• Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)


    @Poshlost



    Meisjes/jonge vrouwen:
    1: Julia Lisa Dragon --> LisaDragonrider
    2: Lynn Swan --> Knorretjuhh
    3: Anna Hope van der Loo --> _AnneFleur_
    4: Sil James --> Undertale
    5: Romy Flavia Salvati --> Poshlost
    6: Cinderella Marianne de Boer --> Shairell

    Jongens/ jonge mannen:
    1: Jonas Lynch --> HarryPotter_007
    2: Bran Raven --> Necessity
    3: Ryan Cooper --> Sheen
    4: Albert Svendsen --> IJsvogel
    5: Rick Spencer --> Sans
    6: Randall Bruce Grey --> NeverTouchMe

    Leider: Clementine Chevalier

    Regels:
    - Je post een stukje van minimaal 100 woorden, langer mag, korter niet.
    - Post je 10 dagen geen nieuw stukje, dan stuur ik je een berichtje.
    - Geen perfecte personages.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Clementine Chevalier mag alleen door mij gespeeld worden.
    - Alle posts zijn in ABN!
    -16+ mag, maar onder spoiler knop!!!!




    De brief die allen die uitgenodigd zijn hebben ontvangen:


    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Hier de links naar:
    Het ideeëntopic
    Het praattopic


    Rollentopic

    Uitgebreide verhaallijn:

    Julia, Lynn, Albert, Bran, Anna, Ryan, Rick, Jonas, Sil, Romy, Cinderella en Randall hebben allemaal een uitnodiging ontvangen met de vraag of zij mee zouden willen werken aan één van de experimenten van Clementine Chevalier. 25 jongeren hebben een uitnodiging, maar alleen deze tien hebben ingestemd mee te doen. Ze hebben allemaal zo hun redenen om mee te doen. Veel doen het voor het geld, maar allen hebben een achterliggende reden. Toen ze een mail stuurden naar Clementine Chevalier hebben ze allemaal hetzelfde antwoord ontvangen:

    Beste lezer,

    het is fijn om te horen dat u bereidt bent mee te werken aan het eerdergenoemde project. Pak uw koffers in met alles wat u de komende tijd nodig denkt te hebben. Zoals ik al zei hoeft u zich over voeding geen zorgen te maken, daar wordt voor gezorgd. U allen wordt verwacht klaar te staan op het station van Utrecht, dit leek mij een goede plek om jullie af te halen. U dient daar op 24 mei 2016 om 8.45 aanwezig te zijn. Daar wordt u opgehaald door een busje en naar het juiste adres gebracht, wees voorbereid op een lange rit neem iets mee om u te amuseren tijdens de reis. Bent u niet op tijd aanwezig dan vertrekken wij zonder u. Ik hoop u te zien!

    Met vriendelijke groet
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    Als de jongeren elkaar voor het eerst ontmoeten blijken ze weinig gemeen te hebben, niet wetend wat er volgt...

    De plek waar ze naartoe worden gebracht is onvindbaar voor buitenstaanders en de sfeer in het gebouw is zeer onaangenaam. Als Clementine dan ook nog eens een naar persoon blijkt te zijn willen de jongeren niets liever dan naar huis, maar dat gaat helaas niet. Clementine laat de groep aan computerprogramma's werken en computerchips maken. Ze werken de meeste uren van de dag en komen amper toe aan slapen. Ondertussen ontstaan er in de groep allerlei relaties van vriendschap en liefde tot haat.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 23:14 ]


    chaos makes the muse

    Harry_Potter007 schreef:
    Jonas

    Opeens riep een jongen naar mij dat hij Ryan was. Verbaast keek ik om en zag iemand die precies nog maar 13 jaar was. "Ik ben Jonas... Hoe oud ben je?"

    GROM.


    "Ik ben 17." Ik keek hem lichtelijk beledigd aan. Dit was al de tweede die dat vroeg en dacht dat ik 13 of 14 was. "En... Hoe oud ben jij? En waarom doe je mee?"
    vroeg ik terwijl ik mijn worstenbroodje betaalde.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Sil James

    Ik draaide me om naar Julia. Ik schaamde me nu een beetje want iedereen noemt me nu iets met ''kots'' ervoor. Ik glimlach als Julia een volger heeft. 'Nu heb je niet alleen op insta volgers.' Grijns ik.


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Cinderella Marieanne de Boer

    Ik bleef achter en sprong ook uit de boom. Ik had het gevoel dat ik mee moest en dat het ook mijn mensen waren en ik wilde niet alleen achterblijven dus volgde ik het meisje maar. 'Ik ben Cinderella', mompelde ik. Ik zag de andere mensen daar staan en even aarzelde ik, maar ik liep stevig door en ging naast het meisje staan. 'Mooie naam Julia.'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Rick Spencer


    Ik schrik op uit mijn boek omdat ik de buschaffeur iets hoor roepen over een plaspauze, maar ik reageerde er lichamelijk niet op tot ik mijn hoofdstuk uit had (wat langer duurde dan verwacht) en daarna had ik pas door dat ik de bus uit moet gaan.
    Niet dat ik echt een plaspauze nodig had, maar frisse lucht was altijd fijn, nietwaar?
    Nu ik niet meer verloren was in mijn boek zie ik pas wat er in de bus aan de hand is. Er ligt kots en de meeste mensen zijn al naar buiten gelopen, sommige zelfs gerend. Ik doe mijn boek ik mijn rugzak en doe hem op mijn rug, daarna loop ik naar buiten. Er staan wat mensen her en der maar ik durf er niet echt heen te gaan. Dan maar in mijn eentje naast de bus staan.


