• Hee mensen, naar aanleiding van dit topic en een paar reacties er in, heb ik besloten een forumspel te maken!

    Het is eigenlijk heel simpel (of niet). Je vertelt waar een lied over gaat en de personen na jou moeten raden welk lied het is. Je mag alles zeggen, behalve van welke artiest het is en je mag ook geen enkele lyrics gebruiken. Wanneer iemand het heeft geraden (de eerste die het raadt telt) is die persoon de volgende om een beschrijving te geven. Alleen de persoon die de beschrijving heeft gegeven, mag zeggen wie het goed geeft. En zo gaat het door.

    Voorbeeld:
    Persoon:
    Dit lied gaat over een snelle auto. De beat is pakkend en wordt ook vaak herhaald. (Nou is dit ook erg makkelijk, hahah)
    Reactie persoon 1:
    Fast car van Jonas Blue ft. Dakota.
    Persoon:
    Dat is goed.
    Reactie persoon 1:
    Dit lied gaat over....


    Probeer origineel te zijn en zoveel mogelijk verschillende liedjes te bedenken, want anders is het ook snel niet leuk meer.
    Een eventuele link naar het lied mag natuurlijk ook, zodat sommige mensen hun muziekwereld kunnen verbreden zonder moeite te hoeven doen.
    Have fun!

    Ik begin:
    Dit lied gaat over iemand die over zijn jongere jaren zingt. Hij wordt steeds ouder en hier beschrijft hij ook dingen bij.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 20:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lindemann schreef:
    (...)

    the proclaimers - 500 miles? :')


    Klooopt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh sorry, ik had niet door dat ik juist was! :'D Ik ga voor mijn favoriete liedje ooit.

    Het gaat over hoe de mensheid heel veel plezier heeft gehad en zo, maar dat het nu gedaan is, aangezien het einde er aan zit te komen. c:


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Oh sorry, ik had niet door dat ik juist was! :'D Ik ga voor mijn favoriete liedje ooit.

    Het gaat over hoe de mensheid heel veel plezier heeft gehad en zo, maar dat het nu gedaan is, aangezien het einde er aan zit te komen. c:

    I have truly not the slightest idea


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    I have truly not the slightest idea

    Ik ook niet eigenlijk...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Lindemann schreef:
    Oh sorry, ik had niet door dat ik juist was! :'D Ik ga voor mijn favoriete liedje ooit.

    Het gaat over hoe de mensheid heel veel plezier heeft gehad en zo, maar dat het nu gedaan is, aangezien het einde er aan zit te komen. c:


    Radioactive - Imagine Dragons?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Radioactive - Imagine Dragons?


    Nope. ^^ Hebben jullie een extra tip nodig?


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    (...)

    Nope. ^^ Hebben jullie een extra tip nodig?

    Ik in ieder geval wel haha


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Graag ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh wacht!
    Linkin park - Waiting for the end?!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^Nee. ^^

    Het is vorig jaar uit gekomen en kom van een Europese groep (als ik het land zeg, vind ik het een te grote tip, maar als jullie het nog niet weten, wil ik het wel zeggen :'D).


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    ^Nee. ^^

    Het is vorig jaar uit gekomen en kom van een Europese groep (als ik het land zeg, vind ik het een te grote tip, maar als jullie het nog niet weten, wil ik het wel zeggen :'D).


    Ik ben niet zo van de groepen. Nou ja, ben er wel van, maar weet het niet zo goed xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het enige waar ik op kan komen Streets van Kensington :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    War van Kensington misschien?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nope, niet die band.


    What would Emma do?

    Andere hint? :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.