• Sea Side Catholic High School
    "Where students come first"

    P L O T
    Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Santa Monica. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?

    S C H O O L


    SCHOOL INFO
    Name — Sea Side Catholic High School, oftewel SSCH
    Location — Santa Monica, California, USA.
    Established — 1973
    Colours — sea foam white & sea blue
    Mascot — Danny the Dolphin


    G R A D E S
    Freshman: 14 tot 15 jaar oud.
    Sophomores: 15 tot 16 jaar oud.
    Juniors: 16 tot 17 jaar oud.
    Seniors: 17 tot 18 jaar oud.

    Wij focussen op de upperclassmen, oftewel de juniors en de seniors.

    S P O R T E N
    American Football

    Trainer: Darren Eliot
    Captain/Quarterback: Jack Freeman †
    Runningback: Evan Jordan Ambrose


    Cheerleaden

    Trainer
    Captain: Quinn Rebecca Grey
    Co-captain: Virginia 'Gigi' Sigourney Desjardins
    Rest van het team:
    - Adriana Elisa Collier
    - Jaimie Anne Patterson
    - Brooke Jasmine Rhodes
    - Emilie Aspyn Michel


    Basketball

    Trainer: Darren Eliot
    Captain/small forward: Angus Till Eisenhower


    Soccer

    Trainer: Darren Eliot
    Captain: Brooke Jasmine Rhodes


    Hockey

    Trainer:
    Captain/middenvelder: Jaimie Anne Patterson
    Aanvalster: Virginia 'Gigi' Sigourney Desjardins


    Zwemmen
    :
    Trainer
    Santiago Miguel Chavez
    Emilie Aspyn Michel


    Overige activiteiten
    Feestcommissie

    Voorzitter: Virginia 'Gigi' Sigourney Desjardins
    Vicevoorzitter: Jaimie Anne Patterson


    Tekenclub
    Mitchel "Mitch" Dave Freeman



    R O L L E N
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Leerling/dader/politieagent/leraar
    Reputatie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Familie:
    Relaties:
    Motief: (voor daders alleen)
    Extra:

    Naam — Leeftijd — Rol — Pagina
    Vanaf nu een stop op de rollen! Dit geldt voor alle rollen, maar als je echt nog graag wilt meedoen, stuur mij een pb, dan kijken we samen naar een oplossing.
    Leerlingen
    Brooke Jasmine Rhodes (Ex-vriendin) - Oneira - Topic 1, pagina 3
    Virginia "Gigi" Sigourney Desjardins - Camhanaich - Topic 1, pagina 3
    Janny O'Donnel - B4STILLE - Topic 1, pagina 4
    Quin Rebecca Grey - Malfoys - Topic 1, pagina 5
    Felicia Ashlin Kane - Panix - Topic 1, pagina 5
    Adriana Elisa Collier - NeverTouchMe - Topic 1, pagina 5
    Evita Delgado (Buurmeisje) - Esperite - Topic 1, pagina 5
    Jaimie Anne Patterson - Rigel - Topic 1, pagina 6
    Emilie Aspyn Michel - Dalis - Topic 1, pagina 9
    Layla Forestier - Velaris - Topic 1, pagina 11

    Stuart Terence Stephenson - Miljard - Topic 1, pagina 5
    Evan Jordan Ambrose - Saiph - Topic 1, pagina 6
    Stuart Terence Stephenson - Millard - Topic 1, pagina 6
    Mitchel ‘Mitch’ Dave Freeman (broertje) - GiIderoy - Topic 1, pagina 7
    Santiago Miguel Chavez - AlecLightwood - Topic 1, pagina 9
    Dean Alexander Samuels - ANTI - Topic 1, pagina 10
    Jackson Charles Harper - Rigel - Topic 1, pagina 10
    Alessio Michelangelo Grimaldi - Camhanaich - Topic 1, pagina 11
    Zachary Oliver Sales - Raccoon - Topic 1, pagina 11


