• Hee mensen, naar aanleiding van dit topic en een paar reacties er in, heb ik besloten een forumspel te maken!

    Het is eigenlijk heel simpel (of niet). Je vertelt waar een lied over gaat en de personen na jou moeten raden welk lied het is. Je mag alles zeggen, behalve van welke artiest het is en je mag ook geen enkele lyrics gebruiken. Wanneer iemand het heeft geraden (de eerste die het raadt telt) is die persoon de volgende om een beschrijving te geven. Alleen de persoon die de beschrijving heeft gegeven, mag zeggen wie het goed geeft. En zo gaat het door.

    Voorbeeld:
    Persoon:
    Dit lied gaat over een snelle auto. De beat is pakkend en wordt ook vaak herhaald. (Nou is dit ook erg makkelijk, hahah)
    Reactie persoon 1:
    Fast car van Jonas Blue ft. Dakota.
    Persoon:
    Dat is goed.
    Reactie persoon 1:
    Dit lied gaat over....


    Probeer origineel te zijn en zoveel mogelijk verschillende liedjes te bedenken, want anders is het ook snel niet leuk meer.
    Een eventuele link naar het lied mag natuurlijk ook, zodat sommige mensen hun muziekwereld kunnen verbreden zonder moeite te hoeven doen.
    Have fun!

    Ik begin:
    Dit lied gaat over iemand die over zijn jongere jaren zingt. Hij wordt steeds ouder en hier beschrijft hij ook dingen bij.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 20:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Even uit het oog verloren. :'D Het is een Belgische band!


    What would Emma do?

    Oh dan weet ik het helemaal niet, hahah. Ik luister geen Nederlandstalige muziek (of Vlaams).


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze zingen in het Engels. ^^ Het heeft even heel bekend geweest.


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Ze zingen in het Engels. ^^ Het heeft even heel bekend geweest.


    Denk dat je beter gewoon kan zeggen welk nummer het is, haha. Denk niet dat iemand het gaat raden x'D


    Little do you know

    Nee? :c Two tides of ice van the van jets. Wie wil nu?


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Nee? :c Two tides of ice van the van jets. Wie wil nu?


    Ik wil wel c:

    Het gaat erover dat de zanger zijn excuus wil aanbieden voor hoe hij is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Justin Bieber - Sorry


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Lol ieuw nee :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Buckcherry - Sorry ?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Nope, ken ik niet eens ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Daar gaan echt een boel nummers over. Wil je het misschien 'uitbreiden' met uitleg?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké
    Hij wil zijn excuus aanbieden voor hoe hij is, maar of het echt gemeend is is de vraag. Hij zegt ook in plaats van Son of a Bitch iets anders ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry van JB ?

    Die is al geweest. Nee dus.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elvis you were always on my mind XD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.