• Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)


    @Poshlost



    Meisjes/jonge vrouwen:
    1: Julia Lisa Dragon --> LisaDragonrider
    2: Lynn Swan --> Knorretjuhh
    3: Anna Hope van der Loo --> _AnneFleur_
    4: Sil James --> Undertale
    5: Romy Flavia Salvati --> Poshlost
    6: Cinderella Marianne de Boer --> Shairell

    Jongens/ jonge mannen:
    1: Jonas Lynch --> HarryPotter_007
    2: Bran Raven --> Necessity
    3: Ryan Cooper --> Sheen
    4: Albert Svendsen --> IJsvogel
    5: Rick Spencer --> Sans
    6: Randall Bruce Grey --> NeverTouchMe

    Leider: Clementine Chevalier

    Regels:
    - Je post een stukje van minimaal 100 woorden, langer mag, korter niet.
    - Post je 10 dagen geen nieuw stukje, dan stuur ik je een berichtje.
    - Geen perfecte personages.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Clementine Chevalier mag alleen door mij gespeeld worden.
    - Alle posts zijn in ABN!
    -16+ mag, maar onder spoiler knop!!!!




    De brief die allen die uitgenodigd zijn hebben ontvangen:


    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Hier de links naar:
    Het ideeëntopic
    Het praattopic


    Rollentopic

    Uitgebreide verhaallijn:

    Julia, Lynn, Albert, Bran, Anna, Ryan, Rick, Jonas, Sil, Romy, Cinderella en Randall hebben allemaal een uitnodiging ontvangen met de vraag of zij mee zouden willen werken aan één van de experimenten van Clementine Chevalier. 25 jongeren hebben een uitnodiging, maar alleen deze tien hebben ingestemd mee te doen. Ze hebben allemaal zo hun redenen om mee te doen. Veel doen het voor het geld, maar allen hebben een achterliggende reden. Toen ze een mail stuurden naar Clementine Chevalier hebben ze allemaal hetzelfde antwoord ontvangen:

    Beste lezer,

    het is fijn om te horen dat u bereidt bent mee te werken aan het eerdergenoemde project. Pak uw koffers in met alles wat u de komende tijd nodig denkt te hebben. Zoals ik al zei hoeft u zich over voeding geen zorgen te maken, daar wordt voor gezorgd. U allen wordt verwacht klaar te staan op het station van Utrecht, dit leek mij een goede plek om jullie af te halen. U dient daar op 24 mei 2016 om 8.45 aanwezig te zijn. Daar wordt u opgehaald door een busje en naar het juiste adres gebracht, wees voorbereid op een lange rit neem iets mee om u te amuseren tijdens de reis. Bent u niet op tijd aanwezig dan vertrekken wij zonder u. Ik hoop u te zien!

    Met vriendelijke groet
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    Als de jongeren elkaar voor het eerst ontmoeten blijken ze weinig gemeen te hebben, niet wetend wat er volgt...

    De plek waar ze naartoe worden gebracht is onvindbaar voor buitenstaanders en de sfeer in het gebouw is zeer onaangenaam. Als Clementine dan ook nog eens een naar persoon blijkt te zijn willen de jongeren niets liever dan naar huis, maar dat gaat helaas niet. Clementine laat de groep aan computerprogramma's werken en computerchips maken. Ze werken de meeste uren van de dag en komen amper toe aan slapen. Ondertussen ontstaan er in de groep allerlei relaties van vriendschap en liefde tot haat.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 23:14 ]


    chaos makes the muse

    Julia Lisa Dragon



    We mochten eindelijk naar buiten, we waren langs de bossen gestopt. Ik hield van het bos en de natuur. Ik rende naar een boom en klom er een stukje in. Het was geweldig om nu buiten te zijn in plaats van binnen in die saaie bus. Ik keek hoe iedereen uit de bus kwam, mijn tas had ik laten liggen in de bus. Ik zag mensen die ouder waren dan ik. Was ik nou de jongste vroeg ik in mezelf.

    Anna Hope van der Loo
    'Plaspauze.' Antwoord ik de jongen van wie ik zijn naam nog niet weet. Dan draai ik me om en loop naar de eerste de beste kiosk die ik zie. Ik bestel een koffie en een muffin en ga onder een afdakje staan om het op te eten. Ik bedenk me dat ik wel heel kortaf ben geweest tegen de jongen. En ik wil mijn goede voornemens niet verpesten dus loop ik naar hem toe en steek mijn hand uit. 'Ik ben Anna.'


    chaos makes the muse

    Sil James

    Toen ik langs Anna en de jongen liep zwaaide ik vol vrolijkheid. 'Hoi reisgenoot! Ik ben Silly, noem me Sil!' Ik was vergeten dat ik net een boek had verpest en mijn eigen kwijt was, dat ik net gekotst heb op de busvloer en dat ik zo de andere helft van mijn deo moet leegspuiten voordat de geur weg is. ONEE! NU DENK IK ER WEER AAN! Ik ging op mijn hakken staan en dan weer op mijn tenen steeds om en om, dat doe ik als ik wacht of me verveel. 'Lekker weertje!'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Anne Hope van der Loo
    Voordat de jongen antwoord kan geven komt het meisje dat net heeft overgegeven aangelopen en stelt zich voor als Sil. Ze ruikt naar een mengsel van deo en spuug. Ik adem door mijn mond maar glimlach vriendelijk en zeg nu in het algemeen dat ik Anna ben.


    chaos makes the muse

    Albert Svendsen

    'Heb ik een keuze?' Bran pakte zijn hand vast. 'Raven.'
    'Als je al een keuze had, dan heb je die nu niet meer. Tenzij je uit de bus springt,' Albert vond dat de jongen een stevige handdruk had. Hij zette de naam, Bran, uit zijn hoofd en verving deze met Raven. Dat paste hem beter. Zeker, hij leek aardig te zijn, maar hij had ook iets duisters over zich. Albert kon hem nog niet helemaal plaatsen.
    Anna klauterde over hem heen en liep de bus uit. Een plaspauze had de chauffeur het genoemd. Het leek wel een schoolreisje.
    Hij zou ook even naar buiten gaan, al was het alleen maar om even frisse lucht in te ademen. Albert stond op van zijn zitplaats. Hij glimlachte nog een keer naar Romy, Raven en Ryan en liep vervolgens de bus uit.
    Hij ging op de stenen zitten en haalde een boterham uit zijn rugtas. Hij vouwde zijn handen, sloot zijn ogen en zei in zijn hoofd een snel gebed. Na het amen nam hij een grote hap uit zijn broodje kaas. Nu pas realiseerde hij zich hoeveel trek hij wel niet had.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 17:44 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Jonas

    "Ik ben Anna." Antwoord het meisje nadat ze een muffin was gaan kopen. "Mooie naam. Ik heb Jonas. Hoe oud ben je?" Ik keek (bijna kwijlend) naar de muffin. Ik vroeg "Ik ga ook even wat te eten kopen want mijn lunchpakket ligt in de bagageruimte en die chauffeur wilt waarschijnlijk niet de moeite doen die open en dicht te doen." Ik nam mijn portemonnee en zag dat ik maar 5,65 euro bij had. "Zo veel zal ik dan blijkbaar ook niet kunnen eten..."

    Romy Salvati
    | outfit |
    Ze grijnsde toen ze zijn knipoog opmerkte en schudde stilletjes haar hoofd. Dus hij was zó een.
    ‘‘Mag ik dan wel vragen hoe oud je bent?’’ Plots gebeurde er iets wat ze niet helemaal meekreeg, Ryan duidelijk wel, iemand had overgegeven. Yikes... Ze zocht in haar tas naar zakdoekjes of iets dergelijks, en een kauwgompje. Het arme meisje zal zich natuurlijk schamen.
    Als ze dat had geweten, had ze haar een reistabletje kunnen aanbieden. Romy was op alles voorbereid, ze ging nooit weg zonder haar ‘‘eerste hulp bij overleven’’ kit, die ze zelf had samengesteld. In haar vrije tijd hield ze wel van een beetje knutsel- en frustelwerk, dus had ze er een leuk tasje van gemaakt. Reistabletten, pijnstillers, rennie, pleisters, all that jazz. Net toen ze naar het meisje wilde lopen, stopte de chauffeur bij het tankstation.
    ‘‘Zorg jij voor muziek in de pauze?’’ Lachte ze en wees op Raven. Ze nam haar tas en liep heupwiegend naar buiten. De frisse lucht deed haar goed, en ze vroeg zich af of ze zin had in een sigaret. Een slechte gewoonte was het, maar ze deed het niet vast. Alleen als ze er echt zin in had. Met een pakje deed ze 2 maanden, en het grootste deel daarvan rookte ze als ze uit ging.
    Ach wat, het was een mooie dag, waarom niet. Ze zocht een plekje uit op de een van de bankjes die wat verder weg lagen, en zocht naar haar aansteker.


    tya

    Silly (Sil) James

    Ik heb alleen haar look, dit is de nieuwe die ik in de wc aantrek...



    Ik zie het en doe mijn hand voor mijn mond en dan naar mijn neus, ik ruik nog steeds naar kots en meteen is mijn vrolijkheid weer naar beneden gegaan. 'Sorry', en weer beschamend loop ik de wc in. Ik doe andere kleren aan. Ik loop weer terug, en zeg tegen Jonas: 'We zijn niet zo fris begonnen, letterlijk en figuurlijk niet. Het spijt me van je boek, kunnen we opnieuw beginnen?' En ik kijk heb verlegen, verdrietig en spijtig aan...

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 17:31 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    (Dat wat ik zei is best wel raar stiekem ;p)


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Ik denk dat ik meedoe volgensmij?


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Cinderella Marieanne de Boer

    Ik word wakker en rek me uit, ik heb de hele tijd geslapen! Sukkeltje! Ik loop naar buiten en adem frisse lucht in. Als ik een meisje in de boom zie klimmen loop ik naar haar toe en vraag haar hoe laat het is terwijl ik ondertussen behendig en snel ook in dezelfde boom klim en op een tak ga zitten.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jonas

    Opeens loopt kotsvrouw naar buiten. Kort samengevat bood ze haar excuses aan. "Excuses aanvaart!" En ik gaf ze een ;). Ik liep ondertussen binnen en keek achterom om te kijken of Anna mee was gekomen.

    Ryan
    Ik neem een kauwgom uit mijn rugzak en stopte hem in mijn mond. De smaak van de kauwgom is direct weg en dan heb ik zo'n kleverig brokje zonder spaak in mijn mond. Ik besluit dus om iets te eten te kopen.
    Als ik binnen ben zie ik dat de jongen die zijn boek in de kots liet vallen. Hij lijkt wel aardig. Ik steek mijn hand uit. 'Hallo, ik ben Ryan. Hoe heet jij?'
    Edit: eh... Harry_Potter007, ben je nu nog binnen, ik wil je namelijk een hand geven (cat)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 17:46 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Jonas

    Opeens riep een jongen naar mij dat hij Ryan was. Verbaast keek ik om en zag iemand die precies nog maar 13 jaar was. "Ik ben Jonas... Hoe oud ben je?"

    Julia Lisa Dragon



    een meisje klom bij mij in de boom. 'ik heb geen idee hoe laat het is.''ik ga even naar de rest, anders vinden ze ons misschien raar omdat we in de boom zitten. Ik ben Julia trouwens.' Ik klom uit de boom en liep richting de rest, ik liep naar een meisje die dacht ik Anna heette. 'Hallo, ik ben Julia.' zei ik een beetje verlegen en ik stak mijn hand naar haar uit. 'hoelang denk jij dat het nog rijden is?' Ik wachtte op het antwoord van het meisje. Hopelijk vind ze me aardig dacht ik in mezelf. Het zou een ramp zijn als niemand me mag.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 17:51 ]