    Man gereserveerd voor NeverTouchMe


    Daders
    Angus Till Eisenhower - Thrones - Topic 1, pagina 3
    Bethany Goldstein - Mignon - Topic 1, pagina 3

    Gereserveerd voor MaIfoys


    Slachtoffer
    Jack Sander Freeman - Topic 1, pagina 10

    Politie
    Dominic Matthew Zemo - AlecLightwood - Topic 1, pagina 7
    Sasha Amber Forrester - Oneira - Topic 1, pagina 9
    Frankie "Frank" Ezra Finnigan - Saiph - Topic 1, pagina 11

    Gereserveerd voor Mignon

    Leraren
    Darren Eliot (trainer van teams)- Esperite - Topic 1, pagina 10

    Gereserveerd voor GiIderoy (Directeur)

    R E G E L S
    — Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen.
    — Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden.
    — 16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen.
    — Probeer minstens een keer per week te reageren.
    — Bespeel alleen je eigen personages!
    — Maximaal 3 personages per persoon.
    — Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten.
    — Alleen ik (GiIderoy) maak nieuwe topics aan.


    B E G I N
    Het is 16 november 2016. Een grijzige dag, maar tot nu toe heeft het nog niet geregend en het ziet er naar uit dat het weer gaat opklaren. Het is koud voor november in California(10C/50F), maar er wordt beloofd dat het morgen en de dagen erna beter wordt.
    Het pauze uur op SSCH is aangebroken en er gaan geruchten rond dat er iemand is neergestoken. Van de details weet nog niemand en sommige denken dat er alleen maar iemand is flauwgevallen of dat iemand een bloedneus heeft. Heel onduidelijk is het allemaal nog. De politie en een ambulance zijn net gearriveerd en de locatie van de steekpartij is afgezet.
    Misschien dat het mensen opvalt dat Jack Freeman mist, maar waarschijnlijk is iedereen druk bezig met die laatste pizzapunt te bemachtigen. Dat kan natuurlijk ook. De derde woensdag van de maand is immers Pizzadag op het SSCH.
    Dan roept de directeur om dat niemand de school mag verlaten. Roken mag op het binnenplein, maar verder worden alle deuren gesloten. Het eerste uur na de pauze gaan nog door(voor de juniors staat Engels op het programma en voor de seniors wiskunde) , maar daarna worden alle lessen en trainingen of andere clubs gecanceld en wordt iedereen in de kantine verwacht voor een belangrijke mededeling…

    Details voor de politie:
    Slachtoffer
    Jack Sander Freeman, 18 jaar, senior, populaire Footballspeler(captain, quarterback), nu zo'n 1,5 uur dood, gevonden bij de wc's op de tweede verdieping door leraar Godsdienst

    De moord
    Steekpartij, neergestoken in halsslagader, slachtoffer is naakt, steekwapen was geen mes, zelfmoord uitgesloten, zakdoek met "#1" op geslachtsdelen gelegd

    Dader
    Rechtshandig (?), groep (?), een van de leerlingen of leraren(?)

    L I N K S
    Rollentopic 1
    Praattopic 1
    Praattopic 2
    Praattopic 3
    Speeltopic 1





    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 18:49 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mitchel ‘Mitch’ Dave Freeman
    16 jaar, Junior



    In een paar happen eet ik de kleffe en lauwe pizzapunt op. Mijn favoriete smaak hadden ze al niet meer, dus zat ik met pizza calabresei. Ik haatte olijven en pepers, dus die had ik eraf gegooid. Het werd zo wel een hele saaie pizza, maar beter iets dan niets. Ik begon aan de tweede punt
    ‘Ik hoorde-‘ zeg ik met volle mond en ik slik mijn hap door. ‘Ik hoorde van een meisje van de Sophomores dat er iemand was flauwgevallen.’ Ik neem een nieuwe hap en wacht op reacties van de anderen aan mijn tafel. ‘Maar van weer iemand anders hoorde ik dat iemand zijn schouder uit de kom heeft. Ik vind het een beetje een vaag verhaal. Waarschijnlijk is er dus niets aan de hand. Al hoorde ik toen straks wel sirenes aankomen, maar die kunnen ook weer doorgereden zijn.’ Ik concentreer me weer op mijn pizza en als ik die op heb, begin ik mijn appel op te eten.

