• Hee mensen, naar aanleiding van dit topic en een paar reacties er in, heb ik besloten een forumspel te maken!

    Het is eigenlijk heel simpel (of niet). Je vertelt waar een lied over gaat en de personen na jou moeten raden welk lied het is. Je mag alles zeggen, behalve van welke artiest het is en je mag ook geen enkele lyrics gebruiken. Wanneer iemand het heeft geraden (de eerste die het raadt telt) is die persoon de volgende om een beschrijving te geven. Alleen de persoon die de beschrijving heeft gegeven, mag zeggen wie het goed geeft. En zo gaat het door.

    Voorbeeld:
    Persoon:
    Dit lied gaat over een snelle auto. De beat is pakkend en wordt ook vaak herhaald. (Nou is dit ook erg makkelijk, hahah)
    Reactie persoon 1:
    Fast car van Jonas Blue ft. Dakota.
    Persoon:
    Dat is goed.
    Reactie persoon 1:
    Dit lied gaat over....


    Probeer origineel te zijn en zoveel mogelijk verschillende liedjes te bedenken, want anders is het ook snel niet leuk meer.
    Een eventuele link naar het lied mag natuurlijk ook, zodat sommige mensen hun muziekwereld kunnen verbreden zonder moeite te hoeven doen.
    Have fun!

    Ik begin:
    Dit lied gaat over iemand die over zijn jongere jaren zingt. Hij wordt steeds ouder en hier beschrijft hij ook dingen bij.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 20:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Moeten we denken in de richting van rond 2012?

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 20:32 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Inclination schreef:
    Moeten we denken in de richting van rond 2012?

    Ouder. x)

    Laat ik het maar gewoon zeggen:
    Het nummer komt uit 2009 of 2010.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ga gewoon voor Rammstein - Ohne Dich, because I can.

    Edit: oeps, wel wat ouder :'D

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 20:38 ]


    What would Emma do?

    Gewoon omdat het mijn favoriete Panic! liedje is: Always
    Mijn username is naar het album vernoemd

    ARGH Nevermind, het is 2011 oops

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 20:57 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    When youre gone van Avril Lavigme


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    3 Doors Down Here Without You?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    He, mijn idee :')


    soul made of stardust and chaos.

    Nope, nope, nope.

    De titel bestaat uit twee woorden. De tweede is een soort van weersverschijnsel.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 20:18 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jouska schreef:
    Nope, nope, nope.

    De titel bestaat uit twee woorden. De tweede is een soort van weersverschijnsel.

    *Zoekt Spotify door naar tweewoordige nummers met een weersverschijnsel*


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Northern downpour // Panic!

    Kinda sure XD

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 20:33 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Northern downpour // Panic!

    Kinda sure XD

    Nope. :'D

    Ik heb alle hints nog eens bij elkaar gezet en er enkele dingen aan toegevoegd:
    De persoon zingt over hoe die zijn geliefde mist, en wenst dat diegene bij hem zou zijn. Dit klinkt natuurlijk enigszins cliché, maar de tekst is best wel poëtisch, en heeft iets dromerigs en zachts.
    Het nummer komt uit 2009 of 2010.
    De titel bestaat uit twee woorden. Het eerste woord van de titel is vooral bekend als een smaak, het tweede is een soort van weersverschijnsel.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Vanilla ice - Ice ice baby ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Vanilla ice - Ice ice baby ?

    Nee, ook niet. (:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jouska schreef:
    (...)
    Nee, ook niet. (:


    Maar, maar... MAAR...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Katy Perry hot n cold?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya