• Hee mensen, naar aanleiding van dit topic en een paar reacties er in, heb ik besloten een forumspel te maken!

    Het is eigenlijk heel simpel (of niet). Je vertelt waar een lied over gaat en de personen na jou moeten raden welk lied het is. Je mag alles zeggen, behalve van welke artiest het is en je mag ook geen enkele lyrics gebruiken. Wanneer iemand het heeft geraden (de eerste die het raadt telt) is die persoon de volgende om een beschrijving te geven. Alleen de persoon die de beschrijving heeft gegeven, mag zeggen wie het goed geeft. En zo gaat het door.

    Voorbeeld:
    Persoon:
    Dit lied gaat over een snelle auto. De beat is pakkend en wordt ook vaak herhaald. (Nou is dit ook erg makkelijk, hahah)
    Reactie persoon 1:
    Fast car van Jonas Blue ft. Dakota.
    Persoon:
    Dat is goed.
    Reactie persoon 1:
    Dit lied gaat over....


    Probeer origineel te zijn en zoveel mogelijk verschillende liedjes te bedenken, want anders is het ook snel niet leuk meer.
    Een eventuele link naar het lied mag natuurlijk ook, zodat sommige mensen hun muziekwereld kunnen verbreden zonder moeite te hoeven doen.
    Have fun!

    Ik begin:
    Dit lied gaat over iemand die over zijn jongere jaren zingt. Hij wordt steeds ouder en hier beschrijft hij ook dingen bij.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 20:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    If I were sorry- Frans
    Het euro songfestival nummer van Zweden? (daar zingt hij namelijk op het laatst "If I were sorry! If I were sorry! If I were sorry, but I'm not.")


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    -

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 9:53 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    JamesPotter schreef:
    If I were sorry- Frans
    Het euro songfestival nummer van Zweden? (daar zingt hij namelijk op het laatst "If I were sorry! If I were sorry! If I were sorry, but I'm not.")

    Nee haha.
    Ik had bij de tip nog wat gezet over son of a bitch (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brokencyde - I'm sorry, I am

    Nope


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Son of a Gun - Nirvana.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuk geprobeerd, maar nee :Y)

    De titel is iets met sorry ^^

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 13:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    Leuk geprobeerd, maar nee :Y)

    De titel is iets met sorry ^^

    Shoot. Ik ben hier zo slecht in.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet het. Ik weet het. Ik weet het.
    *kuchum* Ik luister er zelf niet naar, dus ik moest wel even wat rondzoeken, maar het is Imagine Dragons – I'm So Sorry.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    Ik weet het. Ik weet het. Ik weet het.
    *kuchum* Ik luister er zelf niet naar, dus ik moest wel even wat rondzoeken, maar het is Imagine Dragons – I'm So Sorry.


    Jup!

    Jij bent c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    Jup!

    Jij bent c:

    O, oke. Dus ik moet nu een hint geven welk nummer ik in mijn hoofd heb?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    O, oke. Dus ik moet nu een hint geven welk nummer ik in mijn hoofd heb?


    Ja, zoals uitgelegd staat in de beginpost.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke. Dat heb ik nog niet gelezen en ik wilde het zeker weten, daarom.

    Het nummer gaat over dat diegene in een punt van de relatie is gekomen, waar ze de relatie ontgroeid zijn en de "eerste fase" over gekomen zijn en het niet meer "past."


    Don't walk. Run, you sheep, run.