    ‘Uhm.. Beste leerlingen,’ klinkt de piepstem van de directeur door de speakers heen, ‘I-ik wilde melden dat niemand de school mag verlaten. Iedereen die buiten is, komt nu naar binnen… Roken kan op het binnenplein, maar de rest van de deuren worden gesloten. Na de pauze hebben jullie nog een uur les en daarna verwacht ik iedereen in de kantine. Oh… ik vind dit zo erg… De rest van de lessen wordt gecanceld, net als alle trainingen en clubs. W-wees optijd. De politie gaat alles uitleggen.’ De directeur snikte even en het geruis van de speakers stopte. Ik trek mijn wenkbrauwen bezorgd op terwijl ik een nieuwe hap van mijn appel nam. Het zat me ergens niet lekker en een naar onderbuikgevoel kwam in me op. Wat was er aan de hand?
    ‘Misschien toch iets ergers aan de hand?’ vraag ik dan zo neutraal mogelijk en ik kauw op de hap van mijn appel terwijl ik het nare gevoel negeer. Er is vast niets aan de hand. ‘Wilt iemand trouwens nog wat drinken?’ zeg ik en ik sta op. ‘Ik namelijk wel dus dan kan ik meteen wat voor jullie meenemen.’


    //Wie bij Mitch wilt aanschuiven, mag dat doen

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 18:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    mine


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Mijn topics.


    -

    Mt!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Mt

    Mt


    Bowties were never Cooler

    Emilie Aspyn Michel
    SENIOR || SEVENTEEN

    Angels can fly, she said and jumped

          Ik sta weer eens veel te laat aan te schuiven voor nog een stuk pizza die ik waarschijnlijk toch weer zal missen. Elke maand kom ik altijd veel te laat en neem ik me voor om deze keer eerder te gaan. Wat ik nooit doe omdat ik te druk ben met babbelen. Een slechte eigenschap van me. Ik kijk wat rond me en hoor enkele geruchten. "Er is iemand flauwgevallen op het eerste verdiep" "Er is gevochten buiten"
    Iedereen verteld iets anders. Ik besluit om er niet veel aandacht aan te geven aangezien het hier wel vaker gebeurd. Meestal zijn die roddels alleen maar verzinsels. Daarna merk ik dat rijke kind uit Monaco op. Iedereen praat de laatste tijd over hem. Het doet zelf de ronde dat hij de zoon is van de Monacaanse monarch. Maar ook dit kan een verzinsel zijn. Hij is inderdaad zo knap zoals iedereen zegt, besluit ik wanneer ik hem eens goed bekijk. Wanneer ik merk dat het opvalt dat ik hem sta aan te staren besluit ik maar om naar hem toe te wandelen. Dan is het misschien minder belachelijk en die pizza zal ik toch alweer niet meer kunnen bemachtigen. "Hey! Ik ben Emilie! Aangenaam", glimlach ik. Oh, wat een slecht begin.

    Daarna hoor ik de speakers aangaan waar de directeurs stem uitkomt. Plots is de hele kantine stil. Zijn gesnik en trilling in zijn stem heeft me een koude rilling. Waarom mag niemand weg? Wat zou er gebeurd zijn?