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    - IK MELD ME EVEN AF GOODBYE -


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ik sluit ook af moet eten 0_o


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Jonas Lynch

    Hij was 17? Hoe kan dat??? Ouder dan mij? "Ik ben 16... Ik doe mee omdat van alles alles te weten wil komen. Ik doe het niet per se voor het geld, dat is enkel maar bijzaak voor mij. Voor wat doe jij het?" Ik zag dat hij een worstenbroodje kocht. Het koste 5 euro. Dus dan had ik nog 65 cent over. Geen goed plan. "Ik ga even een Mars kopen. Kom je mee?" Ik zag dat de Marsen 2,50 euro kosten. Dat was al wat voordeliger...

    Julia Lisa Dragon



    'Mooie naam Julia.' hoorde ik en ik keek naar rechts, dat was het meisje die bij mij in de boom zat. 'Cinderella is ook een mooie naam, doet me denken aan een sprookje.' Ik had geen horloge om dus ik had geen idee hoelang we nu al buiten waren. Ik hoopte dat we nog lang hadden, ik wilde echt niet terug in die stomme bus. Er ligt waarschijnlijk nog steeds kots achterin. Dus ik ga dadelijk maar voorin zitten en ik kijk wel wie er langs mij komt zitten. Ik keek naar de buschauffeur, hij was nog steeds aan het niksen.

    Anna Hope van der Loo
    Ik haal mijn schouders op naar het meisje en loop bij haar vandaan. Dan zie ik Albert zitten en op rustig tempo loop ik naar hem toe. Ik begroet hem en ga naast hem zitten. 'Ik denk dat we zo weer verdergaan.' Ik glimlach vriendelijk naar hem en sta weer op. Ik steek mijn uit om hem overeind te helpen.


    chaos makes the muse

    Ryan
    "Ik doe mee omdat nieuwsgierig ben." Ook hij hoefde niet te weten dat we het thuis niet breed hadden. "Ja oke, maar koop het snel... De bus gaat zo vertrekken, zie ik!" Jonas en ik liepen naar de Marsen en Jonas vroeg er eentje. Daarna liepen we terug naar buiten.

    hopelijk zijn we snel bij De Fabriek

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 18:15 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik meld me enkele minuten af!

    Cinderella Marieanne de Boer

    'Dankje, ik ga even daar zitten, kom je mee?' Ik liep lang het park en ging zitten op een grote bult, waar ik me neer liet ploffen. Ik ging liggen en plukte een grassprietje. 'Gras', zei ik alsof ik het nog nooit gezien heb. Ik liet mijn arm weer zakken en sloot mijn ogen, de zon scheen over mijn lichaam en ik sloot me af van de buitenwereld.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 18:26 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jonas Lynch

    Ryan zei me dat ik me moest haastten. Ik bedankte snel de kassierster en liep samen met Ryan naar de bus. We waren nog niet laatst. Ik vroeg aan de buschauffeur: "Wanneer vertrekken we?" Met een Antwerps accent antwoorde hij: "Kan u da wa schele ofzo? Allee dan. Kzalt zegge." Ik wachtte even voordat hij verder ging "Als iederein der is manneke! En ga nei rap op u pluts zitte anders valde straks van uwe sus in da kostding." Gelukkig dat ik Antwerps een beetje begreep. "Okee, bedankt." Antwoorde ik zo vriendelijk mogelijk. "Hey Ryan, mag ik naast jou zitten of liever niet?"

    Julia Lisa Dragon



    'Dankje, ik ga even daar zitten, kom je mee?' Ze liep naar het park. 'lijkt me leuk.' Ik plofte langs haar in het gras en sloot mijn ogen. Ik droomde dat ik op een draak zat (mijn lievelingsdier) en dat we samen vlogen over de bossen. Daarna was ik aan het spelen met een hond die ik Spike noemden en ik reed op een paard naar een kasteel het paard heette blijkbaar Storm. Ik ging naar binnen in het kasteel, ik noemde de koning mijn vader. Ik had geen tijd om verbaast te zijn, want ik werd wakker uit mijn droom. Ik denk dat ik niet heel lang ben weggeweest.

    Ryan
    "Ja, ja, graag!" Bran gaat wel langs Romy zitten ofzo. "Die buschauffeur heeft wel een fel accent, hè? Ben jij een Belg, eigenlijk? Ik niet."

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 18:37 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?