |
    Ryan was er inmiddels wel bij komen staan. Hij was schattig, en zou over 5 jaar waarschijnlijk een jongen zijn waar ze op zou kunnen vallen, maar nu niet. Ze grinnikte om haar eigen gedachtes en bewonderde Alberts tekeningen. Ze waren prachtig.
    ‘‘Wauw, Albert. Deze zijn fantastisch! Als we hieruit komen, mag je mij tekenen.’’ Grijnsde ze en bekeek de tekening van zijn zus nog eens goed. Ze hadden gelijkenis in hun gezichten, zo leek het tenminste op de tekening. Als zijn zus getrouwd was... betekende dat dat hij een laatkomertje was. Of dat zijn zus gewoon vroeg getrouwd was. Ze besloot eens haar mond te houden over bepaalde controversiele opmerkingen, en vroeg in plaats daarvan: ‘‘Hey, Albert, dit vraag ik me al een tijdje af. Ben je van hier? Je naam is zo... anders dan anders. Hier is hij niet echt meer in de mode, als je snapt wat ik bedoel.’’ Wie weet waren zijn ouders gewoon old-fashioned, en daar was niks mis mee, maar ze was gewoon nieuwsgierig. Ze haalde het elastiekje uit haar haren en boog voorover om ze los te schudden. Haar haar was, naast haar Louis Vuitton tas, ook iets waar ze ontzettend trots op was. En ze zorgde er dan ook goed voor, daarom hoopte ze dat er goede douches waren.



    *voelt zich beledigd en kan er niets aan doen dat hij eruit ziet als een 13-jarige*


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Poshlost schreef:
    (...)
    Oke das goed!
    Hebben we deze dag nog als ‘‘vrije/leuke’’ dag om alles te exploren offff...? (:


    Ja de eerste twee dagen verlopen normaal om de indruk te geven dat er niks ergs aan de hand is. Pas daarna begint de ellende


    chaos makes the muse

    Sheen schreef:
    O oke, ik dacht al dat Clementine gesokn genegeerd werd.

    (...)

    *voelt zich beledigd en kan er niets aan doen dat hij eruit ziet als een 13-jarige*

    Hahaha I'm sorry Ryan ^^


    tya

    Pfff die Celementine is een zak!
    Iedereen krijgt de kans een keer per dag te douchen niet langer dan 10 minuten - Hier viel de helft van de dames af ;p


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Pfff die Celementine is een zak!
    Iedereen krijgt de kans een keer per dag te douchen niet langer dan 10 minuten - Hier viel de helft van de dames af ;p


    Clementine is gewoon zichzelf :P


    chaos makes the muse

    IJsvogel schreef:
    Pfff die Celementine is een zak!
    Iedereen krijgt de kans een keer per dag te douchen niet langer dan 10 minuten - Hier viel de helft van de dames af ;p

    Jup :'D Trouwens, @AnneFleur, ik vind het fijner zoals het nu is, dat jij inderdaad degene bent die Clementine ‘‘speelt’’, zo raken we niet door de war (:


    tya

    Daar ben ik het mee eens ja!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Poshlost schreef:
    (...)
    Jup :'D Trouwens, @AnneFleur, ik vind het fijner zoals het nu is, dat jij inderdaad degene bent die Clementine ‘‘speelt’’, zo raken we niet door de war (:


    Is goed! Dan houden we het zo


    chaos makes the muse

    @IJsvogel, zijn we nog maar met zijn tweeën?


    chaos makes the muse

    Still here, huiswerk is eindelijk af, al dan niet fatsoenlijk gedaan, lol. Ik ga nu een stukje typen (:


    tya

    Poshlost schreef:
    Still here, huiswerk is eindelijk af, al dan niet fatsoenlijk gedaan, lol. Ik ga nu een stukje typen (:

    Haha


    chaos makes the muse

    Aangezien IJsvogel offline is en ik Albert nodig hen voor ik verder kan ga ook ik stoppen. En slapen! Tot morgen!


    chaos makes the muse

    Poshlost schreef:
    (...)
    Jup :'D Trouwens, @AnneFleur, ik vind het fijner zoals het nu is, dat jij inderdaad degene bent die Clementine ‘‘speelt’’, zo raken we niet door de war (:


    mee eens


    Just be yourself