         

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 20:26 ]



    Brooke Jasmine Rhodes
    | 18 jaar | Senior | Sidekick & Athlete | Outfit |

    Met een zucht legde ik mijn gymtas terug in mijn kluisje en sloeg die dicht. Bijna alle tussen uren die ik had spendeerde ik op de atletiekbaan of op het voetbalveld met anderen die daar ook waren. Vandaag was het zo dat ik op de atletiekbaan zat, eventjes bezig mijn conditie op gang te houden. Sporten was eigenlijk wel iets waar ik bekend om stond. Ik deed in mijn vrije tijd aan zwemmen, fitness en hardlopen en op school deed ik mee aan cheerleading en ik was de aanvoerder van het voetbalteam van de school.
    Langzaam begon ik te lopen naar de kantine op mijn zwarte laarsjes. De gangen waren redelijk leeg en de mensen die er stonden waren stil. Op de atletiekbaan had ik diverse verhalen gehoord, de een zei dat er een gevecht was en de ander zei dat er gewoon iemand was flauwgevallen of zo, ik wist het in ieder geval niet. Zodra ik in de kantine aankwam merkte ik al wel dat ik een mededeling of dergelijke had gemist, want velen zaten enthousiast te roezemoezen. In de kleedkamers kon je de speakers niet horen en al zou je het kunnen; ik was de enige in de meisjeskleedkamer, wat betekende dat ik vaak zachtjes aan het zingen was.
    Eenmaal uit mijn gedachten gehaald, ging ik aan een lege tafel zitten en haalde uit mijn handtas een flesje water. Ik haalde de dop van het flesje en keek kort om mij heen, hopende dat ik eigenlijk nog een van de vele roddels horen zou over wat er nu gebeurd was.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 21:55 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Zachary Oliver Sales
    Nerd || So tired, kinda sick || Junior || at the table with Brooke


    Zachary had een lastige ochtend achter de rug gehad en dit was te zien gezien hij net op een zombie leek. Zoals hij haast iedere maandag en dinsdag deed was hij tot in de late uurtjes in het dierenasiel te werk geweest. Beestjes verzorgen, wassen en hun kooien ook eens een goede poetsbeurt te geven. Al dit zorgde ervoor dat hij tot in de vroege uurtjes had zitten werken en nogal te laat in zijn bed was gekropen.
    De jongen had zo zijn dagje niet merkte hij. Zach. had op de verkeerde snooze knop gedrukt en had zich zo overslapen. En gezien zijn beide ouders en zus al lang op hun werk waren, moest hij hier zelf maar achter komen. Nadat hij dan uit zijn bed was gerold en zich nogal gehaast had klaargemaakt had hij zijn bus nog eens gemist wat betekende met zijn verroeste fiets naar school gaan. Zachary had in tegenstelling tot de meeste 16 plussers geen eigen wagen of motor wat hem nogal tegenzat. Zijn ouders zeiden altijd dat hij goed moest zijn voor het milieu al vond hij bussen ook niet geheel ideaal.
    Dus daar stond hij dan, zijn blonde haren lagen nogal warrig op zijn hoofd en voor eens had hij zijn bril aan gedaan, gezien hij in deze haast geen tijd had om zijn lenzen in te doen. De knul had dan nog eens zijn eerste lesuur gemist en kwam nogal met een gênante intrede te laat in het klaslokaal wat weer voor hier en daar gelach opwekte. Godzijdank dat de leerkrachten hem een oprecht aardige knul vonden en hem niet naar de onderdirecteur hadden gestuurd.

    En daar stond hij nu dan. De bel van de middagpauze was geweest en net te laat was hij toegekomen in de lunchzaal om zijn lievelingspizza te kiezen, dus deed hij maar een simpele margarita. Ondanks dat Zach geen honger had werd deze toch op zijn bord gegooid en nam hij nog een flesje water en een yoghurtje. Die pizzapunt ging hij wel snel kwijt geraken en misschien had hij dan toch iets van eetlust voor zijn yoghurt binnen te krijgen. Hier en daar had hij wel wat gehoord van iemand die was flauwgevallen en iemand anders had het dan over een gebroken been. Echt luisteren naar de roddels deed Zachy niet al keek hij wel op eens de directeur zijn speech hield.
    Dat was ook voor het eerst, aan de woordkeuze van de oude man en de bezorgde toon in zijn stem wist Zach wel dat dit serieus moest zijn. Misschien had iemand een ernstig letsel opgelopen? Of een hartinfarct, mar al die opgepompte footballplayers zou het hem niet verbazen moesten er één of meerdere zich inspuiten met hormonen. Bij deze gedachte trok de jongen een walgende grimas en zocht dat in de giga lunchzaal naar een bekend gezicht. In de verte zag hij Mitch, maar hij wilde de jongen en zijn vriendengroep niet storen, nog verder aan de 'populaire' tafel had je de jocks en andere populaire sporters en chearleaders. Nope, daar zet hij geen voet. Na even zoeken vond hij het liefelijke gezichtje van Brooke en verscheen er toch een lichte glimlach op zijn bleke gezicht. Zach vertoefde zich in haar richting en ging naast haar zitten waarna hij vervolgens een slok water nam en de rest van zijn eten liet staan. "Hey Brooke". glimlachte hij naar het meisje die teven zijn beste vriendin was en haf haar een soort knuffel al was dit onhandig- iets wat hij nogal overduidelijk is- ."Hoe is het?"

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 21:09 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT.


    Up with the sun. Gone with the wind.



    Evita Delgado
    Achttien jaar — Spaans

    “I like stories where women save themselves.”




    Evita liep wat te morren aan haar kluisje, die al heel haar schooltijd haperde. Ze verwisselde haar boeken en pakte het flesje met versgeperst sap wat de huishulp waarschijnlijk vanochtend had gemaakt. Met ruw geweld duwde ze haar kluisje weer dicht en een geërgerde zucht verliet haar lippen. Ze gooide haar haren naar achteren en greep haar tas iets beter beet en liep richting de kantine. Onderweg begon haar maag te knorren maar ze had niet al teveel hoop dat er nog lekkere stukken pizza over waren gebleven. Ze was iets te lang blijven hangen bij haar vorige les. Toen ze de kantine binnen liep bereikte het klets en lawaai haar oren en weer kwam er een zucht over haar lippen. Ze schoof haar tas over haar schouder en liep verder om een dienblad te pakken. Evita zette er nog een extra flesje water op en schoof verder door om nog wat laatste stukken pizza te pakken. Ze had niet veel keus meer maar het maakte haar niet zoveel uit, als ze honger had dan at ze alles wel. Ze legde twee stukken op een bordje en draaide zich daarna om om te kijken of er nog een plekje was waar ze kon aanschuiven, alleen. Ze had dit keer niet echt zin om bij de meisjes te gaan zitten waar ze meestal alleen tijdens de pauzes echt mee omging. Als Evita er was vonden ze het niet erg en als Evita er niet was, was dat ook niet erg. Ze vond ergens achteraan in de hoek nog een lege tafel en met een strak en koud gezicht liep ze weer door de kantine om daarna alleen aan te schuiven. Ze ging tegen de muur aan zitten zodat ze iets soepeler kon gaan zitten. Ze zette haar tas naast zich neer en zocht haar telefoon hierin. Nadat ze deze had gevonden haalde ze meteen haar oortjes eruit zodat ze zich kon afsluiten van de hele ruimte waar ze in zat. Nog voordat ze deze in haar oren had gedaan hoorde ze de stem van directeur vanuit de luidsprekers. Evita fronste haar wenkbrauwen en het lawaai en het geklets nam helemaal af. Ze had wel wat vreemds opgemerkt maar Evita had zich er verder niet mee bemoeit. Ze fronste haar wenkbrauwen nog meer toen ze duidelijk emotie door de stem van de directeur hoorde. Iets klopte er niet en ze wist zeker dat het te maken had met de sirenes die ze iets eerder had gehoord. Ze voelde een koude rilling opkomen en haar blik gleed door de kantine. Langzaam deed ze toch maar haar oortjes in haar oren nadat ze het geroezemoes weer hoorde toenemen. Ze zette haar muziek aan en nadenkend begon ze aan een van haar pizzapunten te knabbelen. Ze proefde er eigenlijk niks van en dat lag zeker niet aan haar maar waarschijnlijk gewoon aan die pizza zelf. Ze trok een afkeurend gezicht maar at ze allebei toch maar op. Ze spoelde de smaak weg met de sap uit haar flesje en stond daarna op om haar afval weg te gooien en haar dienblad neer te zetten. Ze besloot om de kantine al te verlaten en toen ze de gangen doorliep hoorde ze harde stemmen vanuit een richting opkomen. Haar nieuwsgierigheid won het dit keer toch echt al werd ze iets wat teleurgesteld. Het gebied was afgezet en er was helemaal niks te zien vanaf het punt waar het afgezet was. Evita draaide om en eindigde dit keer weer bij haar kluisje aangezien ze haar rekenmachine tijdens wiskunde toch echt nodig had. Ze rammelde hard aan haar kluisje, gaf er een harde ruk aan en natuurlijk gebruikte ze weer veel te veel geweld. Haar kluisje schoot in een keer open en Evita verloor haar evenwichtig, ze tuimelde naar achter en viel hard op haar stuitje.


    breath of life


    Santiago Miguel Chavez

    Ik kwam de kantine binnen precies tijdens de chaos om de pizza. Ik had ook wel zin in iets warms, want het was ontiegelijk koud hier, maar ik had het geld er niet voor. In Colombia was het meestal wel even warm als nu, of in elk geval niet veel warmer, maar ik was inmiddels Californië gewen, en dit was verschrikkelijk koud voor hier. Ik had dan ook een dikke trui aan met nog een dik vest erover. Ik keek even rond, opzoek naar iemand die ik kende, terwijl ik allerlei geroezemoes hoorde, wat voor mij net iets te onduidelijk was om te verstaan. Toen begon plots de directeur iets om te roepen, dat we op school moesten blijven en de lessen werden gecanceld. Ik snapte er niets van en dribbelde dan ook wat verward de kantine in, met mijn lunchdoos in mijn handen en een grote rugzak op mijn rug. Ik zag Brooke en Zack zitten en besloot me daar maar bij te voegen. Ik had toch niet veel beters, en had eigenlijk ook geen andere vrienden. Ik liet me stilletjes tegenover de twee zakken en zette mijn rugzak naast me neer, met mijn broodtrommeltje voor me. Mijn moeder had quesadillas gemaakt met wat restjes van het diner van gisteravond. Ze waren lekerder warm, maar er was geen magnetron. "Hola" kwam er zacht uit mijn keel, voor ik mijn bakje opende en de geur van kaas, bonen, paprika, en gehakt losliet in mijn omgeving. We hadden zondag cavia gegeten, en de restjes hadden gister door de bonen gezeten, en daarvan had ik nu de restjes tussen mijn quesadillas. Ik nam een hap en genoot van de smaak ik mijn mond. Intussen viste ik met mijn vrije hand mijn normale pak tarotkaarten uit mijn tas viste. Ik had hier helemaal geen goed gevoel over en de kaarten gaven me een veilig gevoel en houvast. "Weten jullie wat er aan de hand is?" vroeg ik zacht tussen twee happen van mijn eten door. Mijn accent was nog altijd onmiskenbaar Spaans en af en toe ook gewoon onverstaanbaar als je geen Spaans sprak. Zelf had ik namelijk, zelfs na meer dan 10 jaar hier te hebben gewoond, nog veel moeite met de Engelse taal. Ik wachtte op antwoord terwijl ik rustig mijn lunch at en mijn kaarten tegen mijn borstkas drukte. Straks zou ik wel wat neerleggen, maar ik wilde niet dat de kaarten vies werden.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 21:59 ]


    Bowties were never Cooler

    MT